Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 19.05.2004, 16:26
eniskaya

Standard Cok cok yazik

Arkadasim bu seninki tamamiyle bilgi eksiliginden kaynaklaniyor.

Cünkü bu Senin kasinlikle algilamak istedigin sahsi anlayisin.

Bakalim bu konuda Kuran ne diyor?

Ehlikitap insanlarýn kestikleri hayvanlar hiçbir þart aranmaksýzýn yenebilir.

„Bugün temiz nimetler size helal edildi. Kendilerine kitap verilenlerin yemekleri size, sizin yemekleriniz de onlara helaldýr.“ (Mâide,5)

Simdi Yüce Allahimiz bize böyle söylerken Sen ne hakla kalkip, böyle sacma sapan seyleri ortaya atiyorsun.

Sen Kurani nicin okumuyorsunda geri Zekali Islam adinda Polikayla kar cikarma pesinde olan gruplarin pesinden kosuyorsun.

Sen biliyormusun Hiristiyanlarin, Musevilerinde cennete gideceklerini Kuran acik ve net bir sekilde söyledigini????
Inanmiyorsan acta bak (Bakara 62, Maide 69)

Rica ediyorum burada Ideolojileri anlatmayalim.

Gördügün gibi ortaya attigin hikaleri Kuran aninda cürüttü.

Is cok sarih ve basittir.
Alt 19.05.2004, 16:41
eniskaya

Standard Cok dogru

Ideoloji olarak tam isabet.

Zaten bunlari bas olmak isteyen gruplar cikarmislardir.
Adamlar kendilerine Müslüman yerine Alevi, Sünni, Sii, Hanefi, Erbakanci, Süleymanci, sapikyi etc. söylüyor.

Öyle demesi lagzimki kendi Ideolojisini yürütsün.
Mezhep veya istikamet aramak istiyorsak, Peygamberin gittigi yoldan gitmemiz gerek.

Bir kisi kendisine Müslümandan baska ne derse desin bu bölücüktür ve bunu Peygamber kesinlikle yasaklamistir.

Bana ne Senin ve Onun Sünniliginden, Aleviliginden etc..
Ben Kurana bakarim. O ne söylerse o yolda ilerlerim.

Cünkü bütün bu bakis acilari az veya cok istikameti sasiriyor.
Dediklerine bakiyorum, birde Kurana bakiyorum.
Söylenenlerlen Kuran bagdagmiyor.

Fertig.
Alt 19.05.2004, 17:01
Benutzerbild von betonbayram
betonbayram betonbayram ist offline
Neuer Benutzer

Standard naja

ganz gleich sind frauen und männer nicht im koran... hast du mal das erbrecht gelesen?
Alt 19.05.2004, 17:03
eniskaya

Standard Eines ist mir nicht klar

Irgendwie verstehe ich diesen Satz nicht:

„Es ist und bleibt das Zeichen der Islam um die Frau von Männern zu trennen“

Derjenige der der Meinung ist das Kopftuch ein muss des Islams ist soll erst mir im Kuran zeigen wo das steht.
Ganz objektiv gesehen (egal wer) derjenige soll es nur zeigen.
Den lesen können wir alle.

Ich habe nichts gegen den Kopftuch, den meine Mutter und all meine verwandten tragen Kopftuch, gut sollen Sie ruhig, das ist Demokratie und Freiheit ohne den anderen zu Schaden.

Tatsache ist im Kuran steht nichts über Kopftuch, da kann jeder sagen was er will oder selbst einen Kuran erfinden, wie auch immer.

Als beweis gebe ich folgendes zur Protokoll.

Sagen wir Sinn und Zweck des ganzen soll zur Schutz der Frau sein. OK.

1.) Ist das Gesicht einer Frau UNEROTISCHER als Ihre HAAAARE. Das man Ihre Harre verstecken muss aber nicht Ihr Gesicht???????

2.) Hat heut zu Tage und auch in der Vergangenheit eine Frau ohne Kopftuch nachteile ???

Oder sind es die Harre, die die Männer anmachen und nicht Ihre Lippen, Ihre Augen usw.…….

Wer kennt darauf einen Antwort, der das ganze widerlegt ????????

PS.: Bitte keine Ideologien von irgendeinem Sekte oder Hoca oder was was ich von irgendwem, sondern klare aussagen des Kuran und nicht was die Eltern sagen, den das höre ich von meinem zu genüge.
Alt 19.05.2004, 17:20
eniskaya

Standard Sende haklisin.

Haklisin, ama Domuz eti konusunda arkadasimiz hakli Kuran bunu kesinkes yasakliyor.

Soru: Domuz eti yenmesini yasaklayan ayetler hangileridir?

Cevap: Bunlar: Bakara 173, Maide 3, Enam 145 ve Nahl 115’tir.

Yüce önderimiz konusuna gelince:

O biz Türklere Allahin bir lütfü bir nigmetidir.

Nedenmi? Cünkü o bizleri din yobazlarindan kurtardi ve su anda cagdas evrensel kanunlarla süslenmis bir anayasasi olan bir Türkiye devletiyiz.
Düsmanlardan kurtulmamizda önderlik yaptigini tartismiyorum bile, o olmasaydi simdi bir devletimiz bile olmayacakti, üstelik dünya capinda bir devlet olmaya en yakin aday.

Laik (Secular) sistem bizi Atalarimizin dininden korududa su anda Islam devletlerinin en ehliyetli devleti haline geldik.

Atatürk’ü sevmeyenler Imam ve Hoca kesimleridir.
Cogunluk olarak bunlarin hicbiri bir Üniversite bitirmemistir. Bunlar ne dinden ne devletten ne insan haklarinda anlarlar.
Dünyayi gezmeyen dünyayi görmeyen, dünyadan evrenden zaman üstü olan Kurandan ne anlasinki????????

Selamlar
Alt 19.05.2004, 17:29
eniskaya

Standard O iste bir hadis degil vahyi

Eger bilsen onun bir hadis degil Kuranda KÂFÝRÛN (109/18. sure) Sresinin son ayeti oldugunu bilirdin.

Rica ediyorum bir oku bak.

Kuran ne mükemmel bir kitap, her sey apacik ve net.
Tamamiyle zaman üstü bir kitap, zaman kavrami yok, bütün dünyadaki güzellikleri görüp yasayabilmemiz icin gereken evrensel anayasalari icnde bulunduruyor.

Kisacasi Kuran zaman üstü Ilahi bir Anayasadir.
Devletimizin Anayasasi hemen hemen yüzde yüz Kurana uygundur, zaten onda esinlenerek hazirlanmistir. Bu bütün dünya icin gecerlidir.

Selamlar
Alt 19.05.2004, 17:39
eniskaya

Standard Wo steht es geschrieben

In vilen stellen des Kuran wurde Prophet Muhammed auf seine fehler aufmeksam gemacht.
(Wenn Du willst suche ich es dir raus)

Sogar der Yunus Peygamber wurde bestraft.
Musste im Bauch eines Wals rein.
Deshalb sagt man zu einem Delphin auch Yunus-Baligi.

Prophet Musa (Moses) wurde wegen seines zeitweise zweifeln an Allah, damit bestraft das er nicht in das bersproche Land Jordan eintereten durfte und es von einem Berg nur besichtigen konnte, wo er auch gestorben ist.

Keines wegs sind Propheten Sünden frei, das ist keiner auf dieser Welt.
Die haben auch Ihre Sünden, den Sie waren auch nur Menschen.

Nur Gott alleine ist vollkommen......
Alt 19.05.2004, 17:47
eniskaya

Standard Sünnet adinda yürütülen

Hikayeler Islamiyetin basina bela olmustur.

Sünnet Kuranin peygamber tarafindan yasanis seklidir.

Ebu-Hanefide zaman zaman bunu terk edip, vahyide yeri olmayan teravi namazini din adinda Islama monta etmistir.
Kuranda bunun hic bir yeri yok.

Peygamberde böyle yapmamistir, eger yapsaydi Kuranda yeri olurdu.

Sünnet adinda uyduranlarla ve uyduruk hadislerle dolu Islam dini altina gizlenmis bir din var ve halkimizin cogu böyle bir dini yasiyor.
Alt 19.05.2004, 17:54
Benutzerbild von donvonramses
donvonramses donvonramses ist offline
Neuer Benutzer

Standard Kopftuch der Demokratie.......

ich würde dir im prinzip grundsätzlich zustimmen,besonders was die Instrumentalisierung der demokratie von der seiten der müslimische kopftuchbefürworter angeht,und was deren demokratievorstellung anbetrifft..
-jedoch diese zurückhaltung sollte es mir(als einer,der von demokratie fester überzeugt ist) nicht erlauben,eine solche pauschale Äußerung zu treffen: "das Kopftuchverlangen habe nichts zu tun mit demokratie"..
-meines erachtens stellt das verlangen nach kopftuch ein problem der moderne praktiziernde demokratie..und westliche demokratie versucht seit gewisser zeit sich mit dem problem auseinanderzusetzen.( siehe zurückhaltung der deutsche justiz gegenüber kopftuchstreitigkeiten, und kritik an die umgehung von frankreich mit der sache..)..

die moderne demokratie ist der sache wirklich fremd,und das problem ist noch nicht ausdiskutiert..
- es gibt ein nicht unerheblicher zahl der frauen,die kopftuch nicht als reine politisch-religiöse symbol, oder zu liebe ihrer männer tragen, sondern als ein zeichen ihrer identifikation, sich so in der öffentlichkeit zu präsentieren,was ihnen im rahmen der demokratie zusteht und wie jedes andere demokratische verlangen darauf beruht,seine eigenartigkeit und anderssein wahrzunehmen und auch dies in der öffentlichkeit zu präsentieren..
Dies bedeutet aber nicht,dass ich eine bloße gleichstellung mit der frauenbewegungen,die gleichberectigung der faru mit dem man anstreben, zutreffend finde..das kopftuchproblem ist ganz neu und komplex..das ist weder bloß ein klasiches symbol der religiösität noch ein klasiches Verlangen im rahmen der demokratie..( üniversitede türbani takmak bal gibi demokratik bir taleptir..ama bir ögretmenin derse türbanla girmesi tartismali, es gibt wesentliche demokratische argümente die dagegen sprechen)

Saygilar
Alt 19.05.2004, 18:08
eniskaya

Standard iyi kötü yanyana

Giki cikmayacak, cünkü cikamaz onlarda Erbakan okulundan mezunlar ve onun Ideolojisiyle yetismisler.

Ama türkiye söyle bir seyde var.
Hüriyetini kendi eline almis bir toplumuz ve bunu hic bir kimsenin Ideolijisine geri degistirmeyiz.

Cünkü bir Müslüman hic bir zaman kendi dinini hicbir kimseye dayatmaz, bunu ancak dinden bey haber uzak olan kisiler yapar, oda Ogolarini tatmin etmek icin.

Ben sahsen Devletimizin Basbakani olarak ve yiyi bir Politikaci olarak Erdogani cok seviyorum, oda bir sartla.
Kendi Erbakanci kimligiyle kendi dinini bize Islam dini diye satmaya kalkmamasina bagli.

Son zamanda bu istikametide sasirdi gibi gözüküyor.
Imam-Hatip Liselerine öncelik tanima pesinde, nedenmi mürit lagzim onun din anlayisini tatmin etmek icin.

Imam hatip-Liseleri dine ve topluma cok cok zarar veriyor, hele birde kiz erkekleri ayiriyorlar.
Oysa bütün diger okullarda kiz erkekler derse beraber gidiyor ve öyle olmasi lagzim.

Din azmanligi olmasa Sayin Erdogan cok cok kaliteli bir devlet adamidir.
Arada sirada azman damari sahlaniyor ne yapsin, nede olsa kirk yil o yolun adamiydi.

Ama dedigim gibi „ERDOGANIN HAKKINI ERDOGANA VERELIM“ ve yanlislarini kinayalim.
Antwort