| Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
| SSS | Takvim | Arama | Bugünkü Mesajlar | Bütün Forumları okunmuş kabul et |
| Anket Sonuçlarını Göster: Mögt Ihr Euren Beruf? | |||
| Ja |
|
6 | 75,00% |
| Nein |
|
1 | 12,50% |
| Hab keinen |
|
0 | 0% |
| Weiss net |
|
1 | 12,50% |
| Oylayanlar: 8. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor | |||
![]() |
|
|
Konu Seçenekleri | Bu Konuda Ara |
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mögt Ihr Euren Beruf?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
es fehlt ein zwischending , es gibt zeiten da hasse ich meinen job und dann wieder zeiten wo ich schonmal gern arbeiten gehe
![]() |