Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Foren Archiv

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 18.08.2008, 10:42
gelincik02

Standard

Din,dil,Kültür insanlari birbirine baglayan seyler ama bazen yabanci biriyle bunlar olmadanda birbirinize yakinlik hissedebilirsiniz. Sirf sohbeti, davranislari vs de cekebilir. Ama ileriye dönük bir iliskide zamanla farkliliklarin olusturdugu problemler cikabilir ister istemez. Ben bir camiideki mevlide davetli olurum gitmek isterim, onuda götürürsem ne namaz kilmasini bilecek ne de bisey. Ramazan gelince birlikte oruc tutmak isterim örnegin vs. Karsindaki insanin asiri uyumlu birisi olmasi gerekiyor, türkceyide mutlaka ögrenmesi gerekiyor cünkü ben sirf almanca konusmak istemem ilerde cocuklarimlada. Türkiyeye gidince akrabalar icinde de yabancilik ceker, sohbetlere istirak edemez... Yalniz basiniza olursaniz bir ömür boyu iyi gider o iliski ama bir ortama girdiginizde sorun olabilir. Tercihim burada dogup büyümüs 2 dilide, 2 kültürüde iyi bilen birisinden yana olur ama yine de büyük konusmuyorum cünkü yabanci erkekler bizim türk erkeklerinden daha yakisikli, daha zeki ve daha Gentleman oluyorlar maalesef. Almanyadaki türk erkekleri pek hosuma gitmiyor, bu yüzden yabanci da olabilir karakteri ve insanligi yerinde oldugu sürece...
Alt 13.03.2009, 12:38
Benutzerbild von sandy74
sandy74 sandy74 ist offline
Neuer Benutzer

Standard Mischpartnerschaften - warum nicht

In einigen Punkten ist eine Mischpartnerschaft zwischen Deutschen und Türken sicherlich schwierig. Speziell die Religion und Kultur sind ja doch sehr unterschiedlich. Ich denke aber mit ein wenig Toleranz auch von den Familien der Partner ist vieles möglich.
Alt 13.03.2009, 20:54
GoerenBilir

Standard

Es gibt da soviele Sachen die man dazu schreiben könnte. Doch letzendlich kommt es immer wieder auf den Einzelfall an. Ein Regelwerk für binationale Partnerschaften gibt es nicht. Selbst wenn es dies gäbe, ließen sich die Stolpersteine auch nicht vollständig aus dem Weg räumen.
Vor allem, wenn man es mit einer konservativen Deutschen zu tun hat, die eigentlich für nie möglich gehalten hätte mit einem Türken je was anzufangen, und mit der man irgendwie in eine Beziehung hineingestolpert ist, kann es heiter werden.
Man sollte so eine Sache recht ernüchternd und ohne gutmenschliche Gedanken angehen.
Ich für meinen Teil kam mir in dieser Beziehung recht entfremdet und nie wirklich verstanden vor. Und Sachen wie Kinder, welcher Religion sie angehören und wie sie heissen sollen sind recht saure Äpfel, die einem das Gesicht enorm versäuern können.
Prinzipiell habe ich nichts gegen binationale Partnerschaften.

Bekanntlich kennt die Liebe keine Grenzen. Doch für mich ist dieses Kapitel abgeschlossen. Keine rassigen Italienerinen oder Spanierinen, Holländerinen oder sonst etwas, nur noch eine Türkin kommt für mich in Frage. Damit es nicht falsch verstanden wird. Eine Araberin oder Perserin oder diese andere Richtung käme für mich genauso wenig in Frage.
Alt 13.03.2009, 22:50
sonyaprak

Standard

Zitat:
Zitat von sandy74 Beitrag anzeigen
In einigen Punkten ist eine Mischpartnerschaft zwischen Deutschen und Türken sicherlich schwierig. Speziell die Religion und Kultur sind ja doch sehr unterschiedlich. Ich denke aber mit ein wenig Toleranz auch von den Familien der Partner ist vieles möglich.
Ich könnte auch nicht mit einer anderen Nationalität, die Kulturen sind zu verschieden kann und will mich nicht anpassen. Würde es auch nicht verlangen.
Aber in meiner Familie habe ich einen (Ost) deutschen Schwager, es funktioniert seid 7 Jahren. Sie passen sich gegenseitig an ( wir haben ihn erzogen hehe). Mir wäre es zu stressig.
Spass beiseite, wer meint genug Kraft und Liebe zu haben soll es angehen, mehr wie schiefgehen kann es nicht.
Alt 18.03.2009, 14:00
gelincik02

Standard

Ich habe grundsätzlich nichts gegen Mischehen aber würde trotzdem einen coolen Deutschtürken bevorzugen, obwohl die in der Natur so selten vorkommen :-D Ich möchte auch mal alte Yesilcam-Filme oder Cem Yilmaz,Beyaz Show mit ihm gucken. Die türkischen Sachen würden mir einfach total fehlen. Ok man kann vielleicht nicht alles haben aber diese Sachen gehören nunmal dazu.. Ach ben cok fazla türk kültürüne bagliyim, beceremezdim durmadan homurdanacak birsey bulurdum Zaten zor memnun olan bir insanim, türkten baskasiyla olmaz. En dogrusu multikulti bir türk olur ;-)
Alt 19.03.2009, 16:17
GoerenBilir

Standard

Eger ben bir türk kizi alirsam sirf onunla beraber Kemal Sunal filmleri seyretmek icin bir de Türk yemeklerini de yapmasini bilecek. Manti, sarma, su böregi, sulu köfte bunlar olmazsa olmazlardan Spätzl'lere karnim dok
Alt 20.03.2009, 08:46
fos

Standard

@görenbilir - Benim gibi yemek yapmasini da ögrenebilirsin pekala* Müthis zevkli bir ugras..sonunda da hemen neticesini görüyorsun.Dogru mideye calisiyorsun.Spätzleyi severim, ama cok müthis doyuruyor..yaw. kadinlar yemek yapmasini bilen erkeklere bayilirlar, bu da ayri bir tecrübemdir. (fos -die schnelle küche)

@gelincik var mi yemek yapma marifetin?..yeni nesil pek ögrenmiyor gibi..bizi aydinlativer lütfen.

(*bilmiyorsan tabi)
Alt 20.03.2009, 21:59
GoerenBilir

Standard

Fos ben yemek yapmasini bilirim. Belki annen kadar ya da askerlik döneminde ascilik yapan babam kadar yapamasam bile. O kadar güzel yemekler yaparmisti ki benim peder, subaylar babama subay gazinolari var, oraya giris izini vermisler. Ve subay gazinolarina subaylar haricinde kimse giremezmis Biraz anlarim iste. Yumurtalar tavaya ve baslar tahta kasik havada oynamaya. Birde icine beyaz peynir ve sebze cesitlerini ilave ettin miydi tadindan yiyemezsin. Yanina da güzel bir ayran, oh gel keyfim gel

Geändert von GoerenBilir (20.03.2009 um 22:02 Uhr).
Alt 22.03.2009, 09:54
Benutzerbild von rhizome
rhizome rhizome ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Masallah yani..anlasilan hepiniz cok bilmissiniz - her moku görüp, her moku yemissiniz.
Ey öyleyse afiyet olsun dilerim.
Alt 22.03.2009, 14:52
GoerenBilir

Standard

Sana bir sekilde yardimci olabilirmiyim Rhizome? Bak benim arkadas cevremde dokturundan tut mühendisine kadar külürlü, seviyeli, oturup kalkmasini bilen, hic bir sekilde saygida kursuda bulunmayan yakisikli, bekar, ya da sonradan bekar olan :-) arkadaslarim var. Bazilari hatta benden bir hayli yasli. Cogu da Türk, eger istersen, seni birisi ile tanistiriyim icini kemiren bu hasetligin bir son bulur. Vurdum mu orturtan tiplerden mi hoslaniyorsun? Hemi sen benim softi oldugumu nerden biliyorsun? Bir erkek evinde kedi gibi olur ve disariya karsi da aslan kesilir.
Haaa unutmadan söyleyim, Recep Ivedik kiliklari ben birak arkadas olarak kapimdan gecirmeyi, kösemden bile gecirmem. Sanirim ic huzur denen sey baska olsa gerek

Kendinle barisik ol Rhizome, keskin sirke küpüne zarardir Haydi yolun acik olsun
Antwort