Vaybee!
  |   Üye ol   |   Yardım   |   Login
 
  #1  
Eski 02.03.2014, 13:25
Yar_dan - ait Avatar
Yar_dan Yar_dan ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 03.02.2014
Mesajlar: 102
Tanımlı dindar genclik istiyorlardi

birileri geldi gecmise bi cizgi cekti
artik öyle parklarda el ele dolasan Türkiye istemiyoruz dendi

dindar genclik istiyoruz bu ülkeyi 2023 tasiyacak...

durum böyle olunca ilk adimlar atildi
yollar hastaneler ve gökdelenler yapildi..

tabiki bu degisime o parklarda el ele gezinen genclerde sevindi
kim sevinmez yol veya saglik düzenli olunca

BURAYA KADARI PERDENIN ÖNÜ bize gösteril idi
PERDENIN ARKASIDA VAR bizim görmediklerimiz...!!!!!!

ordumuzun basindakiler terörist ilan ediliyor.. teröristler baris elcisi
Atalarimiz ayyas... denize dökülenler kahraman
adalet affedersiniz orospu... parayi basanin oyuncagi
savcilar hakimler polisler medya HALK icin deyil...
PARAYI BASANIN KORUMACISI......

durum böyle iken....
HALKIMIZ HALA PERDENIN ÖNÜNDEKI yemi örüyor

yem dedim alinmayin...
yem tavuklara atilir beslenip yumurta versin diye...

yumurtayi kimler yer arkadaslar...?

YUMURTA YIYEN TAVUK GÖRDÜNÜZMÜ...?
  #2  
Eski 02.03.2014, 19:32
Yar_dan - ait Avatar
Yar_dan Yar_dan ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 03.02.2014
Mesajlar: 102
Tanımlı

BENDE GÖRMEDIM
...........................

yumurta yiyen tavuk görmedim

tavuklar yem yer....
peki yem nedir.... dup duple yollar bir yemdir

tavuklarin duple duple yollarda gezecek arabalari olsa
ceblerinde arabalarina mazot katacak paralari yoktur

fakat tavuklar kapinin önündeki mazotu tükenmis arabaya bakip
kredi kartinin borcunu nasil öderim düsüncesinde iken
.................................................. .......................

YUMURTALARI yiyen bakan cocuklari
ayakkabi kutularinda dolarlar

HIRSIZ BASBAKANIN HIRSIZ OGLU KAMYON KAMYON DOLARLARI SIFIRLARKEN....

tavuklar hala HELAL OLSUN IS YAPANA DEYIP
ALLAHIN LANETLEDIGI HIRSIZLARI ILAHILESTIRMEKLE ÖVÜNÜRLER....

nicin peki

TAVUKTUR düsünebilirmi..`?
  #3  
Eski 06.03.2014, 22:02
Bosphorus_ - ait Avatar
Bosphorus_ Bosphorus_ ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 16.10.2013
Mesajlar: 912
Tanımlı

İnce bir nokta var, parayi hakkiyla kazanmakla ilgili. Kaldi ki kim hakkiyla kazaniyor kim haksiz kazaniyor tam olarak bilinemiyor. Dindar olmak fakir olmayi gerektirmez, dindarlar fakir olacak diye bir sey yok. Milyonlarca dindar ve refah icinde yasayan insan var. Bunlar basarili insanlar. Adam hem dindar hem ticari kafasi varsa sirf dindar diye illa gecekonduda mi yasamasi gerek?

Evet, bu ulkede dindar nesil yetismeli. Bati ozentisi, benligini kimligini bilmeyen, eli facebook'tan, telefondan, oyundan ayrilmayan, kucaktan kucaga hoplayan gerizekali bir nesil yetismemeli. Burasi almanya, amerika degil arkadas, olmayacak da. Oralarda her bku yapan yapsin. Buralari kirletmesin.
  #4  
Eski 06.03.2014, 22:22
Yar_dan - ait Avatar
Yar_dan Yar_dan ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 03.02.2014
Mesajlar: 102
Tanımlı

son cümlen cok ilginc !!!

burasi almanya amerika deyil burda pislik yapilamaz demek istemissin..)))

almanya basbakani Merkele gazeteci sorar.
.................................................. ......
almanyanin en güclü insani oldunuz
bunu neye borclusunuz ?

Merkel cevaplar
....................
güclü olan ben deyil demokrasi ve insan haklari
demokrasinin ve insan haklarinin oldugu bir ülkede bir sahis güclü olamaz

bir sahis güclü olursa orda demokrasi ve insan haklari yok demektir
der Merkel..!!!!!
.................................................. ..........................................

iste oku da gör nerde bku VAR
beyinlos))
  #5  
Eski 08.03.2014, 09:45
Caka_Bey
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

"Şeyhülislam seçmiyoruz ki dindarlığına bakalım. kim daha çok özgürlük veriyorsa oyumuzu ona veririz."

Bediüzzaman'ın en yakın talebesi Zübeyir gündüzalp
  #6  
Eski 08.03.2014, 10:03
benekalice - ait Avatar
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 1.595
Rotes Gesicht

Cakabey,

sana neler oldu, insani sasirtmayi beceriyorsun.

Sen eski Caka-Bey degilmisin?

Sende artik "insanin özgürlügü dogru yoldur" diyenlerdenmisin.

Inanamiyorum ama ...



Alıntı:
Caka_Bey´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
"Şeyhülislam seçmiyoruz ki dindarlığına bakalım. kim daha çok özgürlük veriyorsa oyumuzu ona veririz."

Bediüzzaman'ın en yakın talebesi Zübeyir gündüzalp
  #7  
Eski 08.03.2014, 10:40
Billy73 - ait Avatar
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 24.12.2011
Mesajlar: 1.848
Tanımlı al kaidanin isidir

ne güzel dindar gencler yetistiriyorlar. cennette 72 oruspuyu 4 gözlen bekliyorlar....
  #8  
Eski 08.03.2014, 15:38
Bosphorus_ - ait Avatar
Bosphorus_ Bosphorus_ ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 16.10.2013
Mesajlar: 912
Tanımlı

Alıntı:
Billy73´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
ne güzel dindar gencler yetistiriyorlar. cennette 72 oruspuyu 4 gözlen bekliyorlar....
Dindarlik denilince aklina seks ve orospular geliyorsa (ki dunyadaki cogu orospunun bir dini yoktur, ya hristiyandirlar ya ateisttirler), senin bilinc altinda gercekten buyuk bir sapiklik var dostum.

Su an icinde yasadigin almanya toplumu icindeki orospulugu ve orospulari herkes biliyor, bak bakalim onlara muslumanlar mi yoksa hristiyan ya da ateistler mi.

Simdi bana soyler misin, neden ateist ve hristiyanlarin arasindan bu kadar cok orospu cikiyor? Yalan degil, dunya porno sektorunun %90'ini ateistler ve hristiyanlar uretiyor, avrupa'da binlerce genelev var, hayvanlarla seks bile onlarda var, oraya buraya seks turizmine gidenler de onlar. Ve bunu hic de garipsemiyorlar, yasam bicimi haline gelmis. Tuhafsiniz.
  #9  
Eski 08.03.2014, 16:59
Billy73 - ait Avatar
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 24.12.2011
Mesajlar: 1.848
Tanımlı

hab letztens gelesen, dass 9 von 10 türkinnen unzufrieden mit ihren sex-leben sind. leider können die sich nicht in syrien in die luft jagen, weil sie unbefriedigt sind, denn auf die warten keine toyboys im paradies. ist ja eh neumodisches zeug, seit wann ist es relevant dass frauen spass beim sex haben sollen. yeni icat yapmayin. bosporuz felsefe yapma cay yap. sen felsefeden anlamazsin geri zekali.



Bosboruz, oder einfach das maul halten, wenn man keine ahnung hat....
  #10  
Eski 09.03.2014, 08:48
Bosphorus_ - ait Avatar
Bosphorus_ Bosphorus_ ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 16.10.2013
Mesajlar: 912
Tanımlı

Akli sira espri yapti bu sapkin irkci ortada bir argumanin yok, mahalle karilari arasinda gecen iddialarin var, tamamen dayaniksiz. Kuran'dan o iddia ettigin 72 bakire gecen kismi goster desem gosteremezsin, cahil. Cunku oyle bir sey yok. Cunku Kuran'dan bihabersin. Almanca bilmeyen biriyle almanca konusmaya calismak da malliktan ote bir sey degil, ama bunu bile anlayamadigin icin ultra-mal olmalisin.

Seni affediyorum.

Ama suna cevap verebilirsin, kucaktan kucaga gezen yollu bir genclik yetismektense(almanya'da oldugu gibi), dindar bir genclik yetistirilmek istenmesi seni neden bu kadar rahatsiz etti? Turk gencligi Ataturk ilkelerine, milli degerlerine, geleneklerine ve Islam inancina bagli olarak yetismeye devam edecektir.
Cevapla


Konu Seçenekleri Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş arama yap

Yetkileriniz
değil Yeni esaj yazma yetkiniz aktifdir.
değil Mesaja Cevap verme yetkiniz aktifdir.
değil Eklenti ekleme yetkiniz aktifdir.
değil mesajınızı değiştirme yetkiniz aktifdir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz