Vaybee!
  |   Üye ol   |   Yardım   |   Login
 
  #1  
Eski 28.11.2013, 00:12
Imogdi - ait Avatar
Imogdi Imogdi ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 23.06.2012
Mesajlar: 2.230
Daumen runter Should Recep Tayyip Erdoğan Be TIME's Person of the Year?

Should Recep Tayyip Erdoğan Be TIME's Person of the Year? Vote now

Mädels ,ihr wisst was zu tun ist

I vote NO. I don’t think Recep Tayyip Erdoğan should be #TIMEPOY
http://ti.me/1echP4J

kein Grund zur Sorge :
(auch wenn 6000 beschäftigte PRO-AKP-Twitterer aktiv sind)

Miley Cyrus ist mit großem Abstand vorne

Konu Imogdi tarafından (28.11.2013 Saat 00:48 ) de değiştirilmiştir..
  #2  
Eski 29.11.2013, 15:48
Bosphorus_ - ait Avatar
Bosphorus_ Bosphorus_ ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 16.10.2013
Mesajlar: 912
Tanımlı

TIME'da ya da herhangi bir kapakta yilin kisisi secilmesinin bir onemi yok.
  #3  
Eski 02.12.2013, 07:50
Imogdi - ait Avatar
Imogdi Imogdi ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 23.06.2012
Mesajlar: 2.230
Tanımlı

Alıntı:
Bosphorus_´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
TIME'da ya da herhangi bir kapakta yilin kisisi secilmesinin bir onemi yok.

benim icin "cok büyük önemi var "
  #4  
Eski 02.12.2013, 08:52
1978salih - ait Avatar
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 864
Beitrag kesin

Alıntı:
Imogdi´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
benim icin "cok büyük önemi var "
IMO,

basta senin de büyük cabalarindan dolayi, RTE KAPAK olmasada, !!

Ortadogunun ve balkanlarin tek gecilen siyaset partisi lideri oldugu kesin dir !!!

Dünyanin ADAMI olmasi icin savas yanlisi , olmasi gerekir !!

RTE kesinlikle savas karsiti bir INSAN dir !!

Seni bilmem ama , BEN gelecegime , barisi seven bir TÜRKIYE birakmak istiyorum !!

Eger TR hala maryonet gibi oynasaydi, maskara olsaydi, suriyeye irak a bin defa girer cikardi..


Ne kazanacaktik, ne gececekti elimize !!


BAZI ZÜPPELERIN GEZI DIYE, BÖLMEYE CALISTIGI VATAN,
BAZI KANSIZLARIN ESNAFIN CANINI YAKTIGI ÜLKE TÜRKIYE !!!

YAVSAKLAR !!!!!!!!

haberlerde TÜRKIYE YI KÖTÜ REKLAM YAPMAK ICIN SAATLERCE YAYIN YAPAN AVRUPA TV LERI , RADYOLAR,

ICINIZDEN BIRI OLAN UKRAYNA & RUS KIRLILIGINI (RUS OYUNUNU) GÖRÜNTÜLEYIN !!


MEDENIYET ASLA AVRUPANIN MALI OLMADI !!!


MEDENIYETI BIZ TÜRKLERDEN ÖGRENDIKLERINI, ONLARA , GÜNÜ GELIKCE, GÖSTERIYORUZ !!


HA IMOOO, sen KAPAK ara !!

Konu 1978salih tarafından (02.12.2013 Saat 08:54 ) de değiştirilmiştir..
  #5  
Eski 02.12.2013, 08:57
Imogdi - ait Avatar
Imogdi Imogdi ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 23.06.2012
Mesajlar: 2.230
Tanımlı

Alıntı:
1978salih´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
IMO,

basta senin de büyük cabalarindan dolayi, RTE KAPAK olmasada,
Ortadogunun ve balkanlarin tek gecilen siyaset partisi lideri oldugu kesin dir !!!

Dünyanin olmasi icin savas yanlisi , olmasi gerekir !!

RTE kesinlikle savas karsiti bir INSAN dir !!

Seni bilmem ama , BEN gelecegime , barisi seven bir TÜRKIYE birakmak istiyorum !!

Eger TR hala maryonet gibi oynasaydi, maskara olsaydi, suriyeye irak a bin defa girer cikardi..


Ne kazanacaktik, ne gececekti elimize !!


BAZI ZÜPPELERIN GEZI DIYE, BÖLMEYE CALISTIGI VATAN,
BAZI KANSIZLARIN ESNAFIN CANINI YAKTIGI ÜLKE TÜRKIYE !!!

YAVSAKLAR !!!!!!!!

haberlerde TÜRKIYE YI KÖTÜ REKLAM YAPMAK ICIN SAATLERCE YAYIN YAPAN AVRUPA TV LERI , RADYOLAR,

ICINIZDEN BIRI OLAN UKRAYNA & RUS KIRLILIGINI (RUS OYUNUNU) GÖRÜNTÜLEYIN !!


MEDENIYET ASLA AVRUPANIN MALI OLMADI !!!


MEDENIYETI BIZ TÜRKLERDEN ÖGRENDIKLERINI, ONLARA , GÜNÜ GELIKCE, GÖSTERIYORUZ !!


HA IMOOO, sen KAPAK ara !!
birader ...

biz GEZI olayini coktan gectik ...
genc insanlar öldü ,
insanlar kör oldu ...hala kulak olmadiniz
onlar cünkü dinsiz ..vs.


vatan gidiyo amk

hala mi arap siniz ???
  #6  
Eski 02.12.2013, 09:15
Imogdi - ait Avatar
Imogdi Imogdi ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 23.06.2012
Mesajlar: 2.230
Tanımlı

Alıntı:
1978salih´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
IMO,

basta senin de büyük cabalarindan dolayi, RTE KAPAK olmasada, !!

Ortadogunun ve balkanlarin tek gecilen siyaset partisi lideri oldugu kesin dir !!!

Dünyanin ADAMI olmasi icin savas yanlisi , olmasi gerekir !!

RTE kesinlikle savas karsiti bir INSAN dir !!

Seni bilmem ama , BEN gelecegime , barisi seven bir TÜRKIYE birakmak istiyorum !!

Eger TR hala maryonet gibi oynasaydi, maskara olsaydi, suriyeye irak a bin defa girer cikardi..


Ne kazanacaktik, ne gececekti elimize !!


BAZI ZÜPPELERIN GEZI DIYE, BÖLMEYE CALISTIGI VATAN,
BAZI KANSIZLARIN ESNAFIN CANINI YAKTIGI ÜLKE TÜRKIYE !!!

YAVSAKLAR !!!!!!!!

haberlerde TÜRKIYE YI KÖTÜ REKLAM YAPMAK ICIN SAATLERCE YAYIN YAPAN AVRUPA TV LERI , RADYOLAR,

ICINIZDEN BIRI OLAN UKRAYNA & RUS KIRLILIGINI (RUS OYUNUNU) GÖRÜNTÜLEYIN !!


MEDENIYET ASLA AVRUPANIN MALI OLMADI !!!


MEDENIYETI BIZ TÜRKLERDEN ÖGRENDIKLERINI, ONLARA , GÜNÜ GELIKCE, GÖSTERIYORUZ !!


HA IMOOO, sen KAPAK ara !!


Salih aga ,


lütfen bizi biraz aydin lat ...

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...24#post2075824
  #7  
Eski 02.12.2013, 09:48
1978salih - ait Avatar
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 864
Tanımlı ımo Az Degılsın Haaaaa:

Alıntı:
Imogdi´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Salih aga ,


lütfen bizi biraz aydin lat ...

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...24#post2075824
NE demek IMO aga !!

O kendi irkinin türk olmadigina vurgu yapmak istemistir !!

her denyoyu akp de adam yerine koyan sizsiniz , güzel kardesim !!



Bak burda OSMANLI DEMISIN !!!

YA bak AKP karsi osmanliyi savunuyorsun !!!

BURDA OSMANLI HAKKINDA YORUM YAPAN , CHP LIYIM DIYE GECINEN BAZI FIGÜRANLARIN YORUMLARINI OKUMANA RAGMEN YORUM YAZMAMISTIN, BILHASSA, OSMANLI HAKKINDA HIC IYI YORUMLARINI OKUMADIM, YANILIYORMUYUM =???


simdi bende sana soruyorum, imoooo cum ,


CAPKINLIK YAPARKEN KAFANI BIR YEREMI VURDUN , ne is bu is :-))

kardeeeeessss, A..... icin vatan satanda da icimizde vardi, kas icin Göz cikaranda bizde vardi !!

sorun bu tiplerde degil !!

bu tipleri AKP de diye yere göge sigdiramayan , her OSURUKLARINI, kale alan bunlari adam yapan sizlerde !!!

yani gecenlerde ne demistim ben AKP li degilim !!!

Sizler varoldukca AKP yine bu secimi kazanir !!!


sorun sizlerde Imo cum !!

kardesim ..

anlarsan burda zaten sen anlarsin beni !!

YIGIDI DÖVECEKSIN, HAKKINI VERECEKSIN !!!


Bak ımo Kardesım;

En Az Sen Benı Burda Bıraz Tanımısındır !!!


Benım Yapımda Da Su Var !!!


Bas Verırım; Dogruya Aykırı Tavır Almam !!

Anladın....

Serefsızlık Varsa Ortada Eger !!! Hakkını Savunacak Kadar Akıllı Olsun !!

Salıh Cıkıp Ta ; Görüntü Olsun Dıye Kerhaneden Kadın Cıkarıp; Zevcelıne Alacak Kadar Genıs Olmasada; Genel Eve Gıtmeyecek Kadar Da Dürüsttür !!
  #8  
Eski 02.12.2013, 09:51
1978salih - ait Avatar
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 864
Tanımlı

GEZI GECILMIS ISE ;

GECMIS OLSUN !!!


AKP BU DEVIR YINE IKTIDAR DEMEKTIR !!!

BEN SIZLERI SECMEN OLARAK GÖRÜYORUM....



Alıntı:
Imogdi´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
birader ...

biz GEZI olayini coktan gectik ...
genc insanlar öldü ,
insanlar kör oldu ...hala kulak olmadiniz
onlar cünkü dinsiz ..vs.


vatan gidiyo amk

hala mi arap siniz ???
Cevapla


Konu Seçenekleri Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş arama yap

Yetkileriniz
değil Yeni esaj yazma yetkiniz aktifdir.
değil Mesaja Cevap verme yetkiniz aktifdir.
değil Eklenti ekleme yetkiniz aktifdir.
değil mesajınızı değiştirme yetkiniz aktifdir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz