Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Aktuelles

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 30.09.2013, 20:18
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Ben kaynak gösteriyorum ve gercekleri buraya seriyorum, sen sadece yalan diyorsun kaliyorsun.

Zitat:
Zitat von 1978salih Beitrag anzeigen
Sana yönelttifgim senin fikrini ve alinti yaptigin birsürü habere yalan belgelerini sundugum halde bir cevap vermeden kaciyorsun !!

Ayip yapiyorsun !!

Gel dedim, sana yemek ismarlarim.
Erkeklerle sorun yasiyorsan sana yardimci olurum, yani bilmediklerini sana anlatabilirim dedim. bukadar sana ince davrandim kucak actim!

yani buna bile gelmiyorsun be bencilkralice !!

yaziklar olsun sana kalbimi kirdin :-)
Alt 30.09.2013, 20:22
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Aurumx,

man muss solche wie sie besser in ihrem eigenen Häufchen Elend lassen.

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Ich musste so lachen, wo ich das gelesen habe. :-)))

Das ist doch eine Swinger Tante. Sie schiebt die Religion nur vor um ihre Phantasien auszuleben. Das nennt sie dann Nächstenliebe. Wenn solche Menschen gleichgesinnte finden, ist es doch ok. Hauptsache die bleiben uns fern und machen das nicht zum zwang für alle, durch irgendwelche Gesetze. Und genau dort liegt das Problem, das ist der Grund warum viele sich auflehnen.
Alt 30.09.2013, 22:48
xAurumx

Standard

Zitat:
Zitat von benekalice Beitrag anzeigen
Ben kaynak gösteriyorum ve gercekleri buraya seriyorum, sen sadece yalan diyorsun kaliyorsun.
Ich würde mit solchen typen erst gar nicht schreiben. Wenn denen die argumente ausgehen, werden sie gleich sexistisch. Ich bezweifle sowieso deren kapazität um überhaupt irgendwas zu diskutieren. Auf dumme männer stand ich noch nie :-) Wenn sie das bloss zugeben würden, hätten sie noch meine sympathie.
Alt 01.10.2013, 08:50
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer

Blinzeln AURUM :-)) yerim seni !!

Zitat:
Ich würde mit solchen typen erst gar nicht schreiben. Wenn denen die argumente ausgehen, werden sie gleich sexistisch. Ich bezweifle sowieso deren kapazität um überhaupt irgendwas zu diskutieren. Auf dumme männer stand ich noch nie :-) Wenn sie das bloss zugeben würden, hätten sie noch meine sympathie.
Bak sen, seni yaygaraci, mir gehen die argumente aus ??

bana sadece bir soru yöneltki , düsüncem iflas etsin!
hadi birde sexistisch diyor!

eee peki asagida bene ye yanit olarak kadinin erkegini nasil tatmin etmesi hakkinda ki yazisina
veya kopyasina cok güldügünü söylemisin !!

Gülmenin sebebi ne, cok mu hosuna gitti bir´terbiyesizlik.

E bende sana fazla bir sey demiyorum zaten, gel ben seni daha cok güldürcem !
aklindan ve kendinden eminsin?

ozaman ben senin yazdiklarina cevap veriyormuyum?evet!!

sen benim sorularima ne yapiyorsun?? kaciyorsun!! köse bucak sonra benenin arkasina siginip veya saklanmaya calisip onu kendi safina cekip saldiriya gecmek gibi basit ve hatta aciz düsüncelerinle bi bok yaptigini düsünüyorsun...

senin onca ahlaksiz ve sexistisch denilebilecek yazilarin ve hatta cümlelerin varki benimkiler seninkilerin yaninda BAKIRE kalir !

SaNA demistim zaten !! BENE en azindan IYI düsman diye !! Sen Kalles bir düsman bile degilsin !!

Seni kale alip düsman bile saymam ben , kendini bi bota kil sanan zekasinda kitlik donanimi mevcut , cevab bulamayinca tavuskusu mantigina siginip kafasini kum diye boka sokan mahluk !!

iki cümle yi bir araya getirmek icin duden karistiran , ve hattta aceba bir harf yanlis yazdimmi diye yazisini postlamadan önce defalarla kendisi iktisat eden gafil !!

sen cok hurma gözlü tirmik kasli görünsende alemde,
senin ne bok oldugun anlasilir her nefes alip verisinde !!
sana edilen laflari kücükten bilme yazanlari,
Bir gün gelir mutlu bile ederler , senin gibi kasarlari !!

size daim tek hizada durmak olmaz
saygi sizin neyinize , üstünüzde bok bile durmaz
bu beyti sana hediye eyledim, pörtlek aurum
görmeyecek kadar degil, benim sana fedaim, be yavrum

BEN SABAH SABAH COK GÜLDÜM, DARISI BASINA !!!

Geändert von 1978salih (01.10.2013 um 08:53 Uhr).
Alt 01.10.2013, 11:12
Benutzerbild von lafebesi
lafebesi lafebesi ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
Zitat von benekalice Beitrag anzeigen
Gösterdiklerin kaynak degil ki - baskalarinin düsünceleri. Kendi düsüncelerini edinmelisin diye bir arkadas yazmisti sana ama nedense iyi niyetli nasihatlari okumuyorsun. Sadece kavga varsa sen varsin. Okadar sey yazdim, cesitli yerlerde, hic birini okumadin veya okudun anlamadin veya istedigin gibi cekmeceye sokamadin bilmiyorum.

Kaynak degil senin gösterdiklerin.. baskalarinin düsünceleri.
Alt 01.10.2013, 12:01
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard Türk demek !!

Zitat:
Zitat von lafebesi Beitrag anzeigen
Gösterdiklerin kaynak degil ki - baskalarinin düsünceleri. Kendi düsüncelerini edinmelisin diye bir arkadas yazmisti sana ama nedense iyi niyetli nasihatlari okumuyorsun. Sadece kavga varsa sen varsin. Okadar sey yazdim, cesitli yerlerde, hic birini okumadin veya okudun anlamadin veya istedigin gibi cekmeceye sokamadin bilmiyorum.

Kaynak degil senin gösterdiklerin.. baskalarinin düsünceleri.
cok sagol lafebesi!

en azindan su anda son bir haftada bene ye bir cok arkadas ayni öneride bulundu.
kendi düsünceni yaz diye !!

ama bene bizlerin yazilarini okumakta zorluk cekiyor !
biz hakkinca burda cevap vermeye calisiyoruz.
düsüncelerimizi bildiriyoruz.

illaki benim gibi düsün demiyoruz, ama burda baskalarinin düsüncesini kopyalayip paylasmiyoruz.

neyse belki aurum da ziplar simdi :-)

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Alt 01.10.2013, 18:17
xAurumx

Standard

Wie lange hast du denn in der Türkei gelebt? Oder meinst du mit türkisch, die deutschtürken? Die alles vom Urlaub und vom Fernsehen kennen? Die immer unter sich bleiben, sich dadurch kaum weiterentwickeln können. Du bist echt ein gutes Beispiel dafür. Oberflächlich, dünnhäutig, macho gehabe, pseudo religiös, alt traditionell noch von meine oma zeit, widersprüchlich und auch etwas dümmlich. Gel im haar darf auch nicht fehlen.
Alt 01.10.2013, 19:23
Benutzerbild von lafebesi
lafebesi lafebesi ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
Wie lange hast du denn in der Türkei gelebt? Oder meinst du mit türkisch, die deutschtürken? Die alles vom Urlaub und vom Fernsehen kennen? Die immer unter sich bleiben, sich dadurch kaum weiterentwickeln können. Du bist echt ein gutes Beispiel dafür. Oberflächlich, dünnhäutig, macho gehabe, pseudo religiös, alt traditionell noch von meine oma zeit, widersprüchlich und auch etwas dümmlich. Gel im haar darf auch nicht fehlen.
Aurum, wieso hast du so viele Vorurteile? Ich kenne einige Türken, die in Deutschland groß geworden sind, die in keinster Weise deiner Beschreibung entsprechen. Vielleicht hattest du den falschen Umgang, keine Ahnung aber du, wo du doch so gegen Vorurteile kämpfst, gerade du schreibst solch ein Klischee?

Was ist hier nur los? :-)
Alt 01.10.2013, 20:15
xAurumx

Standard

Ich meine speziell unseren Freund hier. Jeder versteht das was er verstehen will.
Alt 01.10.2013, 20:36
zerrecikler

Standard bene & x0x

tencere yuvarlanmis kapagini bulmus. :-)))) gülmek cok guuuuzel...
Antwort