Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Lifestyle


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #2731  
Alt 11.10.2013, 19:50
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von TheToni Beitrag anzeigen
kendisine orospucocuguyum diyen biri kimseyle punching yapamaz oc erdal.

sen önce kendi kendine ettigin küfürlerin aciklamasini yap sonra baskalariyla ugras
Sen kendine böyle agiza alinamayacak küfürleri annene nasil yakistiriyorsun Kenan? Sende utanma yok mu? Ar damarin mi catlamis senin? AKP'nin yandaslari, karnina makarna ve kafalarina da kömür ve odunlari soka soka iste bu hale gelmisler. Kafa kalmamis hepsi odun olmus.. Ehh basta da Kenan
  #2732  
Alt 11.10.2013, 19:54
TheToni
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Sen kendine böyle agiza alinamayacak küfürleri annene nasil yakistiriyorsun Kenan? Sende utanma yok mu? Ar damarin mi catlamis senin? AKP'nin yandaslari, karnina makarna ve kafalarina da kömür ve odunlari soka soka iste bu hale gelmisler. Kafa kalmis hepsi odun olmus.. Ehh basta da Kenan

Bak oc erdal burada herkes senin yazdiklarina sahit oldu. sen inkar etsende baska türlü göstermeye calissanda üyeler dogruyu biliyor.

kimse sana orospucocugu demeden sen kendine bunu yakistirdin ve tekrar tekrar orospucocuklugunu yazdin.

seni kurtarmak icin bircok nasihatta bulundum ama bir türlü akillanamadin. beni gördükce deli danaya dönüyorsun erdosch
  #2733  
Alt 11.10.2013, 19:58
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von TheToni Beitrag anzeigen
Bak oc erdal burada herkes senin yazdiklarina sahit oldu. sen inkar etsende baska türlü göstermeye calissanda üyeler dogruyu biliyor.

kimse sana orospucocugu demeden sen kendine bunu yakistirdin ve tekrar tekrar orospucocuklugunu yazdin.

seni kurtarmak icin bircok nasihatta bulundum ama bir türlü akillanamadin. beni gördükce deli danaya dönüyorsun erdosch
Kenan'nin kimyasi tam bozuldu, anani da al git lan diyen bir herifin, basbakan da olsa pesine gidilmez. Gidenler iste böyle nahos duruma düserler.. Ancak isleri gücleri iftira yalan yanlis. Hele burda seni taniyan üyelerden bana senin hakkinda emailleri okudugumda sana olan sinirim, acima duygusuna dönüstü ve kendi kendime oglum, sen kimi eziyorsun. Felek ona zaten vurmus bir de sen vurma demistim..
Kem söz sahibinindir Kenan! Ondan sözlerini dikkatle sec diyecegim. Demesine derim ama anlayacak karsimda adam nerde?
  #2734  
Alt 11.10.2013, 20:02
TheToni
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Kenan'nin kimyasi tam bozuldu, anani da al git lan diyen bir herifin, basbakan da olsa pesine gidilmez. Gidenler iste böyle nahos duruma düserler.. Ancak isleri gücleri iftira yalan yanlis. Hele burda seni taniyan üyelerden bana senin hakkinda emailleri okudugumda sana olan sinirim, acima duygusuna dönüstü ve kendi kendime oglum, sen kimi eziyorsun. Felek ona zaten vurmus bir de sen vurma demistim..
Kem söz sahibinindir Kenan! Ondan sözlerini dikkatle sec diyecegim. Demesine derim ama anlayacak karsimda adam nerde?
oc erdal ben sana kötü söz söylemiyorum ve söyleyememde.
sen kendine orospucocuguyum diye itraf ettikten sonra sana daha söyleyecek birsey kalmadi. bunlari unutmaman icin ben seni daima bu söylediklerini hatirlatacagim.

ben senin gibi gece gündüz burada takilacak vaktim yok. bugünlük seninle fazlasiyla oynadim. bugünlük kendini toparlamaya calis. yarin yine seninle oynayacagim.
  #2735  
Alt 11.10.2013, 20:09
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von TheToni Beitrag anzeigen
oc erdal ben sana kötü söz söylemiyorum ve söyleyememde.
sen kendine orospucocuguyum diye itraf ettikten sonra sana daha söyleyecek birsey kalmadi. bunlari unutmaman icin ben seni daima bu söylediklerini hatirlatacagim.

ben senin gibi gece gündüz burada takilacak vaktim yok. bugünlük seninle fazlasiyla oynadim. bugünlük kendini toparlamaya calis. yarin yine seninle oynayacagim.
Inan bana Kenan senin su an ne aciz ve zavalli durumda oldugun icin sana üzülüyorum. Cok mu kötü mete zoru teyzesinin kiziyla evlenmek! Sana dogrulari söylüyorum diye bana kizip bana iftira atacagina. Kel su Güneydogu Anadolu'da Kürtlerin sorunu ar$a cikiyor. Ben yandim eller yanmasin, bu ilkel töreleri ve adetleri nasil bu topraklardan def ederiz diye bana danisman gerekirdi.. Ama bunu yapmak icin objektiv düsünmeyi ögrenmen lazimdi.. Yazik sana cok yazik.. Inan senin durumun icler acisi...

Yalanla yanlis, iftirayla sununla bununla bir yere varamazsin.. Kendine acindirmaktan baska Kenan!
  #2736  
Alt 12.10.2013, 10:09
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

Mir wird es auch allmählich zuviel mit euch beiden. Lasttime dann halt dich doch an billys versprechen. Du siehst ja, dass das zu nichts führt. Irgendwann musst du doch auch zuviel bekommen. Der wiederholt sich ja ständig mit seinen geschichten wie eine kapute schallplatte. Und er lebt von der aufmerksamkeit der leute.

Langsam müsstest du doch auch merken, dass das zu nirgends hinführt.

Benutz doch einfach mal die ignore taste, wenn dir das schwer fällt. Er erzählt ja eh nichts neues mehr.

Geändert von xAurumx (12.10.2013 um 10:16 Uhr).
  #2737  
Alt 12.10.2013, 13:42
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Ach Aurum,

meistens erledige ich nebenbei eine Dummenarbeit, wenn ich manchmal diesem Subjekt antworte! Ich bin doch seine ganze Beschäftigung-

Der klügere lässt nach! Eine traurige Wahrheit, sie begründet die Weltherrschaft der Dummheit.“ Wenn er versucht seine dumme Ideologie hier als der Wahrheit letzter Schluss schluss zu verkaufen, dann, wenn es mir danach ist antworte ich ihm. Ansonsten nicht!
Im Forum lese ich meistens die Texte von Salih, Cakkabey und Bosphorus, doch der macht sich rar in letzter Zeit..

Geändert von the_last_time (12.10.2013 um 13:51 Uhr).
  #2738  
Alt 12.10.2013, 14:45
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

Wieso bist du nicht in der lage gar nicht zu antworten?

Du gibts ihm jeden tag futter, anscheinend magst du ihn doch. Wenn du dich langweilst, gibt es noch andere möglichkeiten als sich mit so welchen leuten zu unterhalten. Das ist kein grund. Der klügere gibt nach ist auch ein dummer spruch nur irgendwas sieht der klügere dass etwas aussichtslos ist und lässt es sein. Im moment weiss ich bei euch nicht, ob überhaupt jemand klug ist.
  #2739  
Alt 12.10.2013, 15:42
zerrecikler
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Wieso bist du nicht in der lage gar nicht zu antworten?

Du gibts ihm jeden tag futter, anscheinend magst du ihn doch. Wenn du dich langweilst, gibt es noch andere möglichkeiten als sich mit so welchen leuten zu unterhalten. Das ist kein grund. Der klügere gibt nach ist auch ein dummer spruch nur irgendwas sieht der klügere dass etwas aussichtslos ist und lässt es sein. Im moment weiss ich bei euch nicht, ob überhaupt jemand klug ist.

Madame dengesiz yine dengesiz dengesiz yazip tuturmaya calisiyor.

Du solltest in Zukunft auf Groß und kleinschreibung achten, da du ja von dieser kranken bene als vorbildliche alte Frau ernannt wurdest, solltest du auch vorbildlich die Rechtschreibung beachten.

Das sagt ja mal wieder die richtige, ach, dann müsstest du demnach, nach Toni verrückt sein.
Bei dir bin ich mir sicher dass du weder, klug, noch gesund bist. Lass dich mal endlich therapieren.
  #2740  
Alt 12.10.2013, 16:01
zerrecikler
 
Beiträge: n/a
Standard hahahahah

dengiz iste DENGESIZ KADIN

acaba kimin cani SIKILIYOR !?!? sabah aksam vaybeee de yazip yazip ciziyor
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu