| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() bu katliami emir edenlere hayvan demek bile hayvanlara hakaret olur.
malesef böyle varliklara yüce diyen cahiller var. ![]() ps. biz kaynak ve belgelerle konusur, baskalari gibi varsayim veya söylentilerle hareket etmeyiz. DURMAK YOK YOLA DEVAM RAWESTAN NINE REC BERDEWAM |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
Vatan yeri geldimiydi tatlilikla, yeri geldi miydi de müzakere ile, ama gerekirse de savas ile savunulur.. Ama helal olsun PKK'ya, yigidi öldür ama hakkini yeme. AKP'yi 6 ay icinde bitirme plani vardi. Uyguladi ve basardi. Cünkü vatan topraklari Türkiye'de den cikmak üzere... |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
Dersim katliami sonrasi bizzat serefsiz atatürk yedigi pisligi görmek icin o bölgeye geziye gitmistir. dümbük lastosch bak yine caktin. ben sana her zaman önce bilgi edin sonra konus diyorum ama illa cakacagim diyorsun. |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
![]() Atatürk'e biraz saygili ol, o olmazsa idi anani yine bilirdin ama baban kimdi bilemezdin serefiz... |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
konuyu sulandirarak yine kivirma cabalarin gözlerden kacmiyor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
|
|
||||
|
||||
![]() Zitat:
bu konuyu daha fazla sulandirmadan atatürkün emrettigi bu katliami konussak daha saglikli olur. |
|
|||
|
|||
![]() meine güte laschto, wie beleidigend und asozial du bist.
So sind Menschen, wenns drauf ankommt, bevor man als ein nicht wissender da steht und keine Antowort weiss, wird man beleidigend. Du bist das beste Beispiel. Bist du schon 40 Jahre alt? Benimmst dich aber wie eine freche kleine Göre hier. |
|
|||
|
|||
![]() Zitat:
Nein vierzig bin ich nicht aber aber werde es in ein paar Jahren sein. Ich weiss nicht wo die Zeit geblieben ist. Ich bin 25 und viele viele, viele Monate alt ![]() Geändert von the_last_time (22.03.2013 um 17:49 Uhr). |
|
|||
|
|||
![]() Eigentlich hast du ihm einen sehr subtilen Hieb ganz nach feminimen Style verpasst. Doch davon versteht er nichts. Bei ihm muss man deutlicher werden, viel deutlicher, so deutlich, dass man alle Grenzen des guten Geschmacks und Benehmens überschreiten muss. Leider versteht er keine andere Sprache..
Geändert von the_last_time (22.03.2013 um 17:37 Uhr). |