| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() hic bir diinde, kavga, öldürmek, savasmak diye bir sey yer almiyor...
ben taraf da tutmam, herzaman gerceklerden yanayim... tsk ederim basarilar dilediigin icin... ara sira buraya katil artik hehehe senin film forumuna bende geliyorum hep ![]() A.D. |
|
||||
|
||||
![]() Enis... ich werde mir überlegen worüber uns wir mal unterhalten könnten...
wird spaß machen ![]() A.D. |
|
||||
|
||||
![]() bence haklisin...
dedigin gibi almanyada ac olan insanin yüzdesi 1% bile etmez... diinimizde benim bildigim kadar muhtac insanlara yardimci olmak büyük sevapdir... Rote Kreuz... vs.. fena fikir degil !!! A.D. |
|
||||
|
||||
![]() "Ahir zamanda bin kisinin dolduracagi mescidde bir tek imanli kisinin bulunmayacagi" ´ ini vurguluyor sevgili Rasulullah....
Belirli zamanlarda ac kalip; "TANRI (?) " larindan daha cok seyler talep edebilmek ugruna eskiler dagitilip topluma gösteris ugruna yapilanlara bende karsiyim!!! Bu tarz iftar sofralarini tabikii yakinlarina sunmakta fayda var, fakat sessiz sedasizin büyük etkisi ile kiyaslanamaz! Beni bu konuda rahatsiz eden sey, insanlarin sadece bir fikir ile oralarda bulunmalari ![]() Yoksa Salat ruhunu tatmak icin, binevi ön asama enerji depolayip (fazla yemeyip) tamamen adapte olmak icinmi? Neyse Arkadaslar biz taklite devam edelim?! ![]() @ Ahmet Saygi neye duyulur???? |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() 1-Das ist der einzige Grund..Der sagt aber nichts über "Fasten" aus.
2-Der Mensch kann den Unterschied zwischen ihm und den Tieren nur dann Wahrnehmen,wenn er mit Kunst und Wissenschaft in Berührung kommt..Aller wahrscheinlichkeit nach, stehen aber diese in keinerlei Beziehung zu Fasten :-) 3-Ich schließe mich an Aliconda an.. dass man im Fastenmonat weniger isst,ist ziemlich Zweifelhaft... |
|
||||
|
||||
![]() sehr schwach und unwissend!
|
|
|||
|
|||
![]() dann mach mal eine Erklärung und leg malk deine Vorstellungen frei, die besagen das ich im Unrecht bin....????
Gruß Enis |
|
|||
|
|||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() ich bin sicher es werden gute und Respektvolle Gespräche...
Bis dann Gruß Enis |