Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Aktuelles

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 24.12.2013, 02:05
Benutzerbild von acivciva
acivciva acivciva ist offline
Erfahrener Benutzer

Daumen hoch

Zitat:
Zitat von WpumaC Beitrag anzeigen
Hobbys und Interessen: Im Forum möchte ich ausschließlich mit Menschen schreiben, die ein bestimmtes Niveau / eine bestimmte Bildung haben, die Höflichkeitsregeln beachten.

Deine unendliche Dummheit wird immer unerträglicher. Dein Profil Eintrag zeigt uns allen wie unhöflich, oberflächlich und zugleich widersprüchlich du bist.

Welches Niveau meinst du genau? Etwa dein Niveauloses verhalten!? in dem du uns tag täglich mit deiner Bildzeitung Bildung belästigst!? In dem du ein Staatsmann (egal wie schlecht er in deinen Augen sein mag) in der Öffentlichkeit beleidigst? Na wenn dem so ist, dann dürfen wir dich auch berechtigterweise Dummkopf, krankes, verstörtes, nutzloses Frustriertes altes Weib nennen. Oder nicht?

Die wahrscheinlich den ganzen tag nichts besseres zu tun hat, als vor der glotze zu sitzen, und/um die 98% verlogene Medienwelt durch zu stöbern. Sich eine Gehirnwäsche nach der anderen über sich ergehen lässt. Na, das nenn ich BILDUNG

Noch mal zu Erinnerung, ich und viele andere User waren bereit mit dir ein niveauvolles Duell einzugehen, aber nein, Frau Dummkopf war sehr unhöflich, in dem sie keiner der gestellten fragen beantwortet hat, eher unterschwellig uns jeden einzelnen Beleidigte. Ganz zu schweigen von der vorurteilhaften und Respektlosigkeit gegenüber dem islam. Die immer noch mit einseitiger Berichterstattung gegenüber der Türkei und der Religion vorlegt.
1. Der Text, den Sie eingegeben haben, ist zu kurz. Bitte erweitern Sie den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.
Alt 24.12.2013, 09:14
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Kendi hirsizliginiz yakalandiginda birden magdur ayaklarina yatiyorsunuz, ne garipsiniz:

Bu sizsiniz iste:

http://www.avrupagazete.com/gundemde...sini-yedi.html

http://www.youtube.com/watch?v=HAUE9YRzMKw

http://www.haberevet.com/video/thy-d...di_718538.html

(Tayyip daha önce "Zaman" gazetesi yazarlariyla arasindan su gecirmezdi, simdi onlara kaka diyor ve karsi cikiyor.)

http://www.zaman.com.tr/gundem_ortad...r_2188053.html

http://www.zaman.com.tr/ekonomi_thyd...o_2187402.html

Zitat:
Zitat von acivciva Beitrag anzeigen
1. Der Text, den Sie eingegeben haben, ist zu kurz. Bitte erweitern Sie den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.
und
@WpumaC
Alt 24.12.2013, 10:30
Benutzerbild von B0ZGUN
B0ZGUN B0ZGUN ist offline
Benutzer

Standard

Zitat:
Zitat von B0ZGUN Beitrag anzeigen
GÖRÜYORUM Kİ MEDYANIN YANLIŞ YÖNLENDİRMESİ VE HALKIN ÇOĞU ZAMAN OLAYLARA TARAFLI PENCERELERDEN BAKMASI, TÜRKİYEMİZ ÜZERİNE OYNANAN KİRLİ OYUNLARI GÖRMENİZE ENGEL OLMAKTA.... BU SEBEBLE BU OLAYLARIN DERİN ANALİZİNİ SİZLER İÇİN YAZIYORUM...

Bugün sizlere bu sayfadan son günlerde yaşanan olaylara dair benim gözlemlerimi yazacağım.. Sonuna kadar sabırla okuyan vatan severler gerçekle yüzleşecek ve yazı sonunda kendiyle iç hesaplaşmaya girecek olursa umarım Türkiyemiz kazançlı çıkacaktır…
ABD dünyanın en güçlü ülkesiyken, şuan birçok ülke ekonomisi ABD nin kendilerine karşı yaptığı kara oyunlara dur demeye ve hızlı gelişimini sürdürmeye çalışıyor bunlara en iyi örnek Çin’dir. Bizde kalkınma ve gelişmemize karşı yapılan kirli oyunları görmezden gelmemeliyiz, bu sebeble bilinçlenmeli ve olaylara tek pencereden bakıp yanılmamalıyız..

BUNU LÜTFEN İYİ OKUYUN OLAYLARIN ASIL SEBEBİ BU !

Halk Bankası
Şuan Ülkemizin enerji alımını yaptığı 2 kritik ülke var bunlardan ilki İran diğeri ise Irak ülkeleri.. Özellikle İran ülkesiyle yaptığımız enerji alımında yapılan ödemeler Halk Bankası üzerinden yapılmakta, petrole ve doğal gaza yaptığımız ödemer İran’a uygulanan ambargo sebebiyle diğer ülkelerin yaptığı şekilde ALTIN olarakta ödenmekte ve bir kısmıda cari açık olmasın diye Türk Lirası bazlı ödenmektedir. Milyar dolarları bulan bu ödemeler Halk Bankası üzerinden yapılmakta ve ABD bundan rahatsız olmaktadır. Çünkü onlara göre bu bizim Hamas’a kaynak olduğumuzu göstermekte ama bize göreyse Ülkenin enerji ihtiyacı için yapılan alışveriş olmaktadır. Hatta büyüyen Türkiye ekonomisine güvenen İran ve Hindistan arasındaki alışveriş bile Halk bankası üzerinden gerçekleşmekte ve ABD bundanda rahatsızlık duymaktadır.
IRAK üzerinden aldığımız ve diğer ülkelere sattıkları petrol ve doğal gaz ödemeleri Halk Bankasında tutulmasına Bağdat ve Erbil’in bu banka üzerindeki hesaptan paylarının ayrılmasına karar verilmiş ve anlaşma için teklif sunulmuştur. ABD bundan yine büyük rahatsızlık duymuş ve Halk Bankası operasyonu için düğmeye basmıştır..
Burda bahsi geçen meblalar çok büyük rakamlardır ve büyüyen ekonomimize vereceği katkıyı ABD kaygısından paybiçin…

Rıza Sarraf
ABD yıllardır İran’a uygulanan ambargo sebebiyle İran’ı sıkı denetime almış ve enerjiden hatta nükleerden kazandığı (İran bir çok ülkeye enerji ve nükleer satmaktadır!) paraları ne şekilde hakladığını çözmeye çalışmıştır. Aslında Bir İran vatandaşı olduğu bilinen Rıza Sarraf Türk vatandaşlığına geçmeyi istemiştir çünkü ABD İran vatandaşlarının ambargo sebebiyle başka ülkelerde kendi isimlerine hesap açmasını bile engellemiştir. İran vatandaşıyken Türk vatandaşlığına geçip rahatça hesaplar açarak İran’ın parasını haklamaya çalışan bir nevi İran ajanı olan Rıza Sarraf kendisi gibi 4 İran ajanının daha Türk vatandaşlığına geçmesi için gerekli birimlere rüşvet yedirdiği bugünlerde belgelendi.. Ayrıca İran hükümetinin kazandığı altınları yine Halk Bankasını sattığını düşündüğüm Rıza Sarraf bu alışveriştende Bankanın en üst yetkilisine kendince komisyon yani haksız kazanç diyebileceğimiz rüşvet vermiştir ( düşünün iran her ülkeden altın alıp bunu nakite çevirmektedir, bizde zaten iran’a halk bankası üzerinden enerji karşılığı altın vermekteyiz, halk bankasıda altın almak zorunda ve altını Rıza Sarraf’tan alıp ”aslında İran’ın altınıdır” tekrar iran’a olan borcumuzu ödemekte ve bir nevi İran’ın altınını nakite çevirip haklamaktaydı) aslında İran altını bize satmaktaydı diyebiliriz.. Lakin burda Halk Bankası hesaplarında bir yalnışlık yok ziraa biz o altını almak zorundaydık ama sadece altını Rıza Sarraf’tan aldığı için Bankanın en üst yetkilisi karşılığında komisyon alıyordu yani rüşvet!!! İran ajanı olan Rıza Sarraf’ı dinleyen yetkililer gün geçtikçe daha çarpıcı şeylerle karşılaştılar.. Mesela AB bakanından babasını İtal’ya vatandaşlığına geçirmesi için yardım istemiş karşılığında yine İran’ın kendisine açmasını söylediği hesaptan paralar kullanarak rüşvet vermiştir.. Rıza Sarraf İran’ın parasını haklarken dikkat çekmemek için iş adamı kimliğine bürünüp lüks bir hayat yaşamayıda ihmal etmemiştir.. ve belkide yaptığı harcamalardan üstlerinin haberide vardır..
Sadece Rıza Sarraf’ı dinleyerek bu verilere ulaşan yetkililer yetkilerini aslında kötüye kullanıp olayları durdurabilecek en üst makamlara ”Başbakana” haber vermek yerine olayların bugüne kadar uzanmasına ve ABD nin ekmeğine yağ sürülmesine sebeb olunmasına Türkiyenin prestijinin sarsılmasına sebeb olmamışlarmıdır??? Ayrıca onlara Rıza Sarrafın dinlenmesi talimatını kim vermiştir buda ayrı bir soru işareti ABD mi yoksa ak sakallı dedemi??? dinleyin bakalım bu adamı uyus oldum ben ondan

Bu arada bu kaosla nasılsa cemaatle hükümet arasının açık olmasınıda değerlendirmeyi hedefleyen dış güçler topuda cemaate atmayı ihmal etmemiştir.. YERSENİZ…

Ayrıca hazır imkanı varken ülkenin ençok kazananlarından hükümetlede polemiği olmayan bir iş adamınıda ”Ali Ağaoğlu” ayrı bir rüşvet sıkandalıyla bu polemiklerin içine sokarsak ne hükümet kalır nede karşımızda güçlenen bir Türkiye kalır diyen ABD kafaları iyice karıştırmış Hükümet karışıtı aydın kesimide ”görmeyen gözleri gezicileri” yanına çekmiştir..

Bu yazıları okuduntan sonra sorun kendinize ABD nin bu oyunuyla ”Kİ ABD GÜÇLENMESEK BU DENLİ BİZE BEL ALTI VURMAZ!” ülkeyi kaosa sürüklemeye sebeb olmak vatan severlikmidir.. yoksa ABD ye yardım etmekmidir!!!???

İllaki rüşvetler alınmış ve bu insanlar cezasız kalmasın ama şunu bilin ki pire için yorganı yakmanızı isteyerek sizi üşütüp hasta edicekler..
Ve nazarımda buna çanak tutan sebeb olanlar sizi kullanacak aslında başka güçlere hizmet edeceklerdir…

BİLİNÇLEN TÜRKİYE..
Açmış olduğum bu güzel konuya yaptığınız yorumlar Türkçe olabilirse, Türkiye de yaşayan ben ve benim gibi almanca bilmeyen arkadaşlarda sizin tartışmalarınıza eşlik edebilir.. Teşekkürler...
Alt 24.12.2013, 10:46
Benutzerbild von CHParti
CHParti CHParti ist offline
Neuer Benutzer

Standard islamistlerin Oyunu Bozuluyor

ISLAMIST KURU TEMIZLEME DÜKKANI BIZIM MILLETVEKILIMIZIN CEKETLERINI CEKTIRDI.

CHPLI AYLIN NAZLIAKANIN CEKETLERINI CEKTIREN KURU TEMIZLEME SIRKETINI KAPATTIRDIK.

DAHA ÖNCELERI AYNI KURU TEMIZLEMEDE CEKMEYEN CEKET BU SEFER CEKTI.

ÜNLÜ MARKAYA AIT OLAN 10.000 TL FIYATINDAKI CEKETI SIRKET ÖDEMEYINCE EKMEGINDEN ETTIK.
Alt 24.12.2013, 11:07
Benutzerbild von B0ZGUN
B0ZGUN B0ZGUN ist offline
Benutzer

Standard

Zitat:
Zitat von CHParti Beitrag anzeigen
ISLAMIST KURU TEMIZLEME DÜKKANI BIZIM MILLETVEKILIMIZIN CEKETLERINI CEKTIRDI.

CHPLI AYLIN NAZLIAKANIN CEKETLERINI CEKTIREN KURU TEMIZLEME SIRKETINI KAPATTIRDIK.

DAHA ÖNCELERI AYNI KURU TEMIZLEMEDE CEKMEYEN CEKET BU SEFER CEKTI.

ÜNLÜ MARKAYA AIT OLAN 10.000 TL FIYATINDAKI CEKETI SIRKET ÖDEMEYINCE EKMEGINDEN ETTIK.
Yıllardır bu ülkeye yapabildiğiniz tek şey bu işte... bununla övünün..
Alt 24.12.2013, 14:14
Benutzerbild von WpumaC
WpumaC WpumaC ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
Zitat von Dallas Beitrag anzeigen
Ja fand ich auch. Als weltoffene Laizistin hätte sie mir auch hilfestellung geben können. Sie ist ja so für meinungsfreiheit.

Sag mal wie siehst du dass, wenn es Kurdistan endlich gibt, finde ich sollte die gegend von Trabzon bis Samsun auch Anektiert werden,dann hat Kurdistan auch einen Seeweg, und dass braucht dieses neue Land ja auch.

Ich persönlich finde es ja gut dass die Liebe Benek ja so weltoffen ist und alle meinungen gelten lässt, so dass sie jetzt auch garnicht durchdreht wenn sie sowas liest!
Du ich habe da eine ganz andere Vision was Ländertrennung betrifft. Halte grundsätzlich nichts von erstellten grenzen zwischen den Ländern und unterschiedlichen flaggen. Meines Erachtens eins egoistisches handeln der Menschheit. Und nur aus dem Grund werden seit Jahrhunderte kriege geführt. Ich träume von einer Einheitlichen Regierung der alle Länder miteinander verbindet. Ich träume gerne, bin aber gleichzeitig sehr realistisch, und versuche das beste aus allem zu machen. Es fasziniert mich immer aufs neue, wie viel unterschiedliche Kulturen wir doch besitzen.
Alt 24.12.2013, 14:25
Benutzerbild von WpumaC
WpumaC WpumaC ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard cahil benek............

[quote=benekalice;2076661]Kendi hirsizliginiz yakalandiginda birden magdur ayaklarina yatiyorsunuz, ne garipsiniz:

(Tayyip daha önce "Zaman" gazetesi yazarlariyla arasindan su gecirmezdi, simdi onlara kaka diyor ve karsi cikiyor.)

http://www.zaman.com.tr/gundem_ortad...r_2188053.html

......sen cok cahilsin benek. gözlerimin icini kizarticak kadar cahiiiillllsin!
Alt 24.12.2013, 15:58
Dallas

Standard

Zitat:
Du ich habe da eine ganz andere Vision was Ländertrennung betrifft. Halte grundsätzlich nichts von erstellten grenzen zwischen den Ländern und unterschiedlichen flaggen. Meines Erachtens eins egoistisches handeln der Menschheit. Und nur aus dem Grund werden seit Jahrhunderte kriege geführt. Ich träume von einer Einheitlichen Regierung der alle Länder miteinander verbindet. Ich träume gerne, bin aber gleichzeitig sehr realistisch, und versuche das beste aus allem zu machen. Es fasziniert mich immer aufs neue, wie viel unterschiedliche Kulturen wir doch besitzen.
Mir geht es in erster Linie um ihre Aussage dass sie als laizistin tolerant ist was die Meinung anderer angeht.

Um mehr ging es mir in diesem text nicht. Und du kannst dir sicher sein, die würde sich lieber ne brennende Kerze irgendwo reinschieben als diese meinung zu akzeptieren und zu tolerrieren.

Menschen die eine pro atartürk einstellung haben sind durch und durch rassisten, die aber immer noch die scheinheiligkeit besitzen, einem offen ins gesicht zu sagen dass sie tolerant sind, während sie knapp 80 jahre minderheiten schikaniert und gefoltert haben.
Alt 24.12.2013, 16:26
Benutzerbild von acivciva
acivciva acivciva ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard Kaldırılan 'Andımız' Hitler ve Mussolini uygulamasıydı

http://www.dunyabulteni.net/?aType=h...ticleID=154599
Alt 24.12.2013, 18:57
vaycemvay

Daumen hoch

Zitat:
Hobbys und Interessen: Im Forum möchte ich ausschließlich mit Menschen schreiben, die ein bestimmtes Niveau / eine bestimmte Bildung haben, die Höflichkeitsregeln beachten.

Deine unendliche Dummheit wird immer unerträglicher. Dein Profil Eintrag zeigt uns allen wie unhöflich, oberflächlich und zugleich widersprüchlich du bist.

Welches Niveau meinst du genau? Etwa dein Niveauloses verhalten!? in dem du uns tag täglich mit deiner Bildzeitung Bildung belästigst!? In dem du ein Staatsmann (egal wie schlecht er in deinen Augen sein mag) in der Öffentlichkeit beleidigst? Na wenn dem so ist, dann dürfen wir dich auch berechtigterweise Dummkopf, krankes, verstörtes, nutzloses Frustriertes altes Weib nennen. Oder nicht?

Die wahrscheinlich den ganzen tag nichts besseres zu tun hat, als vor der glotze zu sitzen, und/um die 98% verlogene Medienwelt durch zu stöbern. Sich eine Gehirnwäsche nach der anderen über sich ergehen lässt. Na, das nenn ich BILDUNG

Noch mal zu Erinnerung, ich und viele andere User waren bereit mit dir ein niveauvolles Duell einzugehen, aber nein, Frau Dummkopf war sehr unhöflich, in dem sie keiner der gestellten fragen beantwortet hat, eher unterschwellig uns jeden einzelnen Beleidigte. Ganz zu schweigen von der vorurteilhaften und Respektlosigkeit gegenüber dem islam. Die immer noch mit einseitiger Berichterstattung gegenüber der Türkei und der Religion vorlegt.
Na wenn dem so ist, dann dürfen wir dich auch berechtigterweise Dummkopf, krankes, verstörtes, nutzloses Frustriertes altes Weib nennen. Oder nicht?
Antwort