| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
Umfrageergebnis anzeigen: Wie wichtig ist der Erfolg und der Verdienst eines Mannes für eine Frau? | |||
Es ist mir wichtig, dass ein Mann sehr gut verdient. |
![]() ![]() ![]() |
151 | 100,00% |
Es ist mir unwichtig, wieviel er verdient, hauptsache wir verstehen uns. |
![]() ![]() ![]() |
40 | 100,00% |
Weder noch, es kommt auf seine Persönlichkeit und Einstellung an. |
![]() ![]() ![]() |
57 | 100,00% |
Multiple-Choice-Umfrage. Teilnehmer: 14. Sie dürfen bei dieser Umfrage nicht abstimmen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() Bist du das gewesen?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nö ich hab ne glatze und einen dickeren bauch. los los hier gibt es nichts zu sehen
|
|
|||
|
|||
![]() Ich finde du verkaufst dich nicht gut.
Ebenso lese ich mir dein Roman nicht durch, indem du versuchst durch eine möchtegern stalker Analyse und dem folgendem "ich bin ja selber so Toll", dich selber irgendwie zu verkaufen. Das tun nur Leute die sich im Grunde selbst bedränkt fühlen und dann anschließend versuchen das genau umgekehrt zu verkaufen. Ich mach mir nichtmals halb so viele Gedanken wie du es tust. Schreibe einfach mein Senf und fertig. Hab auch kein Interesse "jemandem fertig zu machen". Du hast schon son Schuss weg finde ich. Zitat:
|
|
||||
|
||||
![]() yeter fazla ezmeyin bu onmyownu.
die hat sich heute bei allen leuten hier eingeschleimt. birine mail atti, birine abi iyi kalplisin seni seviyorum, birine iltifatlar, birine sen dogrulari söylüyorsun ötekisi yalanci...... bu yalakalik sonrasi o kisilerden yardim bekledi ama yardim gelmeyince avucunu yalayip ben burada uzaklasip bir daha gelmiyecegim dedi. ama onun pek omurgali olacagini zannetmiyorum. |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
![]() Para yigidin elinin kiridir. Iki insan türü vardir. Birisi parayi harcar, birisini de para harcar..Para da insan gibidir, icinde Atatürk olmayani sahtedir ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
![]() zenginin mali zügürdün cenesini yorar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kimseyle gereksiz kavga etmeyi sevmedigim.icin gerekirse mail yazip baris eli uzatmaktan çekinmem (kahretsin çok kendiyle barışık ve huzurlu bir insanım.) Karaktersiz insan büyütür, normal bir insan tamam der geçiştirir. Millet burası SANAL. :-) Baaak bana ne yazmışş aaay diyerek koşa koşa boş laf yetiştirmek ancak boş ve basit insanlara yakışır. Tekrar soyluyorum: Burası sanal. Kimse kimsenin dostu değil. Düşmanı hiç olamaz zaten. :-) Die einen sind halt nett die anderen scheisse. Wer mit scheisse kommunizieren will soll es tun. Kimbilir... bazilarinin on tane nicki var. Kadin erkek farketmiyor.
Asterix:-) Nerv nicht. Bu tarz forumlara kompleksli insanlar takildigi icin akıllı bayanlar sevilmez. Umrumda değil. Herrlich Geh woanders nerven. Lasttime hikayeleri sarmadı kusura bakma. Daha enteresan bilgiler paylaşacaksan buyur. Dedikoduyu sevmiyorum her ne kadar sinirlensende. Cahil karı işi yapıyorsun tüm gün fotumda onun bunun dedikosunu yapıp. "Bana inanmıyorsanız Falanca yere gidip ahmet mehmede sorun":-)))) kadinlarin adı çıkmış valla. Sen erkeklerinde dedikoducu olabildiğinin.en büyùk örneğisin. Dedikoduculuktan madalya takacak sana vaybee bekle sen. Geändert von OnMyOwn (10.04.2013 um 21:59 Uhr). |
|
|||
|
|||
![]() @onmyown
quatsch nicht so viel vorurteilsbehafteten "schrott" (onlar böyle, bunlar söyle, und ich selber bin ja so toll.....) und belaste (nerv) nicht damit selber das forum. dann bleibt dir auch das kontra erstpart was dir so viel kopfzerbrechen hervorbringt. |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
![]() bak kimsenin gözünden kacmadi senin iki gündür millete yalakalik yaptigin. burasi sanal ama sen bunu pek anlamis olmamalisinki bu kadar sinirlenmissin ve gece yarisi burada bunlarla ugrasmissin. benim hikayelerim sarmadiysa niye iftira ediyorsun? senin iftiran üzerine sana adres vereyim gercekleri ögren dedim. durduk yere öyle birsey teklif etmedim. sen hem sor sonrada bana adres teklifinde bulunuyor diye agla. bunu kimse yutmaz onmyclown. hani vaybeeden uzaklasiyordun? bu mu senin sanal omurgan? gercekten cok karaktersiz insan gördüm ama senin gibi yüzsüze cok nadir rastlanir. ya sözümde duramiyorum bos konustum deyip özür dilersin ya da nickini silip ceker gidersin. artik ögrenin omurgali olmayi. |
|
||||
|
||||
![]() du weisst doch das ich materialistisch bin,
ich lege viel wert auf alle meine sachen, ich bin markenorientiert und will immer das beste und teuerste haben. was ist daran so schlimm? |