| | | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
|
|||
|
herkes görüyor ne kadar rezil oldugunu,herseyi üzerine alma
![]() akilli ol! |
|
|||
|
gözünü sevim ben ATASÖZLERIMIZIN!!!
mesela su ..al sana bir tane cok uygunu : Dagdan gelip, bagdaki kovmaya calisirsan, nasrettin hocamizin, göle maya calmasina benzersin ;-) Anlayana ZIL;ZURNA;SAZ Anlamayana DAVUL hatta tüm Sinfonie Orchestrsaaaaasi AZ GELIRMIS hehe |
|
|||
|
SAYGISIZLIK YAPAMASIN!!!! burda HERKES sahit,kim SAYGISIZLIK YAPTIGINI.BENCE NAMUS BACAK ARASINDADIR DEDIM,SANKI KÜFÜR ETMISIMKI SEN (AUTORIN) ÜZERIME SALDIRDINIZ..INSAN OLUN;SAYGIZLIK YAPMA HAKINIZ YOK SIZIN.BURDA DÜSÜNCEMI SÖYLEDIM;VE SÖYLERIMDE...EGER BI SAYGISIZLIK YAPTIYSAM SÖYLE;BEN SIZE EVET KASARSINIZ DEDIM;FARKINDAYSAN SIZ (SEN VE LADYPUMA) ÜZERIME SALDIRDIKTAN SONRA DEDIM KASAR OLDUGUNUZU!ICH BLEIBE ASBOLUT DAHINTER WAS ICH DENKE!BUNU SEN BANA KISITLIYAMASIN;ANLADIN DIMI?!
|
|
|||
|
untercheid" mal zwischen unterschied und unterscheid bevor du nachhilfe im definieren gibst !
ansosnsten gebe ich dir recht, tuerkinnen sind dreckiger wenn sie dreckig sind..irgendwo muessen sie sich ja den dreckigen fantasien der perversen tuerken anpassen, oder ? aber wie war das nochmal ? verallgemeinerungen bringen einen nicht weit...! |
|
|||
|
du meinst wohl charisma ?
aber bei dir weiss man eh nie was du meinst.... eins ist sicher: jeder mensch hat ein karma, sonst waere er/sie nicht auf erden !!!! yeah, der faker ist wieder back. |
|
|||
|
was ist denn das fuer"n quatsch ? man sollte wie ein atheist bla bla ?
es gibt nicht nur schwarz und weiss ! |
|
|||
|
resmen bozuk bir CD oldun......
Akillisin, Saygilisin anladik. Seninle ugrasmaya degse, ugrasirdim!! Belki bir Adam cikardin ama degmiyor demek!! Üzülsemmi acaba ??? |
|
|||
|
bei dir weiss man eh nie was du meinst....
GUT SO!! yeah, der faker ist wieder back. WIE SCHÖN FÜR DICH > > > > > > ------------ |
|
|||
|
ohne Text
|