| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
|||
|
|||
![]() Afedersiniz, Türk Kýzlarýna coktandir sormak istedigim bir Kitap sorusu vardi...
Kitap okumak ile araniz nasil? Erkeklere sordugumda, genelde okumam cevabi aliyorum.. Türk Kýzlarýnda bu durum farkli mi yoksa Kizlarda mi okumuyor? (icinizden, neden Türk kizlarini soruyorsun diyen olursa ; Alman kizlarinin kitap okumasi beni ilgilendirmiyor , ben kendi Insanima bakarim ) ![]() Hepiniz cevaplandirabilirseniz cok sevinirim, Tesekkürler |
|
||||
|
||||
![]() caka,
fasafiso yapma, cay yap |
|
||||
|
||||
![]() hem bu konuyla ilgili Thread var zaten, ordaki yazilanlar yalan degildir herhalde:
http://www.vaybee.de/forum/showthrea...light=B%FCcher |
|
|||
|
|||
![]() Arkadaslar birde dövseydiniz bari. tam olurdu yani
|
|
|||
|
|||
![]() Hier war doch mal jemand, der die anzahl seine gelesenen bücher mit denen des anderen vergleichen wollte, um dann zu sagen, ich bin intelligenter da ich mehr gelesen habe. Aber gebildeter oder intelligenter als andere war er auch nicht. Er ist ein esel geblieben. :-)
Unsere landsleute sind unerträglich, wenn sie meinen etwas zu wissen. Das ausschlag gebende ist nicht der volumen der informationen, sondern wie man das verwertet bzw. was man draus macht. Und natürlich die weiterentwicklung der persönlichkeit. Geändert von xAurumx (05.10.2012 um 00:27 Uhr). |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
ne kadar art niyetli ve yanlis düsünceli oldugunu umarim kendi gözlerinle göreceksin. burada eskiden biri vergleich yapip ben daha iyiyim demis olabilir, farkli farkli insanlar var Dünyada...lakin bunu tanimadigin kisilerede baglamak??? artik adini kendin koyarsin, bu ne demek? ben hayatimda kimseyle kendimi kiyaslamam, cünkü her zaman kendimi, kendimle kiyaslamisimdir. hic bir insanida sürekli kötülemem, aksine onun daha iyi yapmasini isterim...kitap okumayanlarda okuyanlarda birdir, yarin kimin degisecegi belli degil diye düsünürüm.. bu Kitap sorusu cok degisik sebeplerden dolayidir, senin söylediklerinle asla alakasi yoktur. ayrica, noshcat söylemis bu konunun aynisi var diye, ona tesekkür ediyorum anlayisli oldugu ve konunun oldugunu söyledigi icin. ve konu böylece kapansin.. Geändert von CakaBeyy (07.10.2012 um 12:23 Uhr). |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
Die Türken sind so und so schlecht, sie benehmen sich so und so daneben, immer nur negative Aussagen. Wenn Du eine Aversion gegenüber deinen Landsleuten hast, solltest du dich in deutschen Communities austoben, statt dich mit Leuten abzugeben von denen du ja sowieso nichts hälst. |
|
|||
|
|||
![]() Du vergisst nur eins; ich lasse mir von niemanden sagen wo ich mich aufhalten soll. Solange ich nur schreiben will, soll es auch egal sein. Mit den deutsch türken komme ich nur nicht zurecht wenn sie typische eigenarten zeigen. In der türkei sind die doch etwas anders. Man muss sich fragen warum.
|
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
Das was die anderen schreiben interessiert mich nicht, wenn dir meine meinung gefällt, oder von jemanden anders, dann brauchst du ja nicht ins forum zu schreiben. Akzeptiere es einfach. |
|
||||
|
||||
![]() Evet caka Bey okuyorum, ilgimi ve beni sürükleyen hemen hemen her tür kitapta tercihim..
Bu Türcke veya Almanca hic farketmiyor.. |