Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Alt 14.11.2012, 16:06
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Ich muss nichts beweisen, was tagelang durch Vaybee gegeistert ist und was für mich eigentlich ein Grund mehr wäre, bei Vaybee meine Mitgliedschaft aufzukündigen...

Was anderes fällt dir dazu nicht mehr ein azzi.

Deine Taktik mit irgendwelchen neuen nicks im forum zu posten ist ungefähr genauso wirksam wie wenn ein Kind nicht erkannt werden will und beim weglaufen Grimassen zieht.

Du hast sehr oft meine Familie ins Spiel gebracht, und jetzt nennst du mich auch noch Hurensohn.
Auf dieses Niveau will ich mich nicht mehr weiter begeben. Ich könnte dich auch beleidigen. Und zwar viel härte als du es dir in deinen kühnsten Phantasien ausmalen könntest. Aber das bist du für mich nicht wert, du kleiner glatzköpfiger profilneurotischer, schizophrener Keloglan und Theo Waigl Verschnitt für arme. Ach gleichzeitig könntest du auch ein Platzhalter für einen der sieben Zwerge sein, während Schneewittchen in meinen Armen zu neuem Leben erwacht, nachdem sie bei deinem Anblick den ewigen Schlaf vorgezogen hat

Armer kleiner azzi sag ich da nur

Du redest ja immer von meiner Familie ne? Mein Bruder arbeitet in einer sehr erfolgreichen Istanbuler Haartransplantationsklinik, an der er auch beteiligt ist. Diese arbeitet stets nach den neusten Methoden der Forschung und Wissenschaft. Wenn deine polierte Glatze dich depressiv verstimmt und traumatisiert hat, kann er dir dabei Abhilfe verschaffen

Geändert von Der_Levantiner (14.11.2012 um 16:13 Uhr).
Alt 14.11.2012, 16:19
platoni

Standard

Zitat:
Zitat von bekenntnis Beitrag anzeigen
Wieso streitet ihr euch?

Wenn du Levantiner das Foto veröffentlichst ist das Thema vom Tisch, doch wenn du es nicht tust hast du gelogen.

Macht es doch interessanter.

Bei Beweisführung durch den Levantiner ist der AzziToni ein HURENSOHN, andernfalls ist der Levantiner ein HURENSOHN.

Der User sollte ab diesem Zeitpunkt nur noch mit diesem Titel angesprochen werden.
Für mich ist jemand der seine Genitalfotos verschickt ein HURENSOHN und einer der andere damit beschuldigt weil er in einer Diskussion keine anderen Mittel findet ist auch ein HURENSOHN.

to be or not to be :P
eigentlich eine sehr gute idee, aber muss es denn wirklich so schlimm sein? man hätte auch lügner oder verleumder dazu sagen können.

so wie ich levos kenne wird er wieder ballett-tanzen. iftira atip kaciyor. bu ilk degil sonda olmayacak.

bak levos ben o emaili aciklamani istiyorum ve aciklayamazsan serefsizsin diyordum. ama bu arkadasin fikrinide begendim. ne dersin hodri meydan.

kim neymis millet ögrensin.
Alt 14.11.2012, 16:25
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
Zitat von platoni Beitrag anzeigen
eigentlich eine sehr gute idee, aber muss es denn wirklich so schlimm sein? man hätte auch lügner oder verleumder dazu sagen können.

so wie ich levos kenne wird er wieder ballett-tanzen. iftira atip kaciyor. bu ilk degil sonda olmayacak.

bak levos ben o emaili aciklamani istiyorum ve aciklayamazsan serefsizsin diyordum. ama bu arkadasin fikrinide begendim. ne dersin hodri meydan.

kim neymis millet ögrensin.
Und jetzt fängst auch noch an Selbstgespräche mit zwei verschiedenen Nicks zu führen? Ach azzi, dein tiefer Fall sprengt wirklich alle Grenzen nach unten.

Millet kimin ne oldugunu cok iyi biliyor. Senin schizophren davranislarinla daha fazla eglenmek isterdim amam her zaman vaktim olmuyor.

Biraz kendini baska seylere ver, örnegin isine gücüne, ailene, facebook, vaybee vs. "arkadaslarla" degilde cidden gördügün insanlarla mesugl ol, bilemedim kitap oku vs. Ben vaybee'ye insanlari kirmak ve bitirmek icin gelmiyorum. Seni yeterince ezdigimi biliyourm ama fazlasina beni mecbur etme..

dogru düzgün seylerle mesgul ol.

Geändert von Der_Levantiner (14.11.2012 um 16:30 Uhr).
Alt 14.11.2012, 16:36
platoni

Reden ünvanin güzelmis

Zitat:
Zitat von Der_Levantiner Beitrag anzeigen
Und jetzt fängst auch noch an Zwiegespräche mit zwei verschiedenen Nicks zu führen? Ach azzi, dein tiefer Fall sprengt wirklich alle Grenzen nach unten.

Millet kimin ne oldugunu cok iyi biliyor. Senin schizophren davranislarinla daha fazla eglenmek isterdim amam her zaman vaktim olmuyor.

Biraz kendini baska seylere ver, örnegin isine gücüne, ailene, facebook, vaybee vs. "arkadaslarla" degilde cidden gördügün insanlarla mesugl ol, bilemedim kitap oku vs. Ben vaybee'ye insanlari kirmak ve bitirmek icin gelmiyorum. Seni yeterince ezdigimi biliyourm ama fazlasina beni mecbur etme..

dogru düzgün seylerle mesgul ol.
ne oldu levoþ,
bak arkadas sana o.cocugu dememis. hemen kizma. ispat edemezse o.cocugu olur demis.
ve banada ayni seyi demis. resim gönderdiyse azzi o.cocugudur demis.

ben hic sinirlenmedim hatta ona hak veriyorum. sen niye sinirleniyorsun?
dokundu dimi.

sen mail geldi demistin. o resimleri acikla ve kurtul.

yapamazsan bu ünvan senin olacaktir

kivirma acikla iste. uzatma bizde görelim su resimleri.
kabak tadi verdi senin yalanlar. hadi artik bu mailleri bu resimleri görmek istiyoruz.
Alt 14.11.2012, 16:47
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
ne oldu levoþ,
bak arkadas sana o.cocugu dememis. hemen kizma. ispat edemezse o.cocugu olur demis.
ve banada ayni seyi demis. resim gönderdiyse azzi o.cocugudur demis.

ben hic sinirlenmedim hatta ona hak veriyorum. sen niye sinirleniyorsun?
dokundu dimi.

sen mail geldi demistin. o resimleri acikla ve kurtul.

yapamazsan bu ünvan senin olacaktir

kivirma acikla iste. uzatma bizde görelim su resimleri.
kabak tadi verdi senin yalanlar. hadi artik bu mailleri bu resimleri görmek istiyoruz.
"O" arkada$ sen degilsen bende neyim :-D Bana mail resim geldi demedim, burda okudugum yazilarda görmüstüm su kirmizi sacli kadina mahrem bölgelerini resimlerle yollamissim. :-) Ama senin hakkinda gercekci aciklamalarda bulunan insanlardan mailler geldi bu dogru.. Yoksa senin Theo Waigl ile Keloglan Verschnitt oldugunu nerden bilirdim degil mi? :-D

Daha usanmadim mi rezil olmaktan geschäftsmann? Benim kizdigim mizdigim yok, dedim ya sana kizmak istiyorum ve bu duygu baslamadan önce yerinde yeller esiyor ve sana acimaya dönüsüyor..

Sen cidden bu kadar mi caresizsin? Böyle iki nickle kendi kendine yazip cizmek hicte normal bir davranis degil. Bi vakit burda "Psychiaterin" oldu olacak bir hanim efendi var, ona senin bu kisiliginle ilgi bir soru yöneltecegim. Benim bu konudaki bilgilerimi asiyor dogru! Asti astari neymis bakalim? :-D

Geändert von Der_Levantiner (14.11.2012 um 16:56 Uhr).
Alt 14.11.2012, 17:04
Erfahrener Benutzer

Standard

Zaten ilk okudugumda icime bir tiksinti gelmisti, yoksa o kirmizi sacli bayan killiginda Deniz'e asilan sen misin? Senden ben her boku beklerim artik. Ich muss niemanden hier was beneiden. Doch du hast allen bewiesen was für ein lächerlicher Hampelmann du bist..
Alt 14.11.2012, 17:15
platoni

Standard

Zitat:
Zaten ilk okudugumda icime bir tiksinti gelmisti, yoksa o kirmizi sacli bayan killiginda Deniz'e asilan sen misin? Senden ben her boku beklerim artik. Ich muss niemanden hier was beneiden. Doch du hast allen bewiesen was für ein lächerlicher Hampelmann du bist..
ein entschuldigung wäre angebrachter gewesen levoþ. du wirst langsam paranoid.

yine caktin, yine caktin.
benden sana diyecek lafim yok artik.

su küfürbaz arkadasin dedigine geldi yine. yeni ünvanin icin tebrik ederim.
Alt 14.11.2012, 17:31
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
ein entschuldigung wäre angebrachter gewesen levoþ. du wirst langsam paranoid.

yine caktin, yine caktin.
benden sana diyecek lafim yok artik.

su küfürbaz arkadasin dedigine geldi yine. yeni ünvanin icin tebrik ederim.
Wofür soll ich mich entschuldigen? Erwartest du auch noch einen Dank für deine Beleidigungen und Unterstellungen?

"O" küfürbaz cocuk sen degilsen bende neyim diyorum. Benden de sana yazacak bir sey kalmadi bu konuda artik. Dedigimi dedim. Özür dilemek bir pismanligin ifadesidir. Sen yaptiklarindan pisman misin ki ben pisman oluyum?
Alt 14.11.2012, 17:45
platoni

Standard

Zitat:
Wofür soll ich mich entschuldigen? Erwartest du auch noch einen Dank für deine Beleidigungen und Unterstellungen?

"O" küfürbaz cocuk sen degilsen bende neyim diyorum. Benden de sana yazacak bir sey kalmadi bu konuda artik. Dedigimi dedim. Özür dilemek bir pismanligin ifadesidir. Sen yaptiklarindan pisman misin ki ben pisman oluyum?
aramizdaki fark ne biliyormusun? ben dogrulari söyledim sende yalan söyledin!!!!

ben iki gündür göster resimleri bizde görelim diyorum.

sen bilindik sekilde dansözlük yaparak kivirdinda kivirdin. önce maildi, sonra resimdi, sonra vaybeede söylenendi, sonra kirmizi sacliydi.........

iyiki burada bir kisi (ben sandigin) ikimizede yalan söyleyen ...cocugudur dedi. ben eyvallah tamam dedim. sen küplere bindin.

simdi olayi cözüldü, dediklerin iftira ve yalandi. niye adam gibi yanlis yaptim diyemiyorsun???

benim öyle bir hatam olsa özür dilerdim. senin dedigin gibi özür dilemek insani kücültmez, daha yüceltir. ama ben bunu kime anlatiyorum.

eee, bu kadar laftan sonra sana levos dememem gerekir. ama yeni ünvanini kullanmayi kendime yakistiramiyorum.

benden sana tavsiye: bir daha dogru okuyup ögrenmeden, olmayan emailleri öne sürerek yalan ve iftira atma. cünkü biri cikar ve ...cocugu damgasini yapistirir.
Alt 14.11.2012, 17:53
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
aramizdaki fark ne biliyormusun? ben dogrulari söyledim sende yalan söyledin!!!!

ben iki gündür göster resimleri bizde görelim diyorum.

sen bilindik sekilde dansözlük yaparak kivirdinda kivirdin. önce maildi, sonra resimdi, sonra vaybeede söylenendi, sonra kirmizi sacliydi.........

iyiki burada bir kisi (ben sandigin) ikimizede yalan söyleyen ...cocugudur dedi. ben eyvallah tamam dedim. sen küplere bindin.

simdi olayi cözüldü, dediklerin iftira ve yalandi. niye adam gibi yanlis yaptim diyemiyorsun???

benim öyle bir hatam olsa özür dilerdim. senin dedigin gibi özür dilemek insani kücültmez, daha yüceltir. ama ben bunu kime anlatiyorum.

eee, bu kadar laftan sonra sana levos dememem gerekir. ama yeni ünvanini kullanmayi kendime yakistiramiyorum.

benden sana tavsiye: bir daha dogru okuyup ögrenmeden, olmayan emailleri öne sürerek yalan ve iftira atma. cünkü biri cikar ve ...cocugu damgasini yapistirir.
Hastir lan ordan, seni gidi sizofren, yalanci, sahtekar! Bana emailler gelmese bacaksiz kisa birisi, kel ve Theo Waigl kasli oldugunu nerden bilecegim.

Bana senin hakkinda gelen emailleri ben aninda sillerim. Sen kimsin ki senin hakkindaki emailler o olsun...

Sen ancak schizophren birisisin. Sen bi doktora görün! Bak bunu ciddi olarak söylüyorum. Düsman oldugum birine ben acimam ama sana acidigimdan sana dogur yolu gösteriyorum. O yol bir doktora görünmem! Belki senin kisiligindeki yanlislari görür ve sapikliklarina bir cözüm bulur...
Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche