Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Sport - Fussball

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 01.06.2004, 15:04
Benutzerbild von aliconda
aliconda aliconda ist offline
Neuer Benutzer

Standard Lege mir es doch dar !

Wo sind denn deine ausgefeilten Argumente ?

Wie du schon sagtest, es steht Schwarz-Auf-Weiss da! Nur ich zitiere sie und zeige sie!

... und wenn ich dich der mangelnden Intelligenz bezichtige, dann auch nur, weil gerade du selbst mir die Gründe dafür lieferst!

Vielleicht ist es dir immer noch nicht aufgefallen, die Beleidigungen gingen nie von meiner Seite aus!

Es hat weder mit Feigheit, "Petze" oder Schwäche zu tun!

Sondern mit Stärke und Mut!

Glaube mir, ein Engel bin ich nicht... trotzdem, weiss ich meine Energien zu kontrollieren und zu bündeln und das stört euch!

Das "härteste" was ich hier benutzt habe (zu "the69eyes" ist"s was anderes!) , war das "LAN" und das auch nur als Reaktion!

Ich hoffe ich werde nie so schwach sein, dass ich triviale Beschimpfungen benutzen werde!

al"

"Ne mutlu Fenerbahceliyim diyene !"
Alt 01.06.2004, 15:05
Neuer Benutzer

Standard Noch bist du innerhalb des Rahmens! o.T.

ohne Text
Alt 01.06.2004, 15:06
Neuer Benutzer

Standard Ne mutlu Fenerbahceliyim diyene! o.T.

ohne Text
Alt 01.06.2004, 15:12
Neuer Benutzer

Standard Önder Turaci

Wer weiss da denn Bescheid !?!

Ich hatte zuvor gar nichts von dem gehört!

Dann haben die Zeitungen alles mögliche geschrieben!

1. Önder Galatasarayda
2. Fenerbahce Önder ilen ilgileniyor
3. Canaydin Yildirimi aradi: "Bilgim yok"
4. Yildirimdan Canaydina "kiyak" -&gt "size hayirli olsun"
5. Önder Turacinin bonservisini Fenerbahce aldi

Ist eine Farce der Zeitungen !?!?!?

Brauchen die wieder "Stoff" um die Pause zu überbrücken ?

al"
Alt 01.06.2004, 15:55
unknown

Standard daten + fakten

saison 93/94 heimspiel vom bvb gegen dynamo

und hallenfussball winter 99/00 in dortmund

es steigerte sich beim zweiten mal,,ein drittes mal wollte ich mir/uns nicht mehr antun und hab nur gehofft das die auf ewig die lizenz entzogen bekommen kriegen,,weil der verein die probleme nur ansprach aber nie durchsetzte (jahrzehnte lang)
undzwar so ein "Pack" aus dem stadion rauszuhalten wie es der schalke 04 tut (mit noch "professioneller" rechtsradikaler vergangenheit) ..

ich sag mal so,,,so richtig kriegst du das "übel" nicht "weg",,,egal in welchem verein aber du kannst es ausgrenzen...

soviel mumm sollte ein verein schon haben...auch wenns einbußen bei den eintrittsgelder hinnehmen müssten und auch "Fan"-Verluste,,,

oder "die" [der verein] wollen/will dies einfach nicht..

sondern die "Tradition" beibehalten

das ist auch möglich und eher wahrscheinlich
Alt 01.06.2004, 15:57
airdem

Standard Du willst mir klarmachen, dass

schwul ein Beleidigendes Wort, aber dumm keins darstellt?

Git isine be adam!
Alt 01.06.2004, 15:58
unknown

Standard nur wie geht man damit um ?

proffesionell ?

oder

asozial ?
Alt 01.06.2004, 16:01
airdem

Standard Transfer haberleri: o.T.

ohne Text
Alt 01.06.2004, 16:01
airdem

Standard Çağdaş Beşiktaş"ta !..

Denizlispor, milli futbolcusu Çağdaş için Beşiktaş"la anlaşmaya vardı.. Futbol Şube Başkanı Turgut Dalaman, Başkan Zafer Katrancı ile Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören"in buluşmasından anlaşma çıktı...
[01/06/2004-14:09]

Denizlisporlu Çağdaş"ın Beşiktaş ile anlaşmaya vardığı bildirildi. Denizlispor Futbol Şube Sorumlusu Turgut Dalaman, konu ile ilgili yaptığı açıklamada, Çağdaş"ı Beşiktaş"a verdiklerini belirterek, önümüzdeki günlerde sözleşmenin imzalanacağını söyledi.

Anlaşmanın şartları hakkında bilgi verilmezken, Denizlispor"un bu transferden 1 milyon dolar bonservis ücreti alacağı öğrenildi.

Çağdaş"ın menajerinin de yarın Beşiktaş Kulübü yöneticileriyle görüşme yapacağı kaydedildi .

2003-2004 sezonunda Altay"dan Denizlispor"a gelen ve stoper olarak görev yapan genç oyuncu Çağdaş, Galatasaray"ın da transfer listesinde yer alıyordu.

Kaynak: ajansspor.com
Alt 01.06.2004, 16:04
airdem

Standard Konya Sinan ve Gökhan"ı istiyor !..

Konyaspor, Beşiktaş"ın transfer listesinde yer alan Zafer Biryol ve Sedat"a karşılık, Siyah beyazlı kulüpten Sinan ve Gökhan Zan ile bir miktar para istiyor. Konyaspor Başkanı Mehmet Köseoğlu, tekliflerinin Beşiktaş Kulübü tarafından değerlendirildiğini söyledi...
[01/06/2004-14:40]

Beşiktaş"ın 30 Mayıs Pazar günü yapılan olağanüstü genel kurulunda kulüp başkanlığına Yıldırım Demirören"in seçilmesi üzerine daha önceden başkan adaylarından Fikret Orman ile yapılan anlaşmayla ilgili, Yıldırım Demirören ile yeniden görüşeceklerini ifade eden Başkan Köseoğlu, "Beşiktaş"taki başkanlık seçimlerinden önce, adaylardan Fikret Orman ile görüşüp, anlaşmıştık. Hatta Sedat"ın parasını bile aldık. Yani Sedat konusunda bir sorun yok. Fakat Zafer Biryol konusu netlik kazanmış değil. Yeni teknik direktörleri Zafer Biryol"un kasetlerini istemiş. İzleyip, karar verecek. Yani durumun netleşmesini bekliyoruz. Zaten biz, bu 2 futbolcumuzu beraber olarak satma düşüncesindeyiz. Karşılığında da Beşiktaş"tan Sinan, Gökhan ve bir miktar para istiyoruz. Yalnız, Sinan"ın bonservisini alacağız, Gökhan"ı ise kiralık alacağız. Şu an görüşmelerimiz sürüyor. Birkaç gün içinde bu konu netlik kazanacak" dedi.

Öte yandan iç transferde sözleşmesi sona eren Ogün ve Cenk"in durumlarının, Teknik Direktör Sakıp Özberk"in bugün Konya"ya gelmesinin ardından belli olacağı bildirildi.

Kaynak: ajansspor.com
Antwort