Vaybee!
  |   Üye ol   |   Yardım   |   Login
 
  #1  
Eski 18.04.2017, 10:22
___OZAN___
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı 2,5 milyon oy ne oldu?

Refarandumda devlet kurumlarının,askerin,polisin,it ve mit'in desteği ile manupüle edilen 2,5 milyon oyun akibetini soruyoruz.Oylara ne oldu ?
  #2  
Eski 18.04.2017, 11:08
Caka_Bey - ait Avatar
Caka_Bey Caka_Bey ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 01.03.2015
Mesajlar: 405
Tanımlı

Wenn Nein rausgekommen wäre, hätte man diese frage nicht gestellt.
  #3  
Eski 18.04.2017, 12:08
___OZAN___
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı ....

Alıntı:
Caka_Bey´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Wenn Nein rausgekommen wäre, hätte man diese frage nicht gestellt.
Kazanma şansının zor olduğu yerde,kazanan tabiki böyle söyler.Sende biliyorsun ki sahtekarlıkta dünya üzerinde 1 numara olan siyasi bir anlayış,doğal olarak sahtekarlık yapar.
  #4  
Eski 18.04.2017, 13:46
Caka_Bey - ait Avatar
Caka_Bey Caka_Bey ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 01.03.2015
Mesajlar: 405
Tanımlı

Alıntı:
___OZAN___´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Kazanma şansının zor olduğu yerde,kazanan tabiki böyle söyler.Sende biliyorsun ki sahtekarlıkta dünya üzerinde 1 numara olan siyasi bir anlayış,doğal olarak sahtekarlık yapar.
Ich kann auch sagen, dass, die, die bisher schon 7 mal verloren haben und 7 mal mit ausreden gekommen sind, keine schwierigkeit haben werden ihre leute mit '' Wahlbetrug '' nachrichten zu verarschen.
  #5  
Eski 18.04.2017, 15:45
___OZAN___
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı ....

Alıntı:
Caka_Bey´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Ich kann auch sagen, dass, die, die bisher schon 7 mal verloren haben und 7 mal mit ausreden gekommen sind, keine schwierigkeit haben werden ihre leute mit '' Wahlbetrug '' nachrichten zu verarschen.
Bu seçim,parlamento veya muhtarlık seçimi değil.Bu rejim değişikliği oylamasıdır.2,5 milyon oyun akibetini biri açıklasın,bizlerde şapka çıkaralım.Hadi yiyorsa yapsınlar,topu başkalarına atmadan,onu bunu tehdit etmeden.Yandaş yalaka basını ile gündem değiştirmeden....Bekliyoruz ve soruyoruz, 2,5 milyon oy nerede !
  #6  
Eski 18.04.2017, 17:43
Caka_Bey - ait Avatar
Caka_Bey Caka_Bey ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 01.03.2015
Mesajlar: 405
Tanımlı

Alıntı:
seyrangah_06´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Bütün olumsuzklara ragmen, ki evet cephesi devletin bütün imkanlarindan, örtülü ödenekten tut, vapurlara ve devletin otobüslerine kadar faydalandi. Buna Hayir cehpesi bunca sindirmelere ve engellemelere ragmen ezici cogunlugu elde etti... Bu bile yetmiyormus bir de 1,5 milyon civarinda oy gecersiz sayildi ki Allah bilir hepsi Hayir oyudur bu da yetmiyormus gibi bir 2,7 milyona yakin calma sahte oy...
Mühürsüz oy demek calma sahte oy demek. Ne hikmetse mühürsüz oylarin tamamina yakini degil, hepsi evet cikti. Ne müthis bir tesadüf ama degil mi?

Caka_bey, sana arkadascasina, kardescesine, dostcasina bir soru sormak istiyorum: Bu durumda hilebazlik, sahtekarlik, yalan dolan döndügü orta da degil mi?
Elini vicdanina koyupta söyle, insanlarin hakki calinmiyor mu? Bu da buz daginin görünen kisimi. Görünmeyen kisimi Allah bilir gina getiren cinstendir.
Milletimizin hakkini aramasi en dogal tepkidir.


YSK Seçmen Sayısı : 55.300.000
Katılım : %85,2
Katılım oy karşılığı toplam :47.170.000

0y kullanan
Evet : 25.157.000
Hayır : 23.770.000
Geçersiz oy: 865.000
Toplam: 49.792.000

Toplam oy olan 49.792.000 den katılım oy kullanan 47.170.000 seçmen çıkarılırsa 2.622.000 OY FAZLALIĞI var.
Hadi YSK açıklayın bunu.


Sen ve bu konuya ilgi duyanlarin dikkatine bir link ekliyorum:

YSK yazilim mühendizinden itiraflar

Öncelikle Hosgeldin diyorum,

Bütün hayir diyenlere saygilarimi sunuyorum, hayir ciksaydi yine saygimi kaybetmeyecektim. kimin haddine? bizim mi? elbette degil!

yazdiklarinin tamamini 2 kere okudum. dedigin gibi olduysa tabi ki haklisin, hesabini biz Evet diyenlerde soralim. ama ortada bir iddia var, böyle oldugu resmi olarak kanitlansin. olay yargiya gitsin, Hakim, Mahkeme iki tarafinda güvendigi biri olsun, mesele elbette ortaya cikar. ama daha birsey yokken kesin konusmak kar vermez, zarar verir.
hem sunu unutmayalim, Almanya Amerika, Televizyonlarinda 1 sene önce Türkiyenin Isid'i destekledigine dair ipuclari var demislerdi, arkasini getirdiler mi bilmiyorum. eee, Almanya, Amerika sen isidle ilgili ip ucu bulabiliyorsunda, referandumla ilgili mi ip ucu bulamayacaksin? Hayir diyenleri desteklediler, neden Hayir diyenlere bu konuda bir istihbarat arastirmasi sürprizi yapmiyorlar? ama iddia edipte arkasi gelmezse, büyük bir özür dilenmeli ve Hükümete, Cumhurbaskanina daha iyimser yaklasilmali.
bunu tabii sizin icin demiyorum, halkin yapacagi birsey yok. görev Hayir diyen partiler ve Avrupa, Amerika istihbaratinin. buyursunlar iddialarini ispatlasinlar. Erdogan'in istihbaratindan daha güclü istihbaratlari var. böyle bir firsati asla kacirmazlar normalde..

uzattigim icin kusura bakma, umarim iyisin, keyfin yerindedir, seyrangah?

Saygilar

Konu Caka_Bey tarafından (18.04.2017 Saat 17:49 ) de değiştirilmiştir..
  #7  
Eski 03.11.2017, 01:49
eMasculine
 
Mesajlar: n/a
Reden Soysuz Köpek

Alıntı:
___OZAN___´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Refarandumda devlet kurumlarının,askerin,polisin,it ve mit'in desteği ile manupüle edilen 2,5 milyon oyun akibetini soruyoruz.Oylara ne oldu ?
An....

A....

Gir....
Cevapla


Konu Seçenekleri Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş arama yap

Yetkileriniz
değil Yeni esaj yazma yetkiniz aktifdir.
değil Mesaja Cevap verme yetkiniz aktifdir.
değil Eklenti ekleme yetkiniz aktifdir.
değil mesajınızı değiştirme yetkiniz aktifdir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz