| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
AKP = Yeni Türkiye ?!?!?! aha und wo ist das bitte ??? ............. ![]() ![]() ![]() Ich sehe nur eine scheinbar neue Türkei, also nix mit handfesten Fortschritten. Alles nur Propaganda und nix dahinter !!! Ja, die AKP will, schon klar, mehr auch nicht !!! Sorry, ihr glaubt nur selbst an das was ihr da von euch gibt, solange alles nur augenwischerei ist, wird eure Propaganda nur Werbung bleiben, mehr nicht. Was in 10 Jahren sein wird das kann ich noch nicht sagen aber bist jetzt sehe ich keine "neue Türkei!", sondern nur der Versuch dessen ist da !!! Und komm mir nicht mit deiner ach so schönen AKP Propaganda, du weißt dass ich dem Ganzen kritisch gegenüber stehe ![]() Geändert von Beyazguel60 (15.10.2014 um 14:04 Uhr). |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
besser jmd der es versucht als jmd der schon längst kapituliert hat. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() VIELEN LIEBEN DANK; ICH WEIß ES ZU SCHÄTZEN !!!!!!!!!!! ![]() ![]() C. |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
@ MAN_BEY HUHU, ATATÜRK´E LAF ATTIRMAN HABERIN OLSUN ve bunu bil Manbey !!!!!!!!! 90 yil dediinde bunun ucu Atatürk´e de degiyor !!!!!!!! Lütfen sözlerine dikkat et, burda cocuk uyutmuyorsun Abicim. ![]() ![]() ................!!!!!!! Atatürk´ün yaptigi yeniklerin esi, benzeri, fazlasi yoktur Türkiye´de. !!!!!!!................ ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
atatürk devri gecti, sürekli 90 yil öncesine dönme isteginizi anlamiyorum. atatürkün kim oldugunu, nutuk'u 1 kere bile okumayanlarin savunmasi tuhaf degilmi. senin ögrendigin atatürk gercek atatürk degil, senin bildigin tarih gercek tarih degil. atatürkün ismi kamal oldugunu bile cogunuz bilmez. |
|
|||
|
|||
![]() Eski hamam eski tas!!!!!!!! ![]() ![]() Manbey, herseyi istedigin gibi yorumluyorsun,. Ben 90 yil geriye dönmek istdigimi demedim, dememde, sen bunu nerden ciktarttin anlamadim Abim. Hangi kelimemden bu anlam cikti kiiiii ??????? Ha belki sen Türkiyenin geri getmesini istiyorsun, yoksa bu aklina nerden geldi, düsün düsün bir türlü baglanti kuramiyorum. Malesef, malesef "Bay Fabelhaftigkeit" seyin beynin fazla havalarda ucuyor biraz yerlen ( komm auf den Boden ) istersen. Etwas geerdet sein schadet dir nicht !!!!!!! ![]() ![]() Atatürk ! Geändert von huhusanane (16.10.2014 um 21:07 Uhr). |