| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() *Urlaub* verstehe ich steinalte Laubblätter(Ur-laub), den anderen Sinn vom Urlaub kann ich zur Zeit nicht nachforschen
![]() *SULTAN* |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() ...sitze ich auf meiner terasse in cesme und trinke ein kühles efes....endlich
zack |
|
||||
|
||||
![]() Wie wars bei Euch?
|
|
|||
|
|||
![]() zu kuuuurrzzzzzzz ;((((((
|
|
|||
|
|||
![]() Hallo zusammen,
Wer ist noch in dem o.g. Zeitraum in Alanya und hätte Lust feiern zu gehen ( Bellman, summergarden etc. ) Meldet EUCH bei mir ! |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() KREUZBERG SAKINLERI !!
Bircogunuzun bilgisi üzerine, biz analar uyusturucu saticilarinin semtimizden D E F O L M A L A R I icin sokaklardayiz. cocuklarimizi korumak baslica hedefimiz. Bugüne kadar yaptigimiz imza kampanyasi ve isik eylemi kücükte olsa, sonuc vermeye basladi. Uyusturucu saticilarinin gözde mekanlari azda olsa yer degistirmeye basladi. BIZ KIMIZ ? NE YAPIYORUZ ? Cocuklarini uyusturucu batagindan korumaya calisan analariz!!! Her Pazar U-Bahnhof Kottbusser Tor ´da bulusup imza topluyoruz!!! Her Cumartesi gece 22:00 ´da el fenerleri ile mahallemizin karanlik köselerini aydinlatiyoruz, bize katilamayan tüm velileri ayni saatte camlardan yada balkonlardan el fenerleri ile ulasabildikleri karanlik köseleri aydinlatmaya cagiriyoruz!! Her Pazartesx GLOBAL AKADEMI BILDINGS-ZENTRUM´da (Rexchenbergerstrasse 175 – 10999 Berlxn) adresinde bulusup karsilikli deneyimlerimizi aktarip, birlikte qözüm ariyoruz !!! Basta analar olmak üzere, tüm velileri cocuklarina sahip cikmaya cagiriyoruz. En degerli varliklarimiz qocuklarimiz Onlar icin hersey deger !! I r t i b a t MuetterOhneGrenzen@hotmaxl.de Tel: 0163 – 584 75 90 |
|
||||
|
||||
![]() Vom 8.-21.1. fliege ich mit meiner Tochter (20 J) nach Istanbul. Ich habe die Flüge supergünstig geschossen und suche eine preiswerte Unterbringung - kleines Hotel bzw Pension.
In welches Stadtteil geht man als Tourist am besten? Bin für Tipps dankbar! |
|
|||
|
|||
![]() aber genial! ^__^
hatte die beste zeit überhaupt |