| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() Halil ve Cemdean ...
Passiv PKK-Anhäger.... Können das sagen was sie wollen über Türken , aber wir..... Also ich bitte euch... Ich kann es mir auch leisten.... |
|
||||
|
||||
![]() ...Respekt...
|
|
||||
|
||||
![]() ...muhahahahaha tamda adamlarinia söyledin...
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() HAHAHHAHAHAHAHAHAHAAAHHA
|
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
||||
|
||||
![]() Homo Errectus Typen, die die Evolution nicht bekommen haben.
Ich bin kein Leitsymbol will auch nicht sein.. Auch wenn ich jung bin, weiss ich was ich gegen solche Menschen sage. Sie wissen nicht wie man einen Computer bedient und haben gar keinen Plan.. Ich wollte nur eine Reflexion mal so machen gegen sie. Wie sie sich hier auffühen... AksHalil immer mit "Ihr Türken", Die Gedankengänge der Türken 1 und 2.... Also warum nicht ich ... |
|
|||
|
|||
![]() düsünceleri son derece dogru hatta süperde denebilir....
Aber das bringt nichts... nicht bei diesen Leuten und ausserdem hakaret olmus oluyor.... en azindan hakaretleri birak |
|
|||
|
|||
![]() gercekten yürekleri PKK icin atiyor....
Yani inkar etmesinler... inkara gerek yok... hem dedigim gibi... Terör yapma hakki Demokraside vardir.... Demokrasi geregi her türlü yaratiga ve elbette insana sistem icinde yer vardir.... Sadece ilave sart ile... oda nedir... ???? Cok basit, yaptigin herseyin karsiligi, yani ödül yada cezada vardir...... Sisitem bu... bir insanin baska birisini zevkiyle öldürme imkanina sahiptir.... sahip olabilmeli...... ama mutlaka karsiligi zamanin Hukuku ne yazmissa ayni sekilde cekmeye razi olma sartiyla bunu yapmali.... cünkü yaptigimiz her sey ANINDA KARSILIK gösterir..... Bu konuyu din ve ilim Üstadlarindan Ahmed Hulusi en güzel sekilde aciklamisti.... tabi ben o kalitede olmadigimdan onun gibi güzel anlatamam..... Ama özet olarak söyle belirteyim... "Was einmal gedacht wurde, kann nie wieder zurück genommen werden" "Was einmal getan wurde , kann nie wieder Rückgeängig gemacht werden" So ist das mit allem im Leben..... ich habe 10 Jahre gebraucht um es zu begreifen |
|
|||
|
|||
![]() und ausserdem hast du es auch nicht nötig.....
Hakli insan her zaman ve her yerde hakli cikar.... ein Geiles System ist das.... voll super..... Bir kisinin yaptigi olayi aynen her yerde ve her zaman anlatabilirsin.. bunda zarar yok... cünkü yapmissa eger... yüzüne diyebilirsen, herkesede de... zaten gercekler insanlarin yüzüne vurulur.... Ama efendice... ganz ganz wichtig... asiriligi Allahta sevmez |