| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
haben sie dich nicht wieder nachhaus geschickt weil es ohne vergi-no nicht geht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tja wiedermal hast du den sinn der geschichte nicht entdeckt, jetzt darfst du nochmal ne runde spekulieren......
|
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
ich wollte dich in dem thread "carpe diem" nicht fertig machen. ich habe nur dein halbwissen berichtigt. das ist alles kein grund den beleidigten zu spielen. und beim thema bankkonto habe ich es dir auch mehrfach erklärt wie das zum machen ist. aber du gehst da trotz meiner ermahnung wieder ohne vergi-no hin und wunderst dich das du kein konto bekommst. bilmemek ayip degil ögrenmemek ayip ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
|
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
trotz behinderungen durch die opposition hat es die regierung geschafft grosse teile dieser eingerosteten bürokratie zu reformieren. DURMAK YOK YOLA DEVAM |
|
|||
|
|||
![]() Ich würd denken der junge Kriegt keinen mehr hoch
|
|
||||
|
||||
![]() benim ickime karisma diyenler, kalkip baskalarinin ickisine karisiyorlar.
ben icerim bu kemalistligin geregidir diyenler, baskasi icince ayyas diyorlar. bu nasil iki yüzlülük? bu ne serefsizlik? be ne bicim edepsizlik? |
|
|||
|
|||
![]() Aradaki farki söyleyim sana, birisi vatandas, oldugu gibi görünüyor ve göründügü gibi oluyor. Digeri ise sag sollayip sol yapiyor.. Yani anlayacagin müslüman mahallesinde salyangoz satiyor.. Iciyorsa adam gibi icsin. Bende insanim desin. Amel defterimizde günahlar ve sevaplar ayri hesap ediliyor. Bu benim özel meselem desin. Ama milleti din ile dinden bezdirip kendisi de dinsizligin alasini yapmasin.. Anlatabildim mi? Ben iciyorum diyenler serefsizdir deyipte, rakilari whiskileri götürenler aslinda serefsizin önde gideni.. Bu önde gidenler sahte önderlerdir, onlarin pesinden gidip kuyruk olmayi birakmak gerekir, eger ki kuyruk acisinin gecmesini istiyorlarsa..
|
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
adamin icip icmedigini nereden biliyorsun? lastosch sen Melih'in karisimisin ki adamin mahremini biliyorsun? senin dedigine göre icenler dinsizligin alasini yapiyor. sende müslümanligi ölcme aleti mi var? birak bu serefsizlikleri. |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
|