| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen ![]() |
![]() |
|
Themen-Optionen
![]() |
Thema durchsuchen
![]() |
|
|||
![]() onun yazdiklarida hos degil ama bana yazacak olursa cevap yazmam bundan emin ol, yazarsamda senin gibi yazmam weil du machst dich lächerlich!
|
|
||||
![]() Mich interessiert hier (passend zum Forum) wie ihr über den 6. Sinn denkt.
Gibt es wirklich Menschen, die einige in der Zukunft liegende Geschehnisse voraussehen/spüren können? Oder Menschen, die Geister sehen können? Oder ist das alles lediglich nur Paranoia? Ich persönlich glaube daran, dass es sicherlich Menschen gibt, deren Sinne wesentlich ausgeprägter sind, als bei der Mehrheit der Menschen. Ich danke für eure liebgemeinten Nachrichten. |
|
||||
![]() ve iyilik dedigin sey eger kişiyi bir yerden bir yere tasıyorsa eninde sonunda gercekten dusunen ve gercekte iyilik derdi guden insan musluman olmaktan kaçamaz.bua hidayet denir.Allah hidayet vermedikçe kul musluman olamaz.10 milyarda yuz kişi cenette girecekse 100 kişi iman edip mulsuman olmussa yuz kişi cenette girer 10 milyar kişi cehenneme.Allah ın ne dediğini ancak kuranı kerim bildirebilir.dinlerini bozup muslumanlıktan cıkan insanların soylediklerinde de iman ettiklerinde de yasadıklarındada her zaman bir bozulmuzluk hakimdir.yoksa musluman olurlardı.ve eger hakiki adalet ve iyiligin guzelliğin pesine dusme derdi guder ev bunu kovalarlarsa Allah onlara islamı nasip eder onalrda cennete giddr.cunku musluman olmayan cennete giremez.tek dogru gercek hakk islamdır.
|
|
|||
![]() ohne Text
|
|
|||
![]() ohne Text
|
|
|||
![]() yapan kisiye... sadece isbatin IDDADA bulunanin oldugunu hatirlattik....
WAS STÖRT DICH DARAN ? |