| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
![]() sen inanmak istedigine inan.
|
|
|||
![]() Ich wünsche mir, dass die Vergeltung Großbritanniens die Zerstörung der gesamten Arabischen Halbinsel mit sich bringt. Dann wäre die zivilisierte Welt diesen Migräne verursachenden tumor entledigt. Der Rest der Menschheit auch. Diese verdammten Idioten wissen nicht, dass Buhari und Ebu Hüreye und Tirmizi und sonst diese ganzen phädophlinen Kinderschänder ihnen auch nicht mehr weiterhelfen werden.
Destroy Arabia now! ;-)) Diese Idioten haben doch keine chance. Durch diese verdammten bärtigen Neandertaler werden erst mal in Relation 1.000 (ausgeschrieben eintausend) Menschen pro Opfer im Irak, Afghanistan oder sonstwo in einem der als Staaten bezeichneten Rattenlöscher sterben. This is nix kader, this will be tomahawk! |
|
|||
![]() ohne Text
|
|
|||
![]() Et yada pisirdigi yemekler neden bizlere HARAMMIS... hangi KAFIR MUSILMAN bunu sölüyor ???
OYsa Kuran tam tersini söylemekte... Maide 5 Bugün size bütün temiz nimetler helal kýlýndý. Kendilerine kitap verilmiþ olanlarýn yemekleri size helaldir. Sizin yemekleriniz de onlara helaldir. (Üstad Yasar-Nuri Öztürk) Bugün size iyi ve temiz þeyler helal kýlýndý. Kendilerine kitap verilenlerin yiyecekleri size helal olduðu gibi, sizin yiyeceðiniz de onlara helâldir (Üstad Elmalili Hamdi Yazir) Bazi Musilmanlar ETi yemek degilde baska bir sey sayiyor... yani HURAFE... HZRAFE... kardesim Müslümanlarin varligida biur HURAFE zaten... cünkü Müslüman dünya üzerinde yok denecek kadar az... Sizler sanmayinki her gördügünüz Müslüman ülkesi Müslümandir, yada sizin anne babaniz yada kendiniz Müslümansiniz... yok öyle yagma... hayir degilsiniz... Müslüman olmak icin ilk önce insan olmaniz lagzim hemde AKLINI calistiran bir insan... Akli olmayanin DINI olmaz.... also Leute kendinizi baska milletletden daha üstün görecegine ilk önce AKLINIZI kullanmayi ögrenin.... schmeisst den Schrottreligion von eurem Eltern ins Müll und werdet von NULL uas wieder mal Schüler und schaut euch mal den Kuran an ABER NUR DEN KURAN.... |
|
|||
![]() ciktiginin farkindamisin? mademki o kadar cok biliyorsun.. gereksiz seyler yüzünden dinden cikmana yazik deyilmi? kimsenin dinini yargilayamazsin.. ne demek schmeist die "scheiss" Religion von euren eltern in den müll.. hasst wohl eine an der scheibe!
|
|
|||
![]() lerne es einen menschen das glauben zu lassen wonach ihm ist.. es ist wichtig das man eine meinung über etwas haben kann.. besitzt.. anstatt nix zu tun.. "geht mich nix an" demesinden iyidir... egal was man denkt die hauptsache ist man ist fähig etwas zu denken... ist nicht böse gemeint.. bunu bil ama..
|
|
|||
![]() Müslümanlar Kurandan uzka... HZ: Muhammedin DININden degiller...
Kendileri yeni bir DIN icaaat etmeisler ve onun pesinde kosmaktalar.... meine Eltern genau so... meine NAchbarn und alles TR leute die ich sehen kann sind sooo... resmen Hurafe DININDELER... Yok efendim dinden cikarmisim LAGA LUGA.... ne zaman dogrulari söyleyen DINDEN cikarmis... ben zaten öyle bir DININ icerisinde degilimki... o yüzden ben Piyasadaki DINDEN cikamam... zaten kabul etmiyorum... edemem yaw... mümkün degil.. remsen Hurafe... bunun neresi ISlam... anlamis degilim... kendilerini saaadece cennete sokan... saaadece ekndilerini adam sayanlardan ne olurki.. olsa olsa OT olur |