Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #1  
Alt 12.05.2009, 10:34
holgerfach
 
Beiträge: n/a
Standard ben kari olsam ....

- hayatimda hicbir ische el sürmem...bulurum bi enayi keriz..sögüschlerim dururum

- gb me salyalar döken abazan erkeklerin hepsini davet eder party yaparim hayrima...die wollen doch auch nur poppen...ver gitsin nolcak, kökü bende zaten..sewaptir

- bütün gün zara-pimkie-h&m ücgeni icinde gezer kocamin kredi kartinin anasini bellerim...

- tirnaklarim bozulacak korkusuyla herifin baschinin etini yiye yiye bi hizmetci tutarim

- günlük planimi yaparim...
10 uhr aufstehen

11 uhr fittnesscnter

13 uhr treffen mit den freundinnen im friseurladen

16 uhr treffen mit meinem 22 jährigen konditionswunder stecherlover...

18 uhr kocam ischten geliyo...

19 uhr yemek yapmadim anasini satim..wir bestellen wie immer pizza

22 uhr herif sex istiyo..amaaannnn...ulan bu kadar ufak scheyden zevk alamiyom .... baschim agriyo diyim

23 uhr kocam dil dökmekten vazgecti...der is aufm klo sich eine schleudern

0 uhr aaaaa herif horluyo..ich kann so net schlafen..ich weck ihn auf und schick ihn ins wohnzimmer zum schlafen

1 uhr vaybee-chatten...uyku tutmayan sapiklar dolmusch yine...mal guckn ob ein guttausehender dabei ist

2 uhr schlafen
  #2  
Alt 12.05.2009, 10:43
samara1
 
Beiträge: n/a
Standard

du bist doch ein halber nonos, weil du immer so ein blödsinn von dir gibts.
  #3  
Alt 12.05.2009, 11:11
fos
 
Beiträge: n/a
Standard

Egriye egri, dogruya dogru!

Isterseniz bir de dikkat bu bir holger-fach yazisidir! Levhasi asalim ?! Yoksa buraya yeni mi tasindiniz?

Free takilyioruz. Herkesin tarzi belli. Kimisi WC.deki manevralarini anlatiyor, öteki hayali hikayler yaziyor, bir digeri de olabildigince acik ve secik yazmak istedigin herseyi yaziyor. Okumak mecburiyetinde degilsinsiz. Forum basligi altinda, kime ait oldugu belli. Sikayet edecekseniz, daha iyisini yapmalisiniz. Yanlis mi?

"ben kari olsam.." yani, ben girip bakmadan okumadan dahi, ne yazdigini tahmin ediyorum ortagimin
  #4  
Alt 12.05.2009, 11:25
holgerfach
 
Beiträge: n/a
Standard

@ sama
bi kerede güzel bi konu yazdigini görsem burada..besser gesagt was produktives...diyecem *evet hakli sama...buranin sewiyesi iniyo..nerde bu entel girischim? nerde bu devlet bla bla bla*
eli isch yapmayanin cenesi bol olur..seninkide yaptigin laf...
hör auf zu labern und schreib dann mal n text mit niveau..oder was unterhaltsames...
öyle herscheye dischardan bakip *yok bu schöyle bu böyle* demek basit..
yaz üc-besch konu görelim boyunun ölcüsünü

@ fos aynen ortak...bu aralar bizim shirketin borsa degeri ne kadar oldu?
  #5  
Alt 12.05.2009, 11:50
did75
 
Beiträge: n/a
Reden

Also ich finde das was holgerfach schreibt sehr amüsant,vor allem der praktikumsverlauf....ich sag nur kiskananlar catlasin
  #6  
Alt 12.05.2009, 11:58
fos
 
Beiträge: n/a
Standard

@did75, gel bachim kardes, bravo!Bak baska mer$öndayzing ürünlerimiz var
HF Bausparvertrag veya HF Handyvertrag. HF Reisen hehehhahaa

@holger.. isler iyi gidiyor. Daxta ve IMKB-de puanlarimiz amicelli'
  #7  
Alt 12.05.2009, 15:52
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard

"Kari" degil "Bayan" demelisin!


Öfff Holger ne kadar kabasin yaa =) Sana Ayse Hatun Önalin "ayu" sarkisini armagan ediyorum.
  #8  
Alt 13.05.2009, 00:27
samara1
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von holgerfach Beitrag anzeigen
@ sama
bi kerede güzel bi konu yazdigini görsem burada..besser gesagt was produktives...diyecem *evet hakli sama...buranin sewiyesi iniyo..nerde bu entel girischim? nerde bu devlet bla bla bla*
eli isch yapmayanin cenesi bol olur..seninkide yaptigin laf...
hör auf zu labern und schreib dann mal n text mit niveau..oder was unterhaltsames...
öyle herscheye dischardan bakip *yok bu schöyle bu böyle* demek basit..
yaz üc-besch konu görelim boyunun ölcüsünü

@ fos aynen ortak...bu aralar bizim shirketin borsa degeri ne kadar oldu?
seviyeli konumu? Hahahaha. Meinst du wie dein Beitrag, wer pinkelt am längsten oder so? Du bist eine Bereicherung für uns.
  #9  
Alt 13.05.2009, 07:44
holgerfach
 
Beiträge: n/a
Standard

@ sama

das wäre ja schonmal n anfang..wir wollen dich ja net überfordern...ich schau grad beim volkshochschulkurs n lehrgang für dich raus...*schreiben auf ner onlineplattform*....dazu kommt aufbauend *single + depressiv...spring einfach von der brücke*.... und als abrundung *was mache ich wenn mein leben nur aus rumnörgeln besteht?? aufbaukurs -von der brücke springen- nochmal besuchen*...

bu böyle gider
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu