Vaybee!
  |   Üye ol   |   Yardım   |   Login
 
  #1  
Eski 29.10.2009, 09:26
AdanaBalci - ait Avatar
AdanaBalci AdanaBalci ist offline
Neuer Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 28.10.2009
Mesajlar: 1
Tanımlı Cumhuriyetimizin 86. Yılı Kutlu Olsun..

Arkadaşlar, Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun............
  #2  
Eski 29.10.2009, 15:52
zamk
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

asiri dinci-telvizyonkolik-evropa türkiyelisi bu incelikten ne annar be ? cumhuriyet.. *

*muahahahahahaha
  #3  
Eski 29.10.2009, 21:20
Virtual_Reality
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı Atatürk ve Cumhuriyet

Birgün sordum babama
Atatürk neden büyük?
Çocuğum, dedi bana
O'nu seviyor her Türk

Çok kötü bir zamandı
Uçurumdaydı vatan
O büyük kahramandı
Yurdumuzu kurtaran

O'nu biz değil yalnız
Üstün tanır her millet
En büyük eseridir
Kurduğu Cumhuriyet

Kalbimiz sevgi dolu
Yol gösteren o Türk'e
Yolumuz onun yolu
Bağlıyız Atatürk'e

İ. HAKKI TALAS


Nice nice Cumhuriyet bayramlarina...
Cevapla


Konu Seçenekleri Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş arama yap

Yetkileriniz
değil Yeni esaj yazma yetkiniz aktifdir.
değil Mesaja Cevap verme yetkiniz aktifdir.
değil Eklenti ekleme yetkiniz aktifdir.
değil mesajınızı değiştirme yetkiniz aktifdir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz