| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() sen erkekmisin bayan mi????
konusman bayan gibi ![]() erkekler ay demez kocum ![]() Cevap bulamayinca böyle mi oluyor ![]() Atatürk ne demis: Egemenlik KAYITSIZ SARTSIZ milletindir |
|
||||
|
||||
![]() ama ayni anda solcu sosyalist
![]() isinize ne geliyorsa o oluyorsunuz!!!!! gecmistede gördük!!! Baykal cuma namazlarini artik kacirmiyor ![]() bu ne degisim?????? millet artik uyandi!!!! bundan sonra ya halk konusacak yada halk zorla konusmaya cikacak!!! |
|
||||
|
||||
![]() dann lies doch mal wieso youtube verboten gesperrt wurde!!!!
türkcen yoksa alman haberlerini oku!!!! o da yoksa ingiliz veya amerikan haberlerini oku!!! ![]() nenn mir doch mal deine quelle, will die fotos auch mal sehen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() simdi demokrat oldun lan
![]() o zaman halkin sectigi vekillere biraz daha saygili ol. bu secilenler senin demokrasi modeli geregince secildi aptal!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Angenehm ben Tyranno
![]() ach und warum denkst Du dass Youtube verboten wurde, nenn du mir doch mal die Gründe....diese video wurde auf sein drängen hin überall gelöscht, leider habe ich sie nicht gesehen! Bei seiner hässlichen Frau, die auf Knopfdruck lächelt und schön brav den Mund hält, würde ich ihn ja auch sogar verstehen ![]() Tayyip in mahkeme dosyayi kabarik, ama piskinligine devam ediyor nedense...nede olsa sizin gibileri arkasinda! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() z. B. die Vignettengebühr für LKW für einige Autobahnstrecken...
Oglum sen istedigini sec umrumda degil, Tayyip ´in senin gibi beyni yikanmis fedayileri varsa tabi basarili olacaktir. Bildiginden sasma emi. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bir bayan olarak yaziyorsun, her ikici lafin salak deli aptal, söz bulamazsan hemen küfüre bas vuruyorsun, cogu kadinlar gibi, ama gel bir erkek yumrugu sallayayim sana o zaman anlarsin...
|
|
||||
|
||||
![]() Baykal kadar beceriksiz yok, onu begendigimide nerden cikarttin sen,
simdi anladimki sende okuma özürlülügü var, ben yazdim sana insan insan olsun ayirt ettigimden degil, kendi cikari icin yani dini alet ediyor, buna kiziyorum. Onun amaci Türkiyeyi düzeltmek degil onun amaci Türkiyeyi yavas yavas sinsice seriata sürüklemek. |
|
||||
|
||||
![]() evet demokratik düsünüyorum, ve demokratinin d si bile henüz uygulanmiyor Türkiyede ama beklemesini bilirim Tayyip ileride görecek!
|
|
||||
|
||||
![]() china sperrt youtube und kann nichts erreichen.
auch andere länder haben mehrmals youtube gesperrt und konnten auch nichts erreichen. aber erdogan ruft dort an und lässt seine bilder rausnehmen ![]() wieso hat er es dann sperren lassen??? er hat doch seine bilder rausnehmen lassen ![]() dedigim gibi sen önce bir haberleri oku und nicht nur in deiner sprache ![]() sonra gel ve öt. |