Vaybee!
  |   Üye ol   |   Yardım   |   Login
 
  #1  
Eski 29.09.2009, 21:08
naschkatze
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı Schüler darf Gebet in der Schule verrichten

Er wollte in der Schule ein Gebet nach muslimischem Ritus sprechen, doch die Direktorin verbot es ihm. Jetzt hat der 16-jährige Yunus M. sein Recht auf tägliches Beten vor einem Berliner Gericht durchgesetzt. Der Senat, der "Glaubensinseln" in den Lehranstalten befürchtet, wird wohl in Berufung gehen.
  #2  
Eski 29.09.2009, 21:34
NadirKacan - ait Avatar
NadirKacan NadirKacan ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 10.07.2009
Mesajlar: 215
Tanımlı

türkiyede bile böylesi yok.
olmayan oglum böle bisey yapmaya kalksa, hocasindan özür dilerim, kendisine de iki tane patlatirim...tövbe tövbe
  #3  
Eski 29.09.2009, 21:43
anatolia83 - ait Avatar
anatolia83 anatolia83 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 578
Tanımlı

Ich find das gut.
jeder hat ein Recht darauf, seine Religion auszuleben.
Und solange er nicht in den Unterrichtszeiten betet, find ich da keine Einwände für.

Dass er sich mit seinen jungen 16 Jahren für seinen Glauben einsetzt, verdient Achtung.
  #4  
Eski 29.09.2009, 22:49
NadirKacan - ait Avatar
NadirKacan NadirKacan ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 10.07.2009
Mesajlar: 215
Tanımlı

16 yasinda normal bir oglanin aklindan kari ve kiz gecer...dogrusu bu, bütün gün seyini eller.
Ben namaz kilmak istiyom diye zirlamaz, bunun aklina birileri girmis kesinlikle, oglani kullaniyorlar. Hepsi Hikaye, evela Basörtüsü diye düttürdüler simdi de Ibadet odasi...yok öyle sey kardesim...her dinin adami böyle oda istese, bütün okullarda insaatlar baslar ve kat kat cikmalari gerekir....sinir etmeyin beni burda...zaten gerginim.
  #5  
Eski 30.09.2009, 03:07
Tilki1977
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Ich finde es gut das er das durchgekriegt hat. Solange es eine international anerkannte Religion ist, die sache in Ordnung.

Aber man kann auch die Gebete nachholen, das ist auch kein problem.
  #6  
Eski 30.09.2009, 08:28
fos
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Keske hersey bu kadar basit olsaydi! Sanki yeni bir spor türünden bahsediyorsunuz. Asagi tükürsen sakal, yukari tükürsen biyik.Benim bildigim, ibadet azicik gizli olur. Ben sahsen dogru bulmuyorum bunu.Nedenlerim de su: - "Islam-isten" ,"Bombenterror" ve "Terör" ayni cümlede kullanilidikca, bu gibi
sancili konularin sirasi mi? Her aksam bunlari duyan Almana, bayramdan-bayrama Müslümanciklarimiza, ve 'dinsizlere' anlatamazsiniz bunu. Isin icerisinde isgüzarliktan baska birsey yok. Eger illa da namaz kilacaksan, git kil kardesim. Allah kabul etsin. Is saati ve ders saati disinda sana Almanyada kim karisiyor ki! havaalaninda valiz bandinin yaninda namaz bile kilabiliyorsun, kimse de gelip" was machen Sie?" demiyor. Söyleyecegim bu kadar. Quo vadis?
  #7  
Eski 30.09.2009, 10:50
babaeskili
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

namaz kilmayan namazin ne oldugunu bilemez! namazin mümkünse vaktinde kilinmasi gerektiginide bilemez!

örnegin kardesim. isyerinde kartini basip istedigi zaman namazini kilabiliyor. ve inanirmisiniz bu önergeyi ondan birsey gelmeksizin bizzat patronu yapti. ve bunu sebebide kardesimin gecmis yillarda isvicre devlet televizyonu ile yapmis oldugu bir röportajdi. yani patronu gelip, kardesime, onu TV'de gördügünü ve namaz saatleri kartini basip basmadigini soruyor ve kardesimin cevabi. nerde namaz kilabilirim, oluyor ve patronu ona hemen bir oda ayarliyor. masaAllah, ne mutlu ona!!

islama ne kadar saldirirlarsa popülaritesi o kadar artiyor ve artacakta! bunu herkes biliyor. olaylarin daha fazla büyümesini engellemek icinde mahkemler artik bu tür kararlar aliyolar. islam dinin yayginlasmasini engelliyemezler bu Mevlanin takdiridir!

bugüne kadar hep saldirdilar hep ezdiler ama artik ezemiyecekler! cünkü müslüman artik pisirik degil! müslüman artik özgür ve cesur!!!

berlindeki gencimizi kutluyorum! bu vesile ile insaAlalh bir cok okulda ve isyerinde din ayriligi gözetmeksizin artik insanlar dini vecibelerini yerine getirebilecekler! böyle genclere ihtiyacimiz var!

bu birtek biz müslümanlar icin gecerli olmamali! insanlar artik özgür olmali! din yasamin bir parcasi, temel ögelerinden bir tanesidir!

saygilarimla..

Konu babaeskili tarafından (30.09.2009 Saat 10:58 ) de değiştirilmiştir..
  #8  
Eski 30.09.2009, 12:25
NadirKacan - ait Avatar
NadirKacan NadirKacan ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 10.07.2009
Mesajlar: 215
Tanımlı

oglanin babasi almanmis, ve sonradan müslüman olmus. herhalde eski hiristiyan cevresinde bunu hice saydilar, simdi islam cemaatinde belli bir konuma gelsin diye oglunu malzeme ediyor. bu cocuk 14 yasinda baslamis okul koridorlarinda arkadaslarinla yere serdikleri ceketlerin üstünde namaz kilmaya. bu zaten islama yakismaz bir hareket, ibadetini herkez kendisi yapmali. gösteris yapmamali. tabiki aramizda ki yobazlarin isine geliyor bu tür hareketler, ve yag cekercesine cocugu tebrik ediyorsunuz. türkiyede bile olmayan bu tür ibadet odalarini burda istemek, politikadan baska birsey degil...buna gözyumanlarin hepsi serefsiz ve sahte dinci benim gözümde. buna müsade eden mahkemeleri de sizin tarafinizda saniyorsunuz, oysa bunlara müsade etmelerinin tek sebebi, almanlardaki tepkilerin covalmasini saglamak, ve anti islamci hareketlere yol acmaktir. siz saf saf izleyin bunlari, sonunu görceksiniz...bunun demokrasi ile hic bir alakasi yoktur.
  #9  
Eski 30.09.2009, 13:07
anatolia83 - ait Avatar
anatolia83 anatolia83 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 578
Tanımlı

Man muss den Artikel auch vollständig lesen.
Dort stand nämlich, dass Y. ganz gut wisse, dass man es auch nachholen könne, es auch vor Gericht so ausgesagt hat. Der Richter aber hat trotzdem eingewilligt.

Jeder darf doch in den Pausen machen was er will. Warum sollte er da nicht beten sollen?

Gizli yapip yapmasi da kendisine kalmis bisey. O Allah ile arasindaki sorun. Bizi ne ilgilendirir.
  #10  
Eski 30.09.2009, 14:00
babaeskili
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

aramizda bazi MAL'lar var, onlar kendilerini biliyorlar..

biz herkesin fikrine kabul etmesekte saygi gösteririz fakat yazdigimiz makalelere atfen küfürlü, ve seviyesiz tepkiler veren bitakim kendini bilmez dengesiz mahluklara papuc birakmayiz..

haddimizi a$manin alemi yok, herkes lafini bilsin konu$sun, aklini ba$ina dev$irsin!

efendi efendi sohbet yapiyoruz burda, fikrimizi benimsemeyen aksini iddia edebilir ama saygi götermek zorundadir!

bir canliyi insan yapan özelliklerden'dir. saygi gerekir! saygi bulmak isteyen, saygi göstermek zorundadir!!
Cevapla


Konu Seçenekleri Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş arama yap

Yetkileriniz
değil Yeni esaj yazma yetkiniz aktifdir.
değil Mesaja Cevap verme yetkiniz aktifdir.
değil Eklenti ekleme yetkiniz aktifdir.
değil mesajınızı değiştirme yetkiniz aktifdir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz