Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 02.04.2004, 16:48
Benutzerbild von kerio
kerio kerio ist offline
Neuer Benutzer

Standard niye din kanunlardan bagimsiz

olmasi gerekir?

dün papazlar istismar etti, simdi milletvekilleri istismar ediyor. insanlar istenildigi sekilde sömürülüyor. yoksa bush irakta kimyasal silahlar buldumu, ugruna binlerce masum insan öldürtmüstü.

halbuki din kendisi dinde zorlama yoktur deyip, zorbaligin önüne gecmistir.

bu deyimler bana göre cok mantiksiz. baska yazilarimda da acikladim. dinin disinda bos bir alan yoktur. her hayat felsefesi bir dindir. dinin disinda oldugunu iddia edenler bilakis bir dinin mensubudurlar. ve din kanundan bagimsiz degildir. almanyadaki türban yasagina bir bak. nerede bagimsizlik?
Alt 02.04.2004, 17:02
unknown

Standard Verschließt eure Augen nicht!!!

Du kannst Ihm helfen!!!

1. mit Geld spenden:
jeder Cent zählt!!!
Die DKMS (Deutsche Knochenmarkspenderdatei) ist auf Spendengelder angewiesen um Bluttest für die Findung eines passenden Stammzellenspender zu finden. Diese Kostet die DKMS pro Untersuchte Person 50 Euro.

Deshalb bitte ich euch um Hilfe!

Der Betrag ist wirklich egal!!

DKMS-Spendenkonto 120 100
Kreissparkasse Köln
BLZ 370 502 99
Stichwort: "BUL 001 - Hilfe für Bülent und andere"
Spenden können durch Spendenbescheinigungen von der Steuer abgesetzt werden.

2. Blut Spenden:
Ihr könnt mit einem Teelöffel voll Blut Bülent retten!!!
Hierfür könnt Ihr am 24.04. zwischen 12.00 - 17.00 Uhr in Hagen ca. 1km Von Hauptbahnhof, in der Johanniter, Schillerstr. 18d, 58089 Hagen....von der DKMS Blut abnehmen lassen.

Falls Dein Blut der genetische Zwilling von Bülent ist, kannst Du Ihm sein Leben wider schenken!

So ist das Verfahren: ACHTUNG KEIN KNOCHENMARK SONDERN STAMMZELLEN WERDEN NUR BENÖTIGT!

Aus Deinem Blut werden einige Stammzellen gefiltert die dann Bülent eingefügt werden.
Dir kann nichts passieren keine Nebenwirkungen oder Schäden!
Danach Hilft nur Beeten das die Stammzellen sich in Bülents Blut einnisten.

dies ist die einzige möglichkeit sein Leben zu retten!

Ich bitte euch Eure Augen nicht zu verschliessen!

Vorallem hoffe ich das viele türkische Mitbürger zur Blutspende kommen, da die Wahrscheinlichkeit unter der eigenen ethnischen Gruppe sehr viel größer ist den passenden Spender zu finden.

Es besteht auch die möglichkeit sich bei vielen Blutspendestationen für die Stammzellenspenderdatei bzw. in unserem Fall Stammzellendatei kostenlos registrieren zu lassen.
Diese Registrierung erfolgt auf Wunsch nach einer Blutspende.

Ich Danke euch für Eure Unterstützung

Mit Besten Grüssen

Emel
Alt 02.04.2004, 17:32
tecavuezcicoskun

Standard religion ve ethik

bilakis yazida herkesin haddini bilmesi gerektigi belirtiliyor..demokratik bir toplumda kimsenin baskasi icin dogrunun ne olduguna karar verme hakki olmadigi vurgulaniyor..allah veya kuran adina da olsa, kimsenin baskasi icin neyin dogru olduguna karar verme yetkisi yok deniyor.

2-senin yazinda cok güzel acikliyor ki; dinlerin iki sebebi var; insanin korkulari ve bilgisizligi..korkular azaldikca ve insanoglunun bilgisi artikca dinler de geriliyor..bu bir tatsachedir..ama müslümanlarin bir türlü kabul etmedigi bir tatsache..
3-kuran veya incilin disindan bakan materyalist insanlarin suc islemeye yatkin oldugu görüsünun ise gercekle yakindan uzaktan alakasi yok.. su almanyadaki materyalist unternehmeler müsteriye konyadaki basma tüccarindan daha fazla kazik atmiyor emin ol..kaldiki dünyada en az suc islenen bölgelerden biri dinsizlerin en cok oldugu iskandinav ülkeleridir..kriminolojik arastirmalarla da bu kanitlanmistir..

4-dinsiz olmakla ahlaksiz olmayi karistirma..sevgili müslümanlarimiz maalesef bunu da karistiriyor..dinsiz birinin otomatik olarak ahlaksiz olacagi saniliyor..onun icin bizler tr.de hala din kültürü ve ahlak dersi görürüz.. ama elin gavuru bu tatsachenin de farkindadir.. religion ayridir,ethik ayridir.

saygilar
Alt 02.04.2004, 17:37
Benutzerbild von dayioglu
dayioglu dayioglu ist offline
Neuer Benutzer

Standard @junger herr tecavuezcicoskun...bzw.@all

@junger herr tecavuezcicoskun...bzw.@all

erst einmal bedanke ich mir, dass sie mich aufklären...junger herr
bevor wir hier weiter diskutieren, will ich paar meine Standpunkte setzen...
ich bin ein Mensch, der jedem seine Meinungen toleriert und respektiert...
und so erwarte ich auch, von meinem geben über...
ich bin hier, nicht um jemanden zu bekehren oder ihn meine Meinung auf zu würgen
ich will nur eine Unterhaltung und Meinungsaustausch
ich sage nur zu dem Thema, meine Meinung bzw. wie ich darüber denke
es ist klar, dass es nicht immer übereinstimmt...
was ich mir wünsche dann...ist das es dann diese Meinungsverschiedenheit
mit diesem Thema beendet wird...und nicht auf andere gebiete von vorhinein übertragen wird...ich hoffe unsere Konversationen laufen auf ein Zivilisierter Basis...
wenn ich mal mich falsch artikulieren sollte, so bitte ich sie mich darauf hinzuweisen...
und hoffe, dann nach der Entschuldigung alles vergessen ist...und das erwarte ich auch vom gegen über...

zu dem Thema will ich nur noch dies sagen...junger herr...
jeder sollte, sein leben so leben wie er meint es am besten für ihn ist...
für mich zählt nicht ob einer ein Moslem ist, Christ, Jude, Heide, Atheist, usw.
für mich zählt ob er einen Mensch ist...wenn einer in dem was er ist glücklich ist,
respektiere ich es und so erwarte ich es auch von ihm, dass er mich respektiert...junger herr
was sie da unten geschrieben haben, kann ich nicht ganz nachvollziehen...
ich bin der Meinung, dass der Islam gerade das Gegenteil ist...
wenn jemand den Islam aufdringt, du musst so leben, dann hat er was falsch verstanden
in meinen Augen...wie schon gesagt junger herr...für mich kann es so sein, wie sie sagen
und ich denke es auch, dass es so ist...(Quran der beste weg ist) aber ich respektiere ihn
wenn er meint sein Heide Dasein ist besser ist solle er halt so leben...ich erwarte nur das er mich auch so respektier...wie ich glücklich bin...ansonsten kommen wir nicht weiter...

mfg
DayiOglu
Alt 02.04.2004, 17:39
tecavuezcicoskun

Standard ve kaldiki senin kötü adam "busch" da

din adina savasiyor..veya dini kullaniyor..bu din denen meret de nedense hep kendini kullandiriyor!
Alt 02.04.2004, 18:24
Benutzerbild von elasultan
elasultan elasultan ist offline
Neuer Benutzer

Standard Selbstbefriedigung

Ist das günah ?
Wenn wirklich, kann mir jemand eine Sure nennen, wo das steht?

Danke
Alt 02.04.2004, 18:49
Benutzerbild von donvonramses
donvonramses donvonramses ist offline
Neuer Benutzer

Standard yok be..das ist ganz legitim!

biolog oldugun birde konyali oldugun yazili gb.nde...ama maalesef konyaliligin daha baskin cikmis..yoksa bir biyolog böyle bos bir soru sormazdi..
masturbation ne günahtir, ne de sagliga zarari vardir..istedigin kadar yapabilirsin..hic haydar dümenden okumadin mi sen?

-hayir kuran da yasak olsa ne olur? -eskiden kuran indigi zaman insanlar cok cabuk evleniyormus(13-18) dolayisiyla mastira gerek kalmadan millet hemen muhabbete giriyormus..ama günümüzde 30 undan önce evlenmek zorlasti..selbstbefriedigung yapmayacak bunlar da ne yapacak ela!
Alt 02.04.2004, 19:24
Neuer Benutzer

Standard liebe elasultan, es sieht so aus;

bei frauen darf man nur mit mittelfinger den akt ausüben.
-obst und gemüsearten sind streitig..
-dildo? darüber gibt es auch in den ulemakreisen heftige diskussionen..
-das heisst eins ist klar; mit mittelfinger darf man definitiv machen..

2- bei männern darf man nur mit rechten hand den akt vollziehen..sonstige instrumenten sind günah..

ihsallah yardimci olmusumdur)
Alt 02.04.2004, 20:49
unknown

Standard demokrasi ekspress

ah o ne kadar cok hosgörülü ve demokrat avrupanin herhangi bir kentinde (toplumun benimsedigi kurallardan bana ne!) diyip de mesela sokak ortasinda ciplak dolasmaya kalktin mi? kalibini ortaya koy bakalim müsamaha abidesi avrupali ne diyor... saygi, sevgi, hosgörü: civatadan demokratlarin kocakari dirdiri. tabii ki digerlerinden hep bunlari beklersiniz, lakin baskalarina göstermek mi? nerdeee!

umumi alanlarda umumi kurallara uyulur. bu bir zorunluluktur! gökteki avrupada da bu böyledir, yerdeki geri kalmis ülkelerde de. mesela ciplak mi dolasmak istiyorsun? fkk sahilleri vardir, orada dolas. hatta öyleki, bu sefer de tersine orada kiyafetle dolasmak yasak olur. yani neticede anarsizm bile belli hudutlarla cercevelenmistir. veya ramazanda yemek mi yemek istiyorsun. lokantalar ramazanda bile 24 saat acik. toplumu incitmeden gidip orada yemegini yesen biryerin mi eksilecek? illa oruclunun karsisina gecip yemegi agzina yüzüne bulastirman mi gerekiyor? yoksa o konuda saygi, sevgi, hosgörü carki islemiyor mu?

uzun uzun anlatmiyacagim. mukaddes islam davasi her inanana bulundugu toplumun kurallarina uymasini zorunlu kiliyor. dikkat et, tavsiye etmiyor, mecburen uymalisin diyor. bana bu kadar tolerans gösterebilirmisin? veya toplumun ahlak anlayisini, milli ve dini degerlerini ayaklar altina alan, kücücük ve ham beyinleri sömüren, düpedüz insanlarin kanini emen dinsiz ve sömürgeci anlayislara tepki gösterirmisin? olmadi, en azindan (ben allahin varligina degil de, fakat onun varligina inanan insanlarin varligina inanirim!) diyen bir imansizin kadar nasibin var mi?

assagi cek, bas acikta; yukari cek ayaklar. yorganin kisa oldugunu kestiremiyorsun bile coskun. ilim ve bilim adina ne yapmak istediniz de islam sizi engelledi?
Alt 02.04.2004, 21:45
Neuer Benutzer

Standard sapla samani karistiriyon sen kardes!

umuma acik yerlerde ciplak dolasmamak bir görgü kuralidir..bütün insanligin hafizasinda kabul gören ortak bir toplumsal normdur..

-orucda yemek ise din özgürlügüdür..
-sen daha temel kavramlari bilmeyip sapla samani karistiriyon..
ciplak dolasmak dünyanin her yerinde ayiplanir..

ciplaklik yerine hristiyanlikla ilgili örnek vermelisin coskunun tezlerine karsi..
Antwort