| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() ben seni ve senin gibi düsünenlerin beynini,nasil düsüneceginizi cok iyi taniyorum antepli!
|
|
||||
|
||||
![]() Ich bewundere euch beide bei euren Konversationen lül
Hem Arsenanin gelmesine gerek yok... hihii o gelse, anstecken ederim onu, benle sizi izler lül ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Agent bana *rülps* dedi!
lül - Cim Bom"a laf yok, seni hain tavsan seni, sen neylisin bakim? fenerli? tze. oder doch besiklitast wie bradpitti? tze tze tze |
|
||||
|
||||
![]() Kendini de rezil ediyorsun,
yazdiklarin makalelerini ciddiye alamam artik. Tze. |
|
||||
|
||||
![]() Dät ich mag euch nicht mehr-
*anfängt zu heulen* --- *muahhaa. hain tavsanlar, boyayin, bosuna kirmizi sapkali degilim :P |
|
||||
|
||||
![]() ayip etmiyorum ... Hem cok sigar icme olurmu..
Sigara sagla zararlidir. Benim hep demek istedigim su .. Biz Türküz dedikten sonra fasistiz, ama onlar biz kürtüz dedikten sonra zavalli halklar... Ya kardesim Akshalil burada Türkeri kiskitiyor.. Yeter artik... Ben Üniversteti okudugum yillar böyledi.. Iki Kürt aramiza geliyordu ve öt bakalim öt.. E bizim yanimizda ne isleri var ozaman... Öyle dimi.. Sen cok tatli birisin.. |
|
||||
|
||||
![]() Ich lache immer
![]() Und ich betrachte die Dinge immer aus mehreren Winkeln. Und ich denke immer in vier Dimensionen. *muatsch* Übrigens: Küfür etmek, küfüre yardim etmek, Kuran"da da günah. Düpdülüp, ben birdaha kimseye hain tavsan demicem :P |
|
||||
|
||||
![]() muahhahahahahhaha
Halunke Ulusoy Federasyonu bile size kurtaramadi LOL :-) |
|
||||
|
||||
![]() Der grosse Türkenhasser.....
Sagol Akshalil |