| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() fußballforum und rede über besiktas das kannste besser,)))
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() so ein bezauberndes lächeln!!!
![]() was willste in der eu, wenn du sowas hast |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() du beschrieben hast... Ihn mit der innenpolitik der TR zu vergleichen oder in die selbe Ecke legen......
Giderim, alýþýðým gitmelere Direndi bu can ne bitmelere Giderim, alýþýðým gitmelere Gerek yok isyan etmelere |
|
|||
|
|||
![]() edenin gelecegi yoktur.....
ICh finde es Cool und es ist noch Cooler zu sehen, wie die alten Köpfe beim Verlauf der Zeit weggefegt werden...... Hem beyin olarak hemde Politik olarak ancak Atatürkün Nutkunu anlayacak beyinlere HALK olarak ulastik, cünkü sadece Basbakanin yada Genelkurmayin anlamasiyla bu isler cok yavas yürür, ama HALK ta beyin olarak yükselirde, iste o zaman dahda ne mutlu bize..... Bunun üzerine bir Isin Karaca sarkisi patlatayim bari..... Giderim, alýþýðým gitmelere Direndi bu can ne bitmelere Giderim, alýþýðým gitmelere Gerek yok isyan etmelere dadam dadam dadam...... Irgendwie passt dieses Lied zu uns.... direnmeler, gerek yok isyan etmeler usw...... |
|
||||
|
||||
![]() Natürlich kann ich nicht schlecht von böse unterscheiden!
Für mich sind beide GLEICH. mauahha |
|
||||
|
||||
![]() Bana bakin TEPEMI attirtmayin!
Cocuk isine kum kutusunda kavga eden beceriksizlere benzetiyorsunuz burayi! Ne TÜRKE laf GELSIN nede DILLERE! Ya müslamin diyorsunuzda, Kuran"da ilk ezberlediginiz cümle neydi? "Sýðýnýrým ben insanlarýn Rabbine, Ýnsanlarýn hükümdârýna..." (114-NAS, 1+2) Hayretsiniz ya!!! Evet ya, insanlarin HÜKÜMDARINA! Türklerin DEGIL Muslumanlarin DEGIL! Haddinizi bilin ve kendi sahisliginizi durmadan öne getirmeyin! ---- @Enis: Ayrica sana olan AZ saygimi anlattim! Bunu sana cokca acikladim, anlamiyorsan, geri kalan saygini daha da kötüleme. Durmadan yanlis kisilerin arkasina gecme. Ve her SÖZE KILAVUZ olma! Adam dedigin, birazda susar ya... seninki dam geveze-hanim"lik. --- Auch wenn ich nicht DEINEN gewünschten Anstand besitze, wenisgtens noch so viel, mich für eine bessere Scheisse zu halten als andere! |
|
||||
|
||||
![]() Auch wenn ich nicht DEINEN gewünschten Anstand besitze, wenisgtens noch so viel, mich für eine bessere Scheisse zu halten als andere!
|