| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() Dein Worte bergen so wahrhaftiges!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() ...recht! Ich wollte Ihm nicht das Gefühl geben, Ihn zu bedrängen... Aber im Grunde genommen ist es egal, denn ich muss es für mich abschliessen.
|
|
|||
|
|||
![]() also..
man nehme einen messenger (msn oder yahoo), eine webcam.... ein chatter und eine chatterin die schon 2x miteinander gechattet haben (bei *ben senin bildigin kizlardan degilim* schlampen reicht auch 1x)... da die eltern sowas noch nie gemacht haben...wird es eine umstellung..aber die werden sich schon schnell daran gewöhnen.. memlekette orospu cok oldugu icin, 14 günde bir, ogullari icin, yeni bi chatkaltagi isticekler... _______________________________________ probegesräch *selamünaeyküm* *aleykümselam* *nasilsiniz?* *allaha sükür iyiyiz, hayirli bi ish icin sizle chatleshiyoruz* *hayirli bi ish? buyrun söyleyin* *schey, bizim oglan varya (boynu dewrilesice gavat), sizin kiza aschik olmusch (besser gesagt yatirmisch bi köschede, kiz patlak cikinca bashimiza kaldi orospu)..onun icin allahin emri peygamberin kavliyle kiziniz ergülü oglumuz cahite istiyoruz* *nasipse olur..hele bizim ergüle bi soralim... bi saniye ... kendisi msn de chat ediyor..davet edelim gelsin* *tabi edelim..sadece bi shey diyim...bizim oglan biraz saftir..yani temiz kalplidir..öyle hersheye cabuk kanabilir* *hic sorun etme dünür..bizim kiz 4 seneden beri vaybeede* *!!!vay orospuuuu!!!!!ulan o kizin üstünden dünya alem gecmisch...* usw. _______________________________ mfg asi |
|
||||
|
||||
![]() sanada kiz istiyelimmi istersen ?
![]() söyle bana nickini, söyleyim sana kim oldugunu ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() sanki seninkiler cok saglamda ....
hem ne ariyorsunki ? hele burada ?! |
|
||||
|
||||
![]() hast du diese Erfahrung am eigene Leibe gespürt???????
|
|
||||
|
||||
![]() ona göre yani
![]() |