Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Aktuelles

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 11.02.2004, 10:29
Benutzerbild von butch84
butch84 butch84 ist offline
Neuer Benutzer

Standard Glaubenspraktiken der Türken in der BRD

Hallo zusammen!
Wir sitzen hier gerade im Schulunterricht und befassen uns mit dem o.a. Thema. Wir haben das Internet schon durchforstet aber nicht fündig geworden.
Könnt ihr uns vielleicht ein bisschen erzählen wie es mit der Umsetzung der Glaubenspraktiken in Deutschland aussieht? Habt ihr vielleicht Internetseiten für mich?

Wäre euch sehr dankbar wenn ihr uns helfen könntet. Wenn ihr wollte könnt ihr später von mir auch die finale Präsentation bekommen. ;-))

Die besten Grüße
Christian
Alt 11.02.2004, 11:03
vonderstrasse

Standard modern türk ailesi

bir kere digital taharetten vazgecmeli. (digit = parmak). bazi türk wc"lerine sise icinde su koyuyorlar, bu ne yaa?
Alt 11.02.2004, 11:27
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer

Standard sana ne ?

elalem versin cocuguna isim hayaret bi sey ..

bi kere bak bakalim cogu isimler zaten incilden, tora ve Qur"an dan alintilar ...
sadece farkli söyleniyor ! icerigi ayni ...
Alt 11.02.2004, 11:30
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer

Standard was für Frauen ....

ich persönlich halte diese moscheen aufenthalte ziemlich schwach, da ich jahrelang dabei war (zwang) und genau weiss was auch hinter den kulissen abläuft verurteile ich diese institutionen als scheinheilig und doppelmoralisch.
wenn du echt lust hast deinen glauben auszuüben, hast du genau quellen und echt kompetente personen, die dir dabei helfen !

im internet gibt es ne ganz gute seite, mein tipp :

www.huda.de
Alt 11.02.2004, 11:32
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer

Standard oda ne ??

anlamadim ...
Alt 11.02.2004, 11:42
vonderstrasse

Standard su ile taharet almak

yani elini ve parmaklarini kakaya bulastirmak
(utandim ya)
Alt 11.02.2004, 11:48
Benutzerbild von cengaver
cengaver cengaver ist offline
Neuer Benutzer

Standard bunlar arka tampon temizleme taktigini

bilmezler
Alt 11.02.2004, 11:55
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer

Standard jetzt verstehe ich ...

ja, da hast du recht !

vorallem sind es gefährliche krankheitsüberträger ...
früher aber war es immerhin hygienischer als in europa ! da hatte man gar nichts.

optimal wäre doch eine kombination aus wasser und klopapier....ohne dass man die finger einsetzt ..(jetzt bloss nicht falsch verstehen)
Alt 11.02.2004, 12:37
vonderstrasse

Standard anlat hadi o.T.

ohne Text
Alt 11.02.2004, 14:53
did75

Standard babam sagolsun!!!

bende belirli yasakadar hic türkce bilmiyordum... Annem birsey istediginde, anne almanca söyle diyordum. taki babamdan gazete okumayi ögrendigime kadar!!! ilk zaman babam yasik gazeteyi bana harf harf ögretiyordu.Türkce bilgi yok ve de kelimeleri anlamak zordu, ama sagolsun türkce okumayi ve dili anlamayi ögretmekde pes etmedi. ilk türkce kitabimi 17 yasimda okudum, 500 sayfaya yakin, 2 günde okudum, okadar güzeldiki, sonra türkce siir yasmaya basladim, kelimelerle resmen dans etim...gerci artik birakdim, artik türkce dilde moderen kelimelerle süslü oldugu icin babam anlamadigini bana soruyor. Evlendim ve ogluma bir tür isim verdim, arab yada farsca deyil gercek bir türk isim.Ve bir evladim daha olursa, onada türk adi verecem... gazete evimizden eksik olmuyor, bence bu cok önemli. cok aylelerde gazete denen bir sey girmiyor evlerine, ve cocuklar diziden baska bir seyle ilgilenmiyorlar....Neyse bunlar cok uzatir konuyu. Demek istedigim benim Babamda bana Türkce dili ögreti. annem ise hic okula gitmemis, ama kendine fotoromanlarla okumayi ögretmis.
Antwort