Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #861  
Alt 24.11.2006, 09:12
Benutzerbild von hasrett
hasrett hasrett ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Quelle: Handbuch der muslimischen Frau

von dem Admin der Seite islam-basis.de //
  #862  
Alt 24.11.2006, 09:16
Benutzerbild von hasrett
hasrett hasrett ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Quelle: Mohammad Yahya Al-Toom

Bitte nicht ständig nur ellenlange Texte kopieeren! Ein paar Auszuüge, Quelle und weitreführnde Links, oke, aber bitte nicht so...

Danke
  #863  
Alt 24.11.2006, 09:26
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard ..

benide korkutuyor türkiyenin islamlasmasi.. elbetteki müslümaniz (cok sükür) ama gelecek olan yenilikler türkiyeyi tepe taklak cevirecek gibi geliyor bana.. imam hatip okuyanlarinin daha fazla okumasi bir bakimdan cok iyi.. egitimlerine din disindada ilerletmeye imkanlari olur..
halkin icerisindeki celiskileri merakla bekliyorum.. yürüyüsler.. protoslolar.. boykotlar.. ne olacak neler tahminimce..

dinciyi modernlestirebilirsin.. ama modernlesmis insani dinciye ceviremezsin.. tam olarak hedeflerinide söze dökmüyorlar..
gelecekte sizi kötüde olsa iyide olsa sunalar sunlar bekliyor.. projemiz sunlara yöneliktir diyebilen.. yeterince deli kanli kimse yok mecliste..

planlarini halka tam olarak yapistirabilecekelrini yinede tahmin etmiyorum.. bunun icin cok fazla gizli yönetimcilerimiz var.. hala bilmedigimiz cok insanlar var DEVLETIMIZDE.. yönetimde..

allah sonumuzu hayir ede..
  #864  
Alt 24.11.2006, 15:18
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard Türkiye nasýl bir ülke olsun

istiyorsunuz?

Ýngiltere, Fransa, Almanya mý, yoksa Pakistan Ýran mý?
  #865  
Alt 24.11.2006, 17:10
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard o.T.

onun önemi yok bence..
cünki nasilsa istegimiz dogrultusunda ilerlemicek.. en yazindan önümüzdeki yedi sekiz yil...
ama saydiklarinin hic birine benzemesini istemem o kesin..
belki bazi önerler cikartilip uygulanabilir saydigin ülkelerden.. ama tamamen olamaz zaten..
  #866  
Alt 24.11.2006, 18:22
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard o.T.

Burdaki Ülkeleri karþýlaþtýrma nedenim bire bir, bir Ülkeyi kopyalamak anlaminda yapilmis bir benzetme degil. Benim amacim buradaki gelismis Ükelerin ve islam Ülkelerin mantalite veya zihniyet farkini orta koymak. Aydýnlanman önemini kavramis ve rasyonel, demokratik, bilimsel, laik, özgür düsüncenin egemen oldu bir toplum ve devlet yapisi veya dini degerlerin ön planda olan bir devlet ve toplum modeli istiyoruz?!

Bir seye cok istemek baþarinin yarisidir.
  #867  
Alt 24.11.2006, 19:41
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard o.T.

ülkeleri saymakla ne demek istedigini anlamistim.. dedigim gibi hic biri mümkün degil.. arap ülkelerine göre cok moderniz.. ve ab icin cok geri kalmisiz..
ama türkiyedeki ilerlemeleri küccücük dahi olsa görüpte davami icin dua etmek gerek

mit der nächsten sternschnuppe werde ich mich bemühen es ganz stark zu wünschen

in 6 monaten sprechen wir noch einmal drüber.. secimler bir olsun.. gerci olmasada olur cünki sonuc belli..
kim cumhur baskani.. kim basbakan..
kistirilmisiz .. artik mecburuz bunu kaldirmaya.. yada inanilmaz bir gelisme olacak.. ve cark baska türlü dönecek..

bu sizofrenik politikada zaten tahmin bile yürütmek yanlis gelecek icin.. ne umup ne buluyoruz..
uzanlar bulunmus bu arada ..))
bir tane daha cikmasinda...
  #868  
Alt 27.11.2006, 13:38
Benutzerbild von finalcut
finalcut finalcut ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

ja aber du darfst die kulturellen bedingungen die unumgänglich in die religion miteinfliessen nciht vergessen-

wenn du natürlich grundsätzlich über verhüllung sprichst ist es natürlich eine "interessante" sichtweise über die ich mich gerne mit dir auseinander setzten würde.
  #869  
Alt 27.11.2006, 17:12
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 1.595
Standard ich finde,

dass schwarz verhüllte Frauen, manchmal sogar ein Gitter zur Verdeckung der Augen tragen, wie Monster aussehen. Und so müssen sie in den Ländern, wo ausschließlich mit perversen Fantasien ausgestattete Männer regieren, leben.

Da erschaudert es mich. ich würde nie in so einem Land leben wollen, wo die Frauen unterdrückt werden. Das hat meiner Ansicht nach auch nicht mit Kultur zu tun.
  #870  
Alt 27.11.2006, 17:12
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 1.595
Standard ich finde,

dass schwarz verhüllte Frauen, manchmal sogar ein Gitter zur Verdeckung der Augen tragen, wie Monster aussehen. Und so müssen sie in den Ländern, wo ausschließlich mit perversen Fantasien ausgestattete Männer regieren, leben.

Da erschaudert es mich. ich würde nie in so einem Land leben wollen, wo die Frauen unterdrückt werden. Das hat meiner Ansicht nach auch nicht mit Kultur zu tun.
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu