Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 18.09.2006, 12:40
Benutzerbild von peren
peren peren ist offline
Neuer Benutzer

Standard Yukaridaki makale aspergillus ve Runkliy

e cevap olarak yazildi.
Alt 18.09.2006, 13:24
unknown

Standard o.T.

steppenwolf

ich hoffe das ich dir mit meinen antwort ein bißchen helfen kann.

islam und moslem ist 2 verschidene schuhe.
ich kann das auto nicht an fahrer messen.
wenn ich einen besoffen kind in einen sl setze und fährt gegen den baum dann war der wagen nicht schlecht.

wir fragen mal die bibel selber dazu
Altes testament;

drittes buch kapitel moses 24 vers 16
wer gottes namen schmät der muss getötet werden
die ganze gemeinde soll ihn steinigen egal ob er eimisch oder nicht eimisch ist.

Neues Testament
Lukas 19 vers 27

da sagt der jesus;

Meine feinde aber die nicht wollen das ich ihr könig werde.bringt her und schlachtet sie vor meinen augen nieder.

du behauptetst das islam schlecht ist
und was sagst du dazu was in der bibel steht.

unser prophet mohammed sagt

wer einen menschen rettet denen wird soviel gutes geschriben als ob er die ganze menscheit gerettet hat.
und wer einen menschen tötet denen wird soviel schlechtes geschriben als ob er die ganze menscheit getötet hat.

bevor du demnächst eine äuserung über islam machst dann studire sie erst mal den kuran und hadit.
Alt 18.09.2006, 13:24
unknown

Standard wir fragen die bibel selber

steppenwolf

wenn ich einen besoffen kind in einen sl setze und fährt gegen den baum dann war der wagen nicht schlecht.

Altes testament;

die ganze gemeinde soll ihn steinigen egal ob er eimisch oder nicht eimisch ist.

Neues Testament
Lukas 19 vers 27

da sagt der jesus;

Meine feinde aber die nicht wollen das ich ihr könig werde.bringt her und schlachtet sie vor meinen augen nieder.

wer einen menschen rettet denen wird soviel gutes geschriben als ob er die ganze menscheit gerettet hat.
und wer einen menschen tötet denen wird soviel schlechtes geschriben als ob er die ganze menscheit getötet hat.

bevor du demnächst eine äuserung über islam machst dann studire sie erst mal den kuran und hadit.
Alt 18.09.2006, 13:26
unknown

Standard wir fragen die bibel selber

steppenwolf

Altes testament;

Neues Testament
Lukas 19 vers 27

da sagt der jesus;

Alt 18.09.2006, 13:26
unknown

Standard o.T.

steppenwolf

Altes testament;

Neues Testament
Lukas 19 vers 27

da sagt der jesus;

Alt 18.09.2006, 14:10
unknown

Standard Ich sehe die äußeren Auswirkungen

und stelle deswegen meine Fragen, die sich an "die Gläubigen" richten. Erst verstehen, dann schreiben!
Alt 18.09.2006, 14:19
Benutzerbild von peren
peren peren ist offline
Neuer Benutzer

Standard Peki bunlar nedir? Kuranin icinden

MUHAMMED SURESI ( CÜZ 26,SURE 47 -4)
(SAVASTA) -INKAR EDENLERLE KARSILASTIGINIZ ZAMAN HEMEN BOYUNLARINI VURUN. NIHAYET ONLARI IYICE VURUP SINDIRINCE BAGI SIKICA BAGLAYIN(ONLARI ESIR ALIN).ONDAN SONRA ARTIK YA LÜTFEN BIRAKIR VEYA KARSILIGINDA FIDYE ALIRSINIZ........
ENFAL SURESI ( CÜZ 9,SURE 8- 12)
-RABB"IN,MELEKLERE VAHDEDIYORDU KI : "BEN SIZINLE BERABERIM,SIZ INANANLARI PEKISTIRIN;BEN INKAR EDENLERIN YÜREKLERINE KORKU SALACAGIM;VURUN(ONLARIN)BOYUNLARIN(IN)ÜSTÜNE,VURUN ONLARIN HER PARMAGINA!"
( -39)
-FITNE KALMAYINCAYA VE DIN TAMAMEN ALLAH"IN OLUNCAYA KADAR ONLARLA SAVASIN! .....
TEVBE SURESI (CÜZ 10-SURE9-73)
-EY PEYGAMBER,KAFIRLERLE VE MÜNAFIKLARLA CIHAD ET, ONLARA SERT DAVRAN;ONLARIN VARACAKLARI YER CEHENNEMDIR:NE KÖTÜ BIR GIDIS YERIDIR O!
AHZAB SURESI ( CÜZ 22-SURE33- 60-61)
- ANDOLSUN,IKI YÜZLÜLER,KALBLERINDE HASTALIK BULUNANLAR,SEHIRDE KÖTÜ HABERLER YAYANLAR(BU HALLERINDEN) VAZGECMEZLERSE SENI ONLARA MUSALLAT EDERIZ(ONLARLA SAVASMANI VE ONLARI SEHIRDEN SÜRÜP CIKARMANI SANA EMREDERIZ);SONRA ORADA;SENIN YANINDA ANCAK AZ BIR ZAMAN KALABILIRLER.
- LANETLENIRLER;NEREDE RASTLANSALAR YAKALANIR,ÖLDÜRÜLÜRLER.
MÜMTEHINE SURESI ( CÜZ 28- SURE60-1)
- EY INANANLAR ! BENIM DE DÜSMANIM ;SIZIN DE DÜSMANINIZ OLAN KIMSELERI DOST EDINMEYIN.ONLAR SIZE GELEN GERCEGI INKAR ETTIKLERI,RABB"INIZ ALLAH"A INANDIGINIZDAN DOLAYI RESULÜ VE SIZI(YURDUNUZDAN)SÜRÜPCIKARDIKLARI HALDE SIZ ONLARA SEVGI (BELIRTECEK MEKTUP)ULASTIRIYORSUNUZ.EGER BENIM YOLUMDA SAVASMAK VE BENIM RIZAMI KAZANMAK ICIN CIKTINIZSA,ICINIZDE ONLARA SEVGI MI GIZLIYORSUNUZ?OYSA BEN SIZIN GIZLEDIGINIZ VE ACIGA VURDUGUNUZ HER SEYI BILIRIM.SIZDEN KIM BUNU YAPARSA,DOGRU YOLDAN SAPMIS OLUR.
BAKARA SURESI ( CÜZ 2-SURE 2-191)
-ONLARI NEREDE YAKALARSANIZ ÖLDÜRÜN,ONLAR SIZI CIKARDIKLARI YERDEN (YANI MEKKEDEN) SIZ DE ONLARI CIKARIN ! FITNE CIKARMAK,ADAM ÖLDÜRMEKTEN DAHA KÖTÜDÜR.MESCID-I HARAM"DA ONLARLA SAVASMAYIN KI,ONLAR DA SIZINLE ORADA SAVASMASINLAR.FAKAT ONLAR SIZINLE SAVASIRLARSA,HEMEN ONLARI ÖLDÜRÜN;KAFIRLERIN CEZASI BÖYLEDIR.
BAKARA SURESI (CÜZ 2-SURE 2-193)
-ONLARLA SAVASIN KI,FITNE ORTADAN KALKSIN,DIN YALNIZ ALLAH"IN DINI OLSUN.(YALNIZ O"NA TAPILSIN) EGER(SAVASTAN VE KÜFÜRDEN) VAZGECERLERSE ARTIK ZALIMLERDEN BASKASINA DÜSMANLIK YOKTUR.
BU AYETLER DAHA TÜMÜ DEGIL - BIRSÜRÜ BUNA BENZER KISKIRTICI,INSANLARI NEFRETE GÖTÜREN VE ALLAH ICIN VURUP ÖLDÜRMEYE HAZIR EDEN AYETLER DOLU KUR"AN"DA !
Alt 18.09.2006, 14:22
Benutzerbild von peren
peren peren ist offline
Neuer Benutzer

Standard Kurandan örnek, Elmali meali

Nisa 76- İman edenler Allah yolunda savaşırlar kâfirler de tağutun yolunda, yani Allah"tan başka kendilerine tapılan azgınlar yolunda, azgınlık ve şeytanlık uğrunda savaşırlar. Bundan dolayı siz (savaşa) hazırlanınız da şeytan dostlarına, şeytan taraftarlarına karşı savaşınız ve korkmayınız, çünkü Hakk"a karşı şeytanın hile ve tuzağı zayıftır.
Nisa 77-Böyle iken, Baksana o bir zamanlar kendilerine, ellerinizi (savaştan) çekiniz, sakın savaşa sebep olmayınız ve siz hemen namazı dosdoğru kılınız, zekatı veriniz, denilenleri görmedin mi? Yani savaş ve çarpışmanın zamanı değil iken, "Bize bir hükümdar gönder. (Onun önderliğinde) Allah yolunda savaşalım." (Bakara, 2/246) diyenler gibi savaşa taraftar olup da sakın savaşmayınız diye men edilenler üzerlerine savaşmak yazılıp farz kılınınca, savaş kesin bir vazife halini alınca bunlardan bir kısmı Allah"tan korkar gibi veya daha şiddetli bir şekilde insanlardan korkmaya başladılar. Sözlü olarak veya davranışlarıyla dediler ki: Ey Rabbimiz! Bize savaşmayı niçin yazdın, niçin takdir ettin, veya niçin farz kıldın? Bizi çok uzak değil yakın bir zamana kadar geciktirseydin. Az bir müddet daha bize mühlet verseydin de biraz daha yaşasak ne olurdu? Ey Muhammed! Sen bunlara de ki: Dünya malı ne olursa olsun azdır, mutlaka geçicidir. Ahiret ise muttaki olan, fenalıktan korunabilenler için daha hayırlıdır. Size kıl kadar zulüm edilmez veya onlar zulme uğramazlar.
Alt 18.09.2006, 14:32
Benutzerbild von peren
peren peren ist offline
Neuer Benutzer

Standard Önemli olan

kisiye satasmak degil yazinin icerigine cevap verebilmektir.
Sen yazilanin cevap oldugunumu sandin?
Ben icerigi konusunda sana yardimci olayim: Runkli aynen söyle diyor:
Senin yazdigin beni ilgilendirmez, ben kör inananlardanim. Ister arapca, cin, japonca ya da zugu zuga ca olsun, benim inanmam icin anlamam gerekmiyor, kör inanmak benim yolum diyor.
Dolayisiyla yazinin icerigindeki örneklere deginemden, benim gözümde kuran Allahtandir demis.
Böyle düsünüyorsan elbette bunada saygi göstermek gerekir. O zaman yazinin bundan sonrasini ve benim ileride yazacaklarini okuma lütfen.
Kör inanmakda zordur, ama beyin yikamaya aciktir, tehlikelidir iste.
Benim amacimi yanlis anliyorsunuz sizi dininiz den etmek degil aksine daha yaklastirmak amacim. Belki su yazdigim ayetleri gercekten evdeki kuranlarinizda, internette acipta ilk defa türkce mealiyile okuyor ve bu ayeti bu sekilde hic tanimadiginizi fark ediyorsunuzdur. Bu ayetlerde yine de kendi acinizdan Allahtan bir parca buluyorsaniz ne ala, önemli olan ayetleri ve meallerini tanimak. Baksana yukarida Avci arkadas Kuranda sadece sulh ve kardeslik iceren ayetler oldugunu saniyormus. Artik öyle olmadigini oda biliyor. Bir iki bagirip cagiracak, yanlis meal, dogru degil diyecek. Bir iki arkadasiyla taritisacak, evdeki kurani arastiracak, internete bakacak dogruyu ögrenecek ama.
Amac sadece bu, kurandaki ayetleri ve bunlarin gercek anlamlarini (mealler ne kadar gercegi lanse ediyorsa) göstermek.
Isin ateistlik, deistlikle alakasi yok aslinda cünki benim kisisel payim bu meallerde cok yok.
Alt 18.09.2006, 16:01
vaymen

Standard etwas diplomatischer sein

Hi,

ich finde mit dem Begriff "NAZI" sollte man nicht so leichtfertig umgehen. Rein formell hast du zwar Recht, daß er in der Hitlerjugend war, aber dann solltest du auch die Umstände miterwähnen.

Er wurde 1941 mit 14 Jahren zwangsweise in die Hitlerjugend aufgenommen. Und mein Gott, einen 14 jährigen mitten im Krieg kann man nicht den Vorwurf machen, er sei Nazi. Mit 14 Jahren ist man gar nicht in der Lage, die Dimensionen zu begreifen.
Antwort