| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
![]() EN FARKLI SKORLU GALÝBÝYETLER: Beþiktaþ ile Galatasaray arasýndaki en farklý skor, 30 Haziran 1940 tarihinde yapýlan Milli Küme maçýnda elde edildi. Bu karþýlaþmada Galatasaray, Beþiktaþ"ý 9-2 yenme baþarýsýný gösterdi. Beþiktaþ ise ezeli rakibi karþýsýndaki en farklý skorlu galibiyetlerini 18 Mart 1933 ve 29 Aralýk 1940"da 5-0"lýk skorlarla elde etti.
süpersin yaaaa 1940´daki sonuclari söylüyorsun... eee dememismiydim simdi sen 1875´deki bir sonucla gelirsin diye... buyur..hakli ciktim ne ne ne |
|
|||
![]() schiri...
ich kann mich gut erinnern, er ist ein super schiri usw usw... simdide böyle... hemen simdi dersin fener macina bak ne yapti.. o zaman ligde geriye kalanlarin hepsi ya fenerli ya cimbomlu, nedenmi hakem notlarina bak ne süper caliyorlar... yoksa sizlerden parami aliyor |
|
|||
![]() 4-5 ay oldu...
günaydin!!!!!!!!! |
|
||||
![]() Aber ich dachte da auch mehr an die Leute die er da hingeholt hat. Die , so nehme ich an, bei ihm "gelernt" haben, und so seinen schlechten Stil weiterführen! Balik basdan kokarmis,und da dieser Herr das aufgebaut hat...ich denke nicht das mit Reha mUhtar auch alle Leuite gegangen sind die da gearbeitet haben.
|