| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() wie Sie..... manche sogar schlimmer.....
Fast alle sind so... der eine mehr der andere weniger..... nur bei Semra ist es eine Krankheit.... was ab diesem zeitpunkt nicht mehr reparierbear ist... also irreparabel |
|
|||
|
|||
![]() es ist wesentlich Interessanter als Film, da es Echt ist.....
Zwar würde ich bei sowas nei mitmachen, aber es gefällt mir es zu sehen...... Mal was anderes |
|
|||
|
|||
![]() weil Sie das wiedergibt, was die anderen sind, aber es nicht in der Öffentlichkeit zu geben würden......
Viele Lieben Sie, sonst würde Sie nicht gewinnen.... Glaub mir, fast alle Kaynanalar sind so..... +-10 % |
|
|||
|
|||
![]() Türkischen Frau zu Hause......
Früher gab es doch die Sürrahi Hanim, eine komödie aus dem TR Fernsehen..... Tja die hier ist die lebende Person von der..... Eigentlich sind alle Türkischen frauen Ihrer Generation genau so..... ich würde sagen 70 % mit Sicherheit...... Genau diese Frauen sind es die Semra zu NR. 1 wählen...... |
|
||||
|
||||
![]() bissl anders ......
Heiraten ist auch eine wirtschaftliche Verbindung; wenn Du abräumst hast Du für Dein Leben ausgesorgt; birde hazir esin olacak - oh ne iyi ! Bir Kat, bir otomobil ve nakit para ; ayrica yilda 2 tatil hayati boyunca !!! |
|
||||
|
||||
![]() Türkiyenin ilk
* toplumsal görücü usuli misali , ziyerti sebeb-i * TV Dügünü * Ilk cifti * ilk torunu * + manyak reyting rekorlari * toplumsal sevgilisi * ask hikayesi (Münihli Caner ve o sarisin hatun) zaten kaderci bir millet oldugumuz icinde - bayiliriz kaderimizi kismetimizi baskalarin eline vermeye ( yani 70 mio olan Türk halki- haftanin gelinini ve kaynanasini seciyor ya) ... birde bu yetmiyor gibi herkez maydonoz olur - yaw ha aile icerisi, ha mahalle , ha toptan Türkiye .... gördügümüz yasadigimiz alsinda genel ortamda yasananlar. Biz oturup Semra hanimin ne yilanm oldugunu dile getirince - bu kadinin Türkiyede ne kadar begenildigi ortada - cünkü neden - tipik kaynana sezgileri onda- tipik Türk örf adetine önem veren bir kadin ayrica bir orta halli Türk kadinin gösterdigi meziyetlerde mevcut (dedikodu, bagirma, yön degistirme ... santaj, korkutma falan filan) Öyle kaynanalar var gercekten -> hatta daha kötüsüde var. Bu tür programlardada en tatlisi ne biliyormusunuz ? Disardan gelip ve ortaligi karisdiran o mektuplar .... ne diyeyim ...... |
|
||||
|
||||
![]() bu beni gercekten sasirtti arkadaslar ...
hadi diyelimki bu program cidden sadece ev hanimlarina, ev kizlarimiza göre bir sov- vakti zamanida tam sabahlari ve ögleleri .... iyide erkeklerinde kahvelerde Gelinim olurmusunu izlediklerini biliyormuydunuz ? Almanya bi sey diyemiyecegim . ama Türkiyede aldigim haberlere göre yer yer bölge bölge bu program özellikle Fional geceleri olan Cumartesi aksamlari büyük bir zevkle izenliyor .... ![]() Türkiye iste ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haben Sie eine Quelle oder einen Beleg womit Sie ihre Aussage untermauern können?
|
|
||||
|
||||
![]() Benim annem o kadindan daha yasli, und meine mama würde ich auch nicht unbedingt als modern bezeichnen ama annem o kadindan nefret ediyor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nach so viel Diskussion habe ich mir die Sendung mal angeguckt und bin entsetzt, Psychoterror pur. Ich hätte dieser Semra Hexe & co. nur eins zu sagen, wenn ich da drin wäre: Haltet endlich eure Fressen und steckt eure Muttersöhnchen sonst wohin.
Mein Gott was für eine schwachsinnige Sendung hahaha |