Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Foren Archiv


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #191  
Alt 04.11.2005, 08:40
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard ?

Du sagst lasst euch nicht beeinflussen
und versuchst in meinen Augen das gleiche:-(
Die türkische Regierung hat alle Archive aus der Zeit geöffnet und wollte den Dialog mit den Armeniern, aber von deren Seite gab es keine Kooperation. Es gibt immer mehrere Ansichten einer Sache, deswegen müsste man wertfrei herangehen. Die Sachlage sollten Externe klären.
  #192  
Alt 04.11.2005, 09:20
Benutzerbild von classickiz
classickiz classickiz ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

Was ist denn das für eine argumentation,........hic senin o pasaligina yakistiramadim acikcasi)
Ben aslimi inkar etmem, nesem oyum.
Aber laß diese primitive denkweise, di welt funktioniert nicht so!
  #193  
Alt 04.11.2005, 12:50
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard Türk milleti kimmi?

peki sen kimsin?
Nesin?
Bunu yazmaya nerden hak aliyorusn?
  #194  
Alt 04.11.2005, 13:06
Benutzerbild von classickiz
classickiz classickiz ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

Yanlis anlamissin....kusura bakma benim türkcem belki yeterli degil anlatmak icin

Aber ich wollte eigentlich sagen, dass das Volk sehr bunt doch ist in der Türkei.........bunun gürcüsü var lazi var kürtü var vs vs, bu güzellikleri koruyacagina.....hep ayrimcilik.....yok biz daha iyiyiz sizler bilmem ne bilmem ne.

Hani diyorum, bosuna enerji harcamamak gerek böyle seylerle.......türkiyenin halki diyeyim karisik........vede buda bir ayri güzellikdir
  #195  
Alt 04.11.2005, 13:49
Benutzerbild von gezgin111
gezgin111 gezgin111 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard mach ich auch nicht

zunächst einmal danke für deinen vielaussagenden beitrag.

was du wissen solltest ist,ich wollte nicht für alle reden. du hast recht, mit dem wort "man" meint man natürlich nicht nur sich selbst.das geht also auf meine kappe.

worauf es mir bei forumsbeiträgen ankommt, ist, dass man sachlich bleibt und den beitrag nicht unnötig in die länge zieht.
natürlich kann es auch sehr lange beiträge geben, genauso wie es "dünne" und sehr "dicke" bücher gibt, aber die qualität eines buches lässt sich nicht an seiner Seitenzahl messen!

im endeffekt bin ich es ja auch nicht der das bestimmen darf, ich äussere nur meine meinung, es ist nicht mein ziel jemanden persönlich anzugreifen.

ach noch was:
wenn du ernst genommen werden möchtest empfehle ich dir deine wortwahl zu ändern.
nicht alles was die leute von sich geben ist böse gemeint.
  #196  
Alt 04.11.2005, 15:18
Benutzerbild von dametr
dametr dametr ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Migrationsliteratur

Wird Lyrik in deutscher Sprache von eine Türken geschrieben zur türkischen Literatur gerechnet?

Um nun auch mal direkt auf die Frage von Ayineru einzugehen: Ich persönlich lese gern Bücher von Schriftstellern mit Migrationshintergrund wobei es mir egal ist ob diese Bücher in deutscher oder türkischer Sprache geschrieben worden sind. Wenn das Thema des Buches wie z.B. das Leben und die Kultur "der Türken" (was immer man auch darunter versteht) beschreibt, dann ist es türkische Literatur. Schon im nächsten Satz muß ich mich verbessern: vermutlich ist es dann eine Mischung von deutscher und türkischer Literatur ... der Schriftsteller sitzt zwischen allen Stühlen ... Nennen wir es Migrationsliteratur !

Ist es z.B. ein Buch von Akif Pirici, mit seinen üblichen Themen, so spielt die Nationalität eher keine rolle.
  #197  
Alt 04.11.2005, 15:26
Benutzerbild von rebellerisch20
rebellerisch20 rebellerisch20 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard lasst euch bitte beeinflüssen

arkadaslar gordugunuz gibi hep ayni oyuna dusuyoruz ne kadar orhan pamuktan bahsedilse bazilari tersini savunnup onun hakliligini ispat etmeye calisiyorlar anlata anlata dilimizde tuy bittti inanmak yada inanmamak size kalmis maskenin arkasindaki yuzu gormek istemiyorsaniniz o sizin sorurunuz ister etkilenin yada etkilenmeyen bu beni ilgilendirmiyor ben atalarimin hakkini tabiiki savunacagim (atalar deyince hep turk irkindan olanlar gelmesin akliniza bugun anadoluda hangi irklar yasiyorsa dunde atalari yasiyordu yani suclama butun herkese turk laz kurt farketmez).malesef pamuk bey belki bizleri degil ama avrupalilari bayagi bir etkilemisdir dayanaksiz iddialariyla en iyisi biz kendimizi bu batakliga gercekten fazla suruklemeyelim cunku gercen kotu hileli bir oyunun icine cekmek istiyor bu beyefendi bizi maksat su populiterligini dunyada atirmak icin kendisine olabildince dusman kazandirmak yani ne kadar cok aleyhinde ulkesinde dava ,mahkeme acilirsa dis dunyada o kadar one cikabilme sansi ortaya cikacak yada uzerinde ne kadar milli baski olusursa o kadar diyebilcekki iste ben dogru soyledim o yuzden bana ulkemde boyle zulüm yapiyorlar cok ince bir taktik zamanlama olarakda ab kapisinda bir ulke gozler hep uzerinizde ,yani anlayacaginiz papuk beye turkiyenin ab yolu bulunmaz bir firtsat. aman dikkat edelim beyler adamin burnu kanasa nobelle hemen aday gosterecekler onun yuzunden memleketteki gercek ezilen halki savunan aydinlarda gume gidecek. turk tarihinin turk okularinda yanlis ogretildigi iddasina gelince acaba bu yunan okularinda yada ermeni okullarinda nasil bir tarih ogretiliyor birazda bunu bi arastirip gorseler size bi kactanede tüyo ermeni forum sayfalarina girin ve gorun adamlarin nasil cocuklarinin beyinlerini yikadigini ben demokrat goruslu bir insanim irkci degilim inanin irkciligin ne demek oldugunu o insanlarin yazisini okudugunuzda daha bi iyi anlayacaksiniz
  #198  
Alt 04.11.2005, 19:11
Benutzerbild von bakss
bakss bakss ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

eger junan ve ermeni okularinda sahte tarih ögretiliyorsa bu sahtelik kendilerindir yani sahte demokratlar $imdi onlar sahte tarih ders veriyorsa bizdemi sahte tarih ders verelim
yani onlar yapiyorda bizde yapabilirik demek hayir arkadas ben kendi ülkeme bakarim
hitler jahudileri öldürdü diye bizde kürtleri mi öldürelim
yanlis düsünüyorsun
biz bir anli acik millet olalim ayni atalarimizin ögretiyi gibi
  #199  
Alt 04.11.2005, 19:16
Benutzerbild von bakss
bakss bakss ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

noch externer geht es doch garnicht ein mann wie orhan pamuk berichtet darüber einer der aus einer kemalistischen istanbuller reichen familie stammt und ich beeinflusse hier gar keinen lies lieber mal schnee aber bitte auf türkisch die übersetzung ist nicht so gut
  #200  
Alt 04.11.2005, 22:08
Benutzerbild von rebellerisch20
rebellerisch20 rebellerisch20 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

dediklerin pek anlasilmiyo (hittler yahudileri oldurdu diye bizde kurtlerimi oldurelim?) ne demek konulari cok farkli yerlere cekiyorsun seni kiniyorum ne turklerin bizi oldurmeye niyeti var ne bizim onlari biz kardesiz yunandan ermeninden daha fazla. burayi provaka etme turkiye cumhuriyeti hepimizin vatani hainlerde kurt turk ne ise cevabini alir kurtler bu ulkenin birinci sinif vatandasidir ve hic ayrim soz konusu degildir aramizda unutmaki devletine milletine bagli okadar kurt asilli vardirki digerleri onlarin yaninda bir avuc kalir boyle bir ayrim kesinlikle soz konusu degildir unutma o ölen otuz bin insan icinde binlerce sehit kurt asker vardir ve binlerceside teroruzme karsi mucadele vermektedir yanlis yolda yuruyenlerde bunu er gec farkina varacaklardir icimizdeki kurtlar elbet bir gun kuruyup gidecektir sadece kurt turk kardesligi degil gurcu laz arap cerkes ve vatanin butun alt kimlikleri kardessce yasayacaktir ayrica hic bir yunan yada ermeni benim tarihim yalandir duzmecedir demez senin gibi bos laf etme tarihini once ogren sonra inkar et hazirkalip laflarla hic bir sey iidda edip insanlari etkilemeye calisma tarihimiz tamamen gerceklertir ve belgeli ispatlidir uyduruk tarih yazanlar sahte fotograf basip bakin bizi oldurduler diyenlerdir
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu