Vaybee!
  |   Üye ol   |   Yardım   |   Login
 
  #1  
Eski 31.07.2013, 01:15
the_last_time
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı Atatürk Malatya-Akcadag'liymis....

Atatürk'ün simde Malatya-Akcadag'li oldugunu söyleyenler var.. Atatürk'ün nereli aslinda su götürmez bir gercek.. Konya Yörüklerinin Makedonya'ya göcen Evlad-i Fatihan'larin soyundadir.. Ama Malatya'li da olsa fark etmez.. Iyi ki vardin Atam.. Allah'im sana Atatürk gibi bir deha önderi milletimize nasip ettigin icin sana sonsuz kere sükür ediyorum....


Atatürk`ün Malataya-Akçadağlı olduğu kesinleşti!

Atatürk`ün Akçadağlı olduğu kesinleşti!

Malatya Akçadağ doğumlu olduğu kesinleşen Mustafa Kemal Atatürk artık mahkeme ve resmi kurumların düzenlemiş oldukları evraklarla kesinleşmiş oldu.



Malatya , Akçadağ ve İstanbulda yaşayan Atatürk`ün yeğenleri artık derin bir nefes almaya başladılar. 40 yıldır süren hukuk mücadelelerini tek tek kazanarak önlerini açan Çakıroğlu ailesi artık ellerinde bulunan mahkeme kararlarının ve devlet kurumlarında aldıkları evraklar neticesinde Mustafa Kemal Atatürk`ün resmi olarak Malatya Akçadağ doğumlu olduğunu kesinleştirdikleri gibi Atatürk`ün kendilerine bırakmış olduğu mal varlıklarını almak için çalışmalar başlatıyor.

Atatürk`ün kayıtlara göre 1880 yılında Akçadağ`da Mehmet Reşat ve Ayşe`den olma olduğu kesinleşti. Herkesin bildiği gibi Mustafa Kemal Atatürk 1881 yılında Selanikte doğmamış babası Mehmet Reşat cephede şehit olunca annesi kız karkeşi olan Zübeyde hanımla beraber Selanik`e göndererek orada onlarla yetişmesini sağladı. Zübeyde hanım`ın ilk kocası olan Ragıp beyden ayrıldıktan sonra Ali Rıza efendi ile evlenen Zübeyde hanım Mustafe Kemal`i nüfusuna aldı. Malatya`da kalan Mustafa Kemal`in 5 kardeşlerinden sadece Ömer Efendi evlenerek çocuk sahipleri oldu. Mustafa Kemal Atatürk kardeşinin oğlunu buldurarak sağlığında Ömer Efendinin adına tapu senedi bırakırken maaş bağlattı. Bizlere ulaşan nufüs kayıtları T.C nin 1 nolu tapusu , mahkeme bilirkişi raporları ile aile secerelerini ileriki günlerde ile tek tek açıklayacağız.

Konu the_last_time tarafından (31.07.2013 Saat 01:24 ) de değiştirilmiştir.. Sebep: link repariert
  #2  
Eski 31.07.2013, 13:05
benekalice - ait Avatar
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 1.595
Tanımlı Quelle

und wo hast du den Artikel her?

Alıntı:
the_last_time´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Atatürk'ün simde Malatya-Akcadag'li oldugunu söyleyenler var.. Atatürk'ün nereli aslinda su götürmez bir gercek.. Konya Yörüklerinin Makedonya'ya göcen Evlad-i Fatihan'larin soyundadir.. Ama Malatya'li da olsa fark etmez.. Iyi ki vardin Atam.. Allah'im sana Atatürk gibi bir deha önderi milletimize nasip ettigin icin sana sonsuz kere sükür ediyorum....


Atatürk`ün Malataya-Akçadağlı olduğu kesinleşti!

Atatürk`ün Akçadağlı olduğu kesinleşti!

Malatya Akçadağ doğumlu olduğu kesinleşen Mustafa Kemal Atatürk artık mahkeme ve resmi kurumların düzenlemiş oldukları evraklarla kesinleşmiş oldu.



Malatya , Akçadağ ve İstanbulda yaşayan Atatürk`ün yeğenleri artık derin bir nefes almaya başladılar. 40 yıldır süren hukuk mücadelelerini tek tek kazanarak önlerini açan Çakıroğlu ailesi artık ellerinde bulunan mahkeme kararlarının ve devlet kurumlarında aldıkları evraklar neticesinde Mustafa Kemal Atatürk`ün resmi olarak Malatya Akçadağ doğumlu olduğunu kesinleştirdikleri gibi Atatürk`ün kendilerine bırakmış olduğu mal varlıklarını almak için çalışmalar başlatıyor.

Atatürk`ün kayıtlara göre 1880 yılında Akçadağ`da Mehmet Reşat ve Ayşe`den olma olduğu kesinleşti. Herkesin bildiği gibi Mustafa Kemal Atatürk 1881 yılında Selanikte doğmamış babası Mehmet Reşat cephede şehit olunca annesi kız karkeşi olan Zübeyde hanımla beraber Selanik`e göndererek orada onlarla yetişmesini sağladı. Zübeyde hanım`ın ilk kocası olan Ragıp beyden ayrıldıktan sonra Ali Rıza efendi ile evlenen Zübeyde hanım Mustafe Kemal`i nüfusuna aldı. Malatya`da kalan Mustafa Kemal`in 5 kardeşlerinden sadece Ömer Efendi evlenerek çocuk sahipleri oldu. Mustafa Kemal Atatürk kardeşinin oğlunu buldurarak sağlığında Ömer Efendinin adına tapu senedi bırakırken maaş bağlattı. Bizlere ulaşan nufüs kayıtları T.C nin 1 nolu tapusu , mahkeme bilirkişi raporları ile aile secerelerini ileriki günlerde ile tek tek açıklayacağız.
  #3  
Eski 31.07.2013, 15:35
the_last_time
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Alıntı:
benekalice´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
und wo hast du den Artikel her?
Ich bin zufällig beim surfen Internet darauf gestossen. Und wenn du den original Artikel lesen möchtest, musst du den link den ich da zurückgelassen habe (rote schrift) anklicken
  #4  
Eski 31.07.2013, 19:58
benekalice - ait Avatar
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 1.595
Tanımlı Darüber hatte ich nie etwas gelsen oder gehört.

Ich wusste nicht mal darüber, dass er Nichten und Neffen hat. Ist auch nicht relevant, woher er wirklich stammt. Es zählen die Taten.


Alıntı:
the_last_time´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Ich bin zufällig beim surfen Internet darauf gestossen. Und wenn du den original Artikel lesen möchtest, musst du den link den ich da zurückgelassen habe (rote schrift) anklicken
  #5  
Eski 02.08.2013, 20:42
the_last_time
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Alıntı:
Zulfiqar´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
kamal atatürk'ün yillardir babasinin ali riza olmadigi ve anasinin onu baskasindan peydahladigini yaziyorum.

artik arsivlerin bir kismi sizmaya baslayinca atatükü kurtarmak icin yeni yeni gecmis üretmeye basliyorlar.

hepsi yalandir. atatürk osmanli arsivlerinin hepsini yakamadi. ve bu evraklarda onun ne oldugu acikca ortadadir.



burada acikca diyorum 10 yil sonra atatürkün gercekleri ortaya cikacak ve ondan sonra sadece fanatikler bu gercekleri kabul etmeyip ona tapmaya devam edecek.

bu hain tarihe karisip unutulup gidecektir.
Hain öyle mi? Anani Yunanlilarin domaltip sikmesini engelledigi icin mi hain lan orospucocugu? Türkiye diye bir sey yoktu ortada ne varsa onun sayesinde var.. Kendini Osmanli torunu sanan zavali pic kurusu.. Osmanlilar senin anani sikmeye bile tenezül etmeyecek kadar Türk düsmanlariydalar... Anasini Osmanlilar sikesice seni, belki o zaman OSmanli torunu olurdun baska türlü hic olmaz yoksa...

Konu the_last_time tarafından (02.08.2013 Saat 21:49 ) de değiştirilmiştir..
  #6  
Eski 05.08.2013, 23:53
the_last_time
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Alıntı:
Zulfiqar´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
bu oc erdal,
benim yillardir dedigimin dogru oldugunu ispatladi.

yillardir kamal'in babasi ali riza degil diyordum.

kamal atatürk'ün annesi fahiselik yaptigi zamanlarda hamile kalmistir.

simdi yine bir sürü kisi aglamaya baslayacak ama yine yillar sonra bu ezikler gelip benim dediklerimi dogrulayacak.
Benim tek ispatladigim senin Ankara'da benim yanima gelmedigin ve senin 'resmen' yani vesikali bir belgeyle orospucocugu oldugun! Senin orospucocuklugunu da ezan ispatladi.. Allah'im ne celiski...
Sen Atatürk'ün tirnaginin kiri kadar vatana ve millete hizmet et sonra Atatürk'e laf söylemeye hakkin var...

Senin okuma yazma bilmeyen, agzi kokmus tipi kaymis Said-i Kürdünü ve onun risale dedigi zirvalari da, bedüzamanligini da burdan Mekka ya kadar ordan da Ararat dagina kadar ben sikiyim oldu mu vesikali orospucocugu...
O zülfükari da senin götünde kiracagim seni Derendorf S-Bahnhof'ta ki caminin icinde cemaatinin gözünün önünde soyup götüne zülfikari sokacagim, anan kaltak gelince de onu senin altina koyup sana anani siktirecegim, zaten her zamanki haliniz, amina kodugumun tarikat ipenesi ve orospucogu...

Konu the_last_time tarafından (06.08.2013 Saat 00:16 ) de değiştirilmiştir..
  #7  
Eski 07.08.2013, 06:06
Imogdi - ait Avatar
Imogdi Imogdi ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 23.06.2012
Mesajlar: 2.230
Tanımlı

Alıntı:
Zulfiqar´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster



burada acikca diyorum 10 yil sonra atatürkün gercekleri ortaya cikacak ve ondan sonra sadece fanatikler bu gercekleri kabul etmeyip ona tapmaya devam edecek.

bu hain tarihe karisip unutulup gidecektir.
ne zorun var olm senin Mustafa Kemal la ,
onun sayesinde türkce yaziyorsun ..


senin Hz. Peygamberin bir tek resmi bile yok ..
ben seninle tartisiyorum mu ??
Cevapla


Konu Seçenekleri Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş arama yap

Yetkileriniz
değil Yeni esaj yazma yetkiniz aktifdir.
değil Mesaja Cevap verme yetkiniz aktifdir.
değil Eklenti ekleme yetkiniz aktifdir.
değil mesajınızı değiştirme yetkiniz aktifdir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz