Vaybee!
  |   Üye ol   |   Yardım   |   Login
 
  #1  
Eski 10.12.2012, 23:29
CakaBeyy
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı Profesör ve Ögrenci

Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan gidip üniversite profesörünün oturdugu masaya oturmuş.

-Profesör kaşlarını çatarak: " Öküzler ve kuşlar aynı masada oturamaz!

- Öğrenci: "O zaman ben uçuyorum...
...
- Profesör cevaba çok sinirlenmiş, sınavda öğrenciye takmış ve sınavını başarısız geçmesi için elinden geleni yapmış.Yalnız sınavda öğrenci tüm soruları mükemmel bir şekilde cevaplamış.

- Profesör öğrenciye: Sana son bir soru soracağım, demiş.Yolda yürürken iki torba bulduğunu hayal et, birinde akıl var, diğerinde ise para var. Hangi çuvalı alırsın?

- Öğrenci: Para olan çuvalı seçerdim...

- Profesör: Ben akil olan çuvalı seçerdim...

- Öğrenci:Normal ! Kimde ne eksikse onu seçer...

- Profesör çok sinirlenmiş, öğrencinin not defterini alıp içine "öküz" yazmış.

- Öğrenci nota bakmadan odadan cıkmış.Bir dakika sonra öğrenci kapıyı aralamış : "Sayın profesör, imzanızı atmışsınız, fakat notumu yazmayı unutmuşsunuz" demiş.
  #2  
Eski 11.12.2012, 22:00
sive - ait Avatar
sive sive ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 24.06.2012
Mesajlar: 1.107
Tanımlı

Alıntı:
CakaBeyy´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan gidip üniversite profesörünün oturdugu masaya oturmuş.

-Profesör kaşlarını çatarak: " Öküzler ve kuşlar aynı masada oturamaz!

- Öğrenci: "O zaman ben uçuyorum...
...
- Profesör cevaba çok sinirlenmiş, sınavda öğrenciye takmış ve sınavını başarısız geçmesi için elinden geleni yapmış.Yalnız sınavda öğrenci tüm soruları mükemmel bir şekilde cevaplamış.

- Profesör öğrenciye: Sana son bir soru soracağım, demiş.Yolda yürürken iki torba bulduğunu hayal et, birinde akıl var, diğerinde ise para var. Hangi çuvalı alırsın?

- Öğrenci: Para olan çuvalı seçerdim...

- Profesör: Ben akil olan çuvalı seçerdim...

- Öğrenci:Normal ! Kimde ne eksikse onu seçer...

- Profesör çok sinirlenmiş, öğrencinin not defterini alıp içine "öküz" yazmış.

- Öğrenci nota bakmadan odadan cıkmış.Bir dakika sonra öğrenci kapıyı aralamış : "Sayın profesör, imzanızı atmışsınız, fakat notumu yazmayı unutmuşsunuz" demiş.


Evet karsimizdaki insanlari kücük ve hor görerek , ancak kendimizi aptal yerine koyarbiliriz

bazan.Karsimizdaki insan kim olursa olsun, mevkimiz ne olursa olsun , önce insanlik ,

konusmak vede tartmak, daha sonra yorumumuzu,yargimizi ona göre yapmak...
Cevapla


Konu Seçenekleri Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş arama yap

Yetkileriniz
değil Yeni esaj yazma yetkiniz aktifdir.
değil Mesaja Cevap verme yetkiniz aktifdir.
değil Eklenti ekleme yetkiniz aktifdir.
değil mesajınızı değiştirme yetkiniz aktifdir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz