| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
![]() Bilmiyon dogru mu macdan sonra le guen tuncay ile ümit ile konusmus. dogru ya da yalan fark etmez bi kac sey söylemek istiyom ve tüm fenerliler dikkatle dinlesin lütfen :
adam geldiginden beri TR liginde sampiyon olup sampiyonlar liginde oynuyoruz degerini gittiginde anlarsiniz daum þu an gitsin bjk ts gibi oluruz Yapmayýn renkdaþlar Daum ne yapsýn ? Takým kötü oynadý. Daum gitsin diyenler seneye býrakýn Avrupa"yý Türkiye liginde üstüste 4. þampiyonluðumuz zora girer. 6s ve Bejeke nin durumu ortadayken. O zamanda sampiyonlugu rüyanda görürsün. Bu sezon günahiyla sevabiyla Daum"la 100% devam. aslinda sizin mantalitenizdeki insanlari Besiktas"in durumuna dusmek paklar isteyin isteyin Allah belamizi verecek sonunda... herhalde Fenerbahce"yi senelerdir Turkiye"de zorlanmadan sampiyon oluyor zannediyorsunuz. Turkiye"de sampiyon olmak icin son iki senemize kadar bir tarafimizi yirtiyorduk. Siz herhalde unuttunuz ama ben unutmadim senelerce cektiklerimizi. O yuzden diyorum belanizi istemeyin diye. |
|
||||
![]() lesen scheint nicht deine stärke zu sein
du vogel hahahahah is mir egal was sonntag passiert ihr habt verloren und seit raus! warum probiert ihr es überhaupt? wie wärs in asien? so mit irak und iran? wir spielen sonntag gegen malatya hahahahah ihr loooooooooooser |
|
||||
![]() du ich sags dir ganz freundlich ich hab dich nicht einmal beleidigt aber du kannst ja damit nicht auf hören deshalb sprech ich dich jetzt nur noch in deiner sprache an die du verstehst , also wenn in meinen beiträgern HURENSOHNN stehen sollte, bist du damit gemeint du HURENSOHN
|
|
|||
![]() mutter .... :-) du verstehst ?
|
|
|||
![]() mit die 2 ter werden wollen :-) aber 2ter platz ist auch ein erfolg :-)
|