Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Sport - Fussball

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 19.03.2004, 22:15
unknown

Standard ich bin sicher das es nicht nur bei 6

punkten bleiben wird. bejeke ist ein kompletter sanierungsfall. fener hat radikal aufgeräumt und nur junge spieler mit zukunft gekauft die hat bejeke auch aber nur sehr wenige okan koc , sinan baska? die weichen sind gestellt fener wird in den nächsten jahren aus der türkischen liga eine one team show machen. göreceksin.
Alt 19.03.2004, 22:19
airdem

Standard Ich war mir auch in einigen Sachen

sicher )

Bekle gör!
Alt 19.03.2004, 22:22
unknown

Standard in welchen bitte ? hast du den fussball

gesehn den bejeke geboten hat. gibt das anlass für die kommende spiele zu denken es wird besser. sapkani önüne koy ich habe am mittwoch eine fener mannschaft gesehn die auch mit 10 gegen gencler enormen druck ausgeübt hat. und einen tollen fussball gespilet hat. vor allem bei fener hat man 90 nie das gefühl das spiel ist gelaufen . sie rennen bis zum umfallen. fener bietet perspektiven shr gute sogar. euer trend ist eindeutig: er sinkt unserer steigt.
Alt 19.03.2004, 22:37
Benutzerbild von aliconda
aliconda aliconda ist offline
Neuer Benutzer

Standard besser so ;-)

sonst hättest du womöglich noch ein spiel falsch getippt ...
(habe ich auch !)
:-D
Alt 19.03.2004, 22:38
airdem

Standard Aliskanlik haline geldi, puanlar gitti

gecen haftalarda. Bu aksam hadi neyse, tek macti
Alt 19.03.2004, 22:38
Neuer Benutzer

Standard 6alatasaray wird GARANTIERT

gegen Besiktas sich schlagen lassen :-D
Wetten ?
Alt 19.03.2004, 22:44
Neuer Benutzer

Standard Weisst du auch was du da so schreibst?

Oder tust du einfach was schreiben ?
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Autor: VanHooijdonk17
Datum: (19/03/2004 - 20:08)

ich hatte bereits gesagt,dass diyarbakir

die meisterschaft entscheiden kann und zwar durch einen sieg oder im schlimmsten fall durch ein unentschieden gegen besiktas.
--------------------------------------------
"Im schlimmsten Fall" ?????
Aha ... du meinst das Besiktas es mit 1 Punkt "besser getroffen" hätte als mit 0 ?!?!?!

Vielleicht solltest du weniger Beiträge schreiben und dafür qualitativ bessere ?

Würde mich freuen!

Mich freut es auch das Besiktas mit 0 Punkten nach Istanbul zurückkehrt!
Statt mit einem!

al"
Alt 19.03.2004, 22:46
Neuer Benutzer

Standard Schreibst du parallel auch für ein FB

Forum !?!

Vielleicht GenerationFast oder GFB ???

Du ganze hört sich so an, als würdest du es einmal schreiben (?) und überall reinposten!?!

Zumindest sind hier recht wenige "angesprochene"!
Was den Verdacht erhärtet!

Außerdem verdünnisiert es hier die FB-Interessen!
Es nervt sogar Fenerbahce Anhänger!
Noch nicht aufgefallen ?!?!?

al"
Alt 19.03.2004, 22:49
airdem

Standard GEcen sezon sizin yaptiginiz gibi mi? :)

ohne Text
Alt 19.03.2004, 22:51
unknown

Standard FENERBAHCE 10 YIL YIKILMAZ ACI ITIRAF

BU ITIRAFI YAPAN DA 6SARAYLI. BEN SU GÜNLERIN GELECEGINI SEZON BASLARKEN GÖRDÜM HATTA DAHA EVEL GÖRDÜM AZIZ YILDIRIM ALT YAPIYI HAIRLADI NUN FÄNGT ER AN DIE ERNTE EINZUFAHREN:

Böyle diyor Eski G.Saray yöneticisi Polat ve ekliyor:

"F.Bahçe bu sene şampiyon olursa ki, puan durumu ve fikstür avantajları var. Şampiyonlar Ligi"nde oynarsa, alt yapısıyla, genç takımıyla ve özellikle stadıyla önümüzdeki 10 yılda F.Bahçe"yi kimse yıkamaz. Yalnız stattan alacakları maç geliri G.Saray"ın tüm gelirlerinden fazla olacak. Bir de G.Saray"ın gelirinin yüzde 40"ının dışarıya gideceğini düşünürsek, olay G.Saray açısından kötü olacak. Senin altında vasat bir araba var, rakibin altında Ferrari. Yani sonucu belli olan bir yarış. F.Bahçe yönetiminde piyasa içinde yetişmiş çok değerli iş adamları var. Bu görüntü G.Saray yönetiminde yok."

Celal Doğan da benzer açıklamalar yapmış ve özetle:

"Çok yakında Türkiye Ligi"nde Fenerbahçe ve diğerleri olur"

Başarının en büyük anahtarlarından biri olan istikrar"ı yönetimimizle yakaladık. Çoğu kesimin sportif alandaki başarısızlıklar sebebi ile kellesini istediği Aziz Yıldırım direndi, dayandı, hata yapa yapa doğruları öğrendi. Altyapı çalışmlarını son haddeye getirdi ve artık bu sezon başında da sportif başarı için doğru tercihi yaparak takımı yine tüm eleştirilere rağmen Daum"u getirdi.

Bundan sonrası için bize düşen takımımıza her zamankinden daha da fazla destek vererek yakaladığımız avantajı sürdürmek ve zamanla arayı daha da fazla açmak.

Sarı Lacivert yıllar başladı ve herkesin görmesine de az kaldı...

hocam bu sene şampiyon olamasak bile fazla üzülmeyeceğim çünkü gelecek bizim ve bunu bizim elimizden almaya kimsenin gücü yetmeyecektir. gümbür gümbür gelen fenerbahçenin sesini duymamak için sağır olmak lazım.

Su anda her acidan gelecegi en parlak gozuken kulup kesinlikle FENERBAHCEdir. Ancak bizim basarili yatirimlarimiz, girisimlerimiz, tesislesmemiz bir sir degil. Bunu goren diger kuluplerde bizi ornek alacak, ve bizim yaptigimiz gelismeleri er gec onlarda gosterecektir. (bir kez daha turk sporunu ileri tasiyacagiz ne mutlu bize)

Bu yuzden sadece bu girisimlere erken baslamis olmanin avantaji var elimizde. Eger dikkatli olmazsak eninde sonunda (5 sene olur 10 sene olur) yarista gene yakalaniriz. O yuzden durmak yok tam yol ileri

55.000 taraftara oynayip, birkac gun arayla iki maca da biletleri saatler icinde tukenen kac takim var dunyada ????

Simdi rakiplerden bu tarz gurur oksayici seyleri duymak elbette son derece guzel.

Ancak, "arayi actik, gazladik gidiyoruz, Türkiye`de rakibimiz kalmayacak" tarzi tepkiler de anlamsiz.

Rakiplerimize finansal anlamda fark atmak uzere oldugumuz, bunun altyapisini cok akilli hazirladigimiz ortada.

Ancak sorun hala kaynak kullaniminda.

Zaten, senelerdir Türkiye`nin en "kaynakli" en "likit" klübü Fenerbahce degil miydi? Bu kaynaklari saglikli kullanamamaktir baslica sorun.

Buna dair olumlu gostergeler var esas, tartismanin gidisini bu yone kaydirirsak, sanirim daha dogru olacaktir.

Yoksa Fenerbahce para kaynagi olarak her daim bu ligin Ferrari siydi.
Antwort