| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() bosuna yorma kendini
|
|
||||
|
||||
![]() wenn du mir schreibst dann nur vernünftig
ansonsten yazma! |
|
||||
|
||||
![]() ..was er möchte. Wir leben in Freiheit, noch. So what?
Nochmal: Nein. </ercan> |
|
||||
|
||||
![]() Freiheit mi?
na ja wessen Freiheit? die Freiheit der Deutschen? nicht deine eigenhändige Freiheit? |
|
||||
|
||||
![]() Burada bir Türk olarak, kendi kültürümü, dünyaya bakis tarzimi ve dinimi imha etmeden gayet iyi yasiyorum. Beni diger kültürler rahatsiz etmiyor, ama seni Türk olmak niye rahatsiz ediyor, bunu bir türlü anlayamadim. Almanlarin cogu ve diger kültürden gelen insanlarla baris ve anlayis icinde yasiyoruz. Oysa seni rahtasiz ediyor. Seni rahatsiz ediyor diye simdi ben Türkiyeyemi gideyim?
Müthis bir derecede öfke ve düsmanlik besliyorsun ve bunu yazilarina aktarmaktasin. Avrupali olmak üstünlük tasimak demek degildir, bunu sana yukaridada izah etmeye calismistim. Türk geleneksel kültürümüzde; ve bunda bir cok ethnik ve kültürsel cesitli insanlarimiz katkida (helenistler, yunanlilar, selcuklu, osmanli, laz, arnavut, cerkez, kürt, gürcüler ermeni, arap, tatarlar, ... ) bir cok örf adetimiz mevcut. Türk olmak genel anlamda ilk etapda mertlik, serefli, ahlakli, iyi kalpli, yardim sever, cesur ve zeki olmak demektir. Topragina, bayragina, milletine bagimlidir. Ailesini korur ve toplum icersinde mesuliyet tasir, komsularina, akrabalarina, arkadasina yardim eder. Türk insani caliskandir, zeka ve yeteneginden dolayi bir hayli kiskananlari olur. O kisilerin yetersizliklerini istemiyerek meydana koyar ama o kisiyede yardim etme cabasindadir, daima dünyayla barisik olmak ister. Bu barisi kendi ic barisikligi ile gerceklestirir, cünkü Yurtta sulh cihanda sulh ![]() |
|
||||
|
||||
![]() einer hat mehr ängste wie der andere....jemand anders ist selbstständiger wie ein anderer....ist doch gut so... was wäre wenn wir alle gleich wären??.... respekt vor eltern.......find ich gut.....denn heutzutage geht der respekt total verloren...... ich kenne kinder von müttern die keinen respekt vor den eltern haben und somit auch kein respekt vor sonst irgendwas....und glaub mir, diese kinder sind zum kotzen......sorry aber ist so.... ;o)
|
|
|||
|
|||
![]() du hast zwar reecht das mit der religion aber ich finde türkei ist ein sehr uielstrebiges land und wird versuchen sich der eu anzupassen und sich sozusagen zu modernisieren!! ich finde die eu wird der türkei gut tuen und umgekehrt!!!
|
|
||||
|
||||
![]() wie argumentierst du eigentlich?
irgendwie gar nicht! an deiner stelle würde ich die scheuklappen vor den augen etwas zur seite schieben und auch mal die meinungen anderer respektieren. und du leitest das ganze hier? dann sei nicht so engstirnig!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|