Vaybee!
  |   Üye ol   |   Yardım   |   Login
 
  #1  
Eski 06.05.2009, 17:50
kalpsiizz - ait Avatar
kalpsiizz kalpsiizz ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 679
Daumen hoch ''G.Saray ile anlaştım!''

İspanya'da yayın yapan Sport Gazetesi, Galatasaray'ın Real Madrid'in eski teknik direktörü Alman çalıştırıcı Bernd Schuster'le anlaşma imzaladığını iddia etti. İşin ilginç yanı sarı kırmızılı yönetim haberi yalanladı, deneyimli teknik adam ise çok ciddi ifadelerle doğruladı!

Geçtiğimiz Aralık ayında Real Madrid'le yollarını ayıran Alman teknik adam Bernd Schuster'in Galatasaray'la 1 yılı opsiyonlu olmak üzere 2 yıllık sözleşme imzaladığı iddia edildi.

İspanya'nın Katalonya Bölgesi'nde yayın yapan günlük Sport Gazetesi, Schuster'in Sarı-kırmızılı takımla 2 milyon euroluk bir bedel karşılığında ön anlaşmayı imzaladığını ifade etti.

Gazetede, Schuster'in, Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi'ne katılması ve ligde şampiyonluğa ulaşması halinde, ikinci yılının da opsiyonlu olacağını ve alacağı paranın da artacağını okurlarına aktardı.

Galatasaray'da bir süredir teknik direktör Bülent Korkmaz'ın görevi bırakacağı ve yeni bir teknik direktörün takımın başına getirileceği iddia ediliyordu. Sarı kırmızılı yönetim daha önce de Skibbe ile yollarını ayırdıktan sonra ilk olarak Schuster'in kapısını çalmış ancak Alman hocayı ikna edememişti.

SCHUSTER DOĞRULADI!
Sport.es'te Jose Luis Carazo imzasıyla yayınlanan haberde, Schuster'in ağzından bir açıklamaya da yer verildi.

Schuster'in "Bana takımı şampiyon yapıp Şampiyonlar Ligi'ne götürürsem sözleşmemin 1 yıl daha uzayacağını ve 2 milyon Euro ekstra prim vereceklerini söylediler. Türkiye'den gelen bu teklifi bir an bile düşünmeden kabul ettim" dediği belirtildi.

"BARCELONA'YI YENMEK İMKANSIZ" DEMİŞTİ
Alman teknik adam Real Madrid'te çalıştığı dönemde Barcelona ile deplasmanda yapacakları karşılaşma için "Barcelona'yı deplasmanda yenmek imkansız" demiş, bunun üzerine de Real yönetimi tecrübeli teknik adamın görevine bu demeçten dolayı son vermişti.

ADNAN SEZGİN: "İTİBAR ETMEYİN"

İspanyol medyasında Schuster'in açıklamalarına dayandırılarak verilen bu haber hakkında konuşan Sportif AŞ Genel Müdürü Adnan Sezgin ise "Bunlara itibar etmeyin" demekle yetindi.
ajansspor.com
  #2  
Eski 06.05.2009, 21:24
kalpsiizz - ait Avatar
kalpsiizz kalpsiizz ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 679
Tanımlı

Galatasaray bence alınması gereken hocayı aldı inşallah tekrardan toparlanırlar ve avrupaya yeniden açılırlar...
Cevapla


Konu Seçenekleri Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş arama yap

Yetkileriniz
değil Yeni esaj yazma yetkiniz aktifdir.
değil Mesaja Cevap verme yetkiniz aktifdir.
değil Eklenti ekleme yetkiniz aktifdir.
değil mesajınızı değiştirme yetkiniz aktifdir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz