Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Aktuelles


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #2181  
Alt 16.12.2004, 16:52
Benutzerbild von abizettin
abizettin abizettin ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard wieder daneben mein Lieber!

du versuchst was zu erklären aber leider bisel Fehl am Platz..
-Du bist nicht allein.eine größe Menge von Menschen in der Tr sind nur deswegen gegen der EU,weil sie sich von EU diktiert fühlen..Niemand sagt aber,dass dies Inhaltlich falsch sind..
Peki sen yap!, seni ab ye illah gir diye zorlayan mi var? bunu isteyen sensin..ve istiyorsan bu kulübün kurallari ve hukuki normlari var..ya kabul edersin, yada birlige girmezsin..
Osmanliyi ise sen iyisi bana örnek verme..cünkü iddia ettigin seyleri yine kendin cürütmüs olursun: Osmanli taa 1600 lü yillarin sonunda yani duraklama ve daha sonra gerileme döneminde artik islerin yolunda gitmedigini gördü..ve teknoloji ve bilimde batinin gerisinde kaldigini ve bu hal ile bati ile basedemeyeceklerini anlayinca yenileme hareketlerine basladilar..önce orduyu bati modeline göre yenilemeye calistilar...daha sonra ise tanzimat,islahat fermani falan filan derken zaten batililarin istedigini yapiyorduk..atatürkten sonra ise türkler rotayi bu defa radikal ve tam olarak batiya cevirdi...

ölüm cezasinin faydali oldugunu düsündügüne,veya polisin mahkeme karari olmadan ev arayabilmesini savunduguna göre baya autoriter bir ruh halin ve kisiligin olmali..genelde erkeklerden duyariz böyle seyleri ama demek bayanlardada rastlanabiliyormus:-)

Kanun almasin diyorsun..kendin üretebiliyormu ki?
Tr. Almanlardan dedigin kanunlari degil (Handelsgeseztbuch)Ticaret kanunu almistir..Almanyada 1800 lü yillarda Gmbh varken,osmanli tr.de birak sirketi, ticaret ne alemdeydi aceba??
öyle kolay degil tatli kiz karsi cikmak..dogruya dogru..adamlar üretiyor..hukuk ve kanunlari yapiyor adamlar..sen de ise yok..osmanli zamaninda da yoktu..tabii seria mahkemelrini ve kuran-hadislerdeki bir kac kurali istiyor ve hukuk sayiyorsan bir sey demem senin tercihin:-)
  #2182  
Alt 16.12.2004, 17:27
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard iyiya biz de grup halinde birada üretiyo

ne demezsin

zamaninda sachsenspiegel einer der ältesten gesetzestexte deutschlands, Epke tarafindan yaziliyorken, ki epkenin biografisinde sadece bir büyük cifticinin hizmetlerini gören bir yardimcidan ibaret oldugunu göreceksin, diyorum bende madem buraya yazan herkes bu kadar cok sey biliyor bizde üretelim, hemde grup halinde her kafadan bir ses cikiyor nede olsa, sence biz geri zekalimiyiz ki herkesin fikirlerini calalim, biz sadece rahat bir irk olmamizdan kaynaklaniyor, bütün bunlar disziplinsiz yasiyoruz...
arkadasin birtanesi iyi söylemis avrupalilar saniye ile kosarken biz dakikayi söyle birak saat kavrami bile tasimiyoruz demis..

sorun gecmis gelecek sunlar bunlar degil, benim katilmadigim iki konu var ve de bagira bagira dile getiriyorum neden bu kadar tepki topladigimada mana veremedim, herkes gibi mizahi acidan bakip, hikaye anlatsaydim sizlerin hosuna giderdi bundanda eminim

1.ben avrupaya neden gireyim, bana ne verecek avrupa; acacak sacacak, dinden zaten 1930`lu seneler sonra kopan Tr din hatta müslümanligin kavramini bile unutacak, ben neden bilmedigim birseylerin pesine takilip onlara yalvarayim benide araniza alin diye; die grenzen sind schon lange nicht mehr so stabil wie sie vor einiger zeit waren, natürlich mit der hoffnung in die EU beitreten zu dürfen, herkes istedigince girip cikabiliyor nerdeyse..

2. ben neden kanunlarimi senelerdir inandigim güvendigim bilgilerimi sirf birileri istiyor diye degistireyim, bari oldu olacak, tradition diye birsey kalmasin; konu benim konservativ düsünmem degil, hatta ne düsünmem de degil, konu hatta benim katiyen katilmadigim seyler neden ben birisi istiyor diye birsey ler yapayim, ya ben cocukken babam kizim parka gidemezsin derse gidemezdim, kendimi yönetemezdim, ve onun icin de bir velim vardi, simdi ben büyümüssem kendi karararimi verebilécek yasa gelmizsem, babam bana neden karissin, ben KENDI AYAKALRIM ÜZERINDE durabiliyorsam ki burasi TR ICIN GECERLI; EGER tr KENDI AYAKLARI ÜSTÜNDE DURABILIYORSA NEDEN BASKALARINDAN FIKIR ALIYOR; HATTA CALIYOR; HATTA EMIR ALIYOR

ANLAMADIGIM, avrupa bize ne vaad ediyor, ve de biz neden baskalrinin kanunlarini, onlar istiyor diye aliyoruz

benim istedigim sadece temiz bir toplum: eger asma yasasi kalkmamis olsaydi o kadar kisi insan hayatina kiymaktan korkacakti, zira ipin ucunda kendi hayatida olacakti, kalem kirilma kanunu bitti, tabi avrupalilar istiyor diye, peki ev arama ne güzel iste arada bir dogru durmayanlarin evine polis amcalar misfir olabilecekti,

ben artik size laf yetistirmekten biktim)

saygilarimla
  #2183  
Alt 16.12.2004, 17:46
Benutzerbild von abizettin
abizettin abizettin ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard niye böyle algiliyorsun ki??????

Yani AB nin icinde 20 küsür ülke var..sartlari,kanunlari mevzuatlari var ve herkes icin gecerli..neden emir dayatma demekte israr ediyorsun anlamadim! AB ye girmek zorunda olsan o zaman ben evet dayatma olabilir diyecegim..

ikincisi günümüzün global dünyasinda kara avrupa si gerekirse anglo sakson
hukukundan amerikalilar da gerekirse kita avrupasindan kanun aliyor..
su anda dünyadaki ülkelerin cogunda alman kanunlarini var..yunanistan antik cagin en büyük kültürü idi ama su anda alman kanunlarinin cogunu kodofizierung yaptilar..keza sili, arjantin,kore.......cöken dogu avrupa bloku usw hepsinin kanunlari kontinantaleuropa kaynaklidir..
olayi neden böyle calma,emir, kendimizi kaybetmek gibi sokaktaki adamin "Din Elden gidiyor" mantigi ile bakman hayret verici dogrusu!
  #2184  
Alt 16.12.2004, 18:12
Benutzerbild von haydut007
haydut007 haydut007 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard AYA BENZEEEEEEER...

wollte ich nur mal so sagen

MUHAHAHAHA )
  #2185  
Alt 17.12.2004, 08:58
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard Avrupa cok önemli türkiye icin

hic birseyimiz de benzemese makina sanayisi, insan haklari, ................
...............................
...............................


ve nice nice düzenleri avrupa 21 ci yüzyil icin güzel bir seviyeye yetistirmis ve yetistirmekte.




kabadan bir yazi ama cok bir durumu türkiyede olmadigini gösteriyor karsilastirdikmi!!
  #2186  
Alt 17.12.2004, 13:41
Benutzerbild von dicle19
dicle19 dicle19 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard erläutere mal bitte

zitat : icine edcez avrupanin lala icine!!
  #2187  
Alt 17.12.2004, 13:42
Benutzerbild von dicle19
dicle19 dicle19 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard und warum

zitat : Und Menschen wie Chaquas Chirrac und Stoiber, werden allen Kraft in die Wege leiten, um genau das zu verhindern, wofür Erdogan seit Monaten, und widerum die Türkei seit fast eine halbe Genaration kämpft..


hast du eigentlich mal drüber nachgedacht, wieso die es machen?
schließlich müssen die doch auch an persönlichen interessen denken, oder nicht?
  #2188  
Alt 17.12.2004, 13:48
Benutzerbild von dicle19
dicle19 dicle19 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard eine ernste frage an dich...

es ist selten hier, dass user mit quellen argumentieren können... also ist kein angriff ...

ich zitiere einen abschnitt deines beitrages: "ist es in deinem Sine, dass in Frankreich seit einigen Monaten KInder mit Kopftücher die Schule nicht mehr aufsuchen dürfen, sie haben Privatunterricht zu nehmen, da sie andere Kinder mit beinflussen könnten udg (und der gleichen).
"
davon hatte ich auch gehört, konnte es aber nicht wahrhaben... ist es denn niedergeschrieben worden, also ist ein gesetz verabschiedet worden vom französischen parlament... uns ist es ausdrücklich genannt worden, dass kopftuchträger "privatunterricht" nehmen müssen...und wird dies bei schulpflichtigen anerkannt?...
ich weiß nicht,ob ich meine gedanken klar in worte fassen konnte... ich meine, ob es denn von der regierung akzeptiert wird, wenn jemand sagt, ich stehe zu meiner religion, ziehe mein kopftuch nicht aus und habe die finanziellen mittel, um privatunterricht zu nehmen.
  #2189  
Alt 17.12.2004, 13:51
Benutzerbild von dicle19
dicle19 dicle19 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard ich wüsste nicht, ob ich als ...

nicht türkin , nicht genauso handeln und denken würde , wie die es auch tun
  #2190  
Alt 17.12.2004, 13:56
Benutzerbild von dicle19
dicle19 dicle19 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

quelle : mannheimer morgen

Krise beim Gipfel: Erdogan verweigert Anerkennung Zyperns


Brüssel. Die Türkei und die Europäische Union streiten um die Bedingungen für die angebotenen Beitrittsverhandlungen. Beim EU- Gipfel in Brüssel wies der türkische Ministerpräsident Recep Tayyip Erdogan das Verlangen der EU zur Anerkennung Zyperns zurück, wie Diplomaten berichteten
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu