Vaybee!
  |   Üye ol   |   Yardım   |   Login
 
  #1  
Eski 02.06.2013, 14:17
crs79
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı #direngeziparki ve bir Transeksüel!

Kaldigim kentte geziparki icin eylem oldu,bos durmadim fotograf makinami alip gittim.uzaktan eylem alani göründü,büyük ve kücük bayraklar...yaklastikca sarkik biyiklari gördüm... cok ilginc geldi bana...
eylem alanina giriste, büyük bayrak tutan sarkik biyikliga sordum "siz nicin geldiniz, partiniz gezi parkini yayalastirmayi onaylayanlardan". bilinciz bi sekilde "onaylama ne" dedi bana. kücük bayrakli bi nasyonalist araya girdi "akp'ye karsi birleselim"."iyide sizde onay verdiniz bu yasaya,sizinde burada bulunmaya hakkiniz yok aslinda" dedim... hic bisey analmadan bayraklarini sallamaya,fasiste karsi omuz omuza sloganlari atmaya devam ettiler... alevi dernekleri grubuda oradaydi bi pankartlari hosuma gitti,aslina bakarsaniz orada olma hakkini elde eden tek kurumdu sanirim...

Ayrica, antalya da bir transeksüelin eylem hatirasini paylasmak istiyorum:

"Bugün Antalya'da saat 17:00'de toplanalım dedik, gittim.
Bayağı da kalabalıktı hani..içerilere doğru yürüdük, durduk.
İlk atılan slogan "ibne tayyip" oldu; eşcinselliği aşağıladık.
İkincisi "orospu çocuğu tayyip" oldu; kadın olmayı, "kadınlık"ı ve seks işçilerini aşağıladık.
Sonrasında türklük sözleri, ırk yüceltmeleri, türk bayrağı ve onuncu yıl marşı, ardından da istiklal marşı ve "kurtlaşmış eller" geldi; Kürt'ü, Laz'ı, Ermeni'yi, Cerkez'i, Alevi'yi dışladık, aşağıladık, yok saydık.
Tam bu topluma dair inancım yeni yeni oluşmaya başlamışken tekrar yerle yeksan oldu.."siz çok yanlış anlamışsınız bir şeyleri, hacı" diyerek oradan uzaklaştım...
  #2  
Eski 02.06.2013, 15:59
the_last_time
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Tayyip bey demis ki, bende istersem bende 1 milyon kisiyi sokaga dökerim. Aradaki fark su.. Bu milletin organize olmadan sokaga dökülmesi idi..
Daha bu hic bir sey degil. Hele Anayasanin ilk 4 maddesine bi dokunulsun o zaman neler olacak tahmin bile etmek istemiyorum. Ama su kadarini söyleyim.. 70'li yillara ne güzel cici yilar deditirecek sekilde seyler olacagini görüyorum ve peygamber de degilim..
Cevapla


Konu Seçenekleri Bu Konuda Ara
Bu Konuda Ara:

Gelişmiş arama yap

Yetkileriniz
değil Yeni esaj yazma yetkiniz aktifdir.
değil Mesaja Cevap verme yetkiniz aktifdir.
değil Eklenti ekleme yetkiniz aktifdir.
değil mesajınızı değiştirme yetkiniz aktifdir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodları Kapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz