| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() Bin ich zumindest der Meinung!
Wie ist schwer zu beschreiben! |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() senin gibileri iste namussuz ve serefsizdir.
Ama sen zaten müslüman degilsin, müslüman olsan bunu yazmazdin ziyaretci defterin: Motto: ALLAHIN ve PEYGAMBERIN SEVGILI KULU OL ! <- Allaha kulluk yapilir, bir Peygambere degil demekki sende orana burana sokturup sonra baskalarina camur atan fahiselerdensin. |
|
|||
|
|||
![]() tam bir türk fahisesi iste .
Bakin nasilda baskalarinin namusuna dil atiyor. Asil böyle essegin angira bildigi kadar angiranlardan korkacaksiniz. bu kizin müslümanlik ile alakasi yok, ici disi pislik ve yalancilik. kiz namus ayaklari yapiyor, daha dogrusu onu bile beceremiyor. nerdenmi belli? tüm yazdiklarindan, ama en cok güldügüm ise, ziyaretci defterine yazdigi oldu: Motto: ALLAHIN ve PEYGAMBERIN SEVGILI KULU OL ! <- muhahahahaha, loooo zilli, kulluk sadece ve sadece ALLAHA olur, bir peygambere degil.Bunu yaptigin an dinden cikarsin.Bak simdi ne güzel ortaya cikti, senin dinden bile haberin yok zilllliiiiiiiiiiiiiiiii ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wer von uns männern geht als jungmann in die ehe?
NIEMAND! bu yüzden, fass dich selbst an der nase |
|
|||
|
|||
![]() du bist bestimmt einer von diesen hanzos denen es sehr gut kommt dass unsere landsfrauen so aus der schiene geraten sind
senin gibilerin zaten cok isine geliyor bu durum dimi ![]() willst du wissen wie man solche -unehrenhaft-sein-befürworter- wie dich in meinem dorf nennt? *fg* |
|
|||
|
|||
![]() lass doch jeden leben wie er möchte.baskalarin namusu senden mi soruluyor??
*gg* |