| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() ohne Text
|
|
|||
|
|||
![]() bu ap acik gavur sömürgesine en büyük destek bizim cahil nesilden geliyor zaten
zinayi,ciplakligi,alkolu ve bir sürü insanlik disi hareketleri modernlikle karistirip bozuk bir neslin yetismesine neden oluyorlar. Allah hidayet verisn. |
|
|||
|
|||
![]() ben insanlara ters degil,gerektigi gibi veya hak ettikleri gibi davranirim.en dogrusu da bu.
|
|
||||
|
||||
![]() Saygi denilen kelime mevcut degil galiba senin türkce sözlügünde. Senin neye inandigin hic belli degil azinlik bir grub konusuyorsan o grubu tarif et. Yok grub murub yok diyorsan sen kendini tarif et din islamdan ne anliyorsun.
Islamdan ne kadar anladigin ortada zaten ama soru sormus olayim. NOT. Asil senin beyininde geziyor o örümcek. Yobaz kimin olduguda ortada. |
|
||||
|
||||
![]() Wenn für Dich das Thema für eine Diskussion zu schwierig ist, dann halt einfach Deine Klappe!
Frau mach den Abwasch ciao ciao |
|
|||
|
|||
![]() bin hier und jetzt bereit mit dir über die irak problematik (auch wenn im reli-forum)zu diskutieren.da hast du auch gleich die chance dein background-wissen zu diesem thema unter beweis zu stellen
![]() hodri meydan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() milletin derdine bak.
Birisi kalkmis af edersin ckmü tätowieren yapayimmi diye soruyor, onu elestirirken digerisi cikmis karsima ne kiziyon ibadet ettinmi diye soruyor. Simdik gelde sen baska sözler et bari. Disarida insanlar aclik, sefalet ve iskence görüyor, buradakiler ise Tätowierung derdinde .... *kopfschüttel* |
|
||||
|
||||
![]() Erziehung tabiiki!!!
|
|
||||
|
||||
![]() wem messen und mich auch nicht profilieren.
Du hast es wieder nicht verstanden. Das Thema ist mir viel zu ernst, als dass ich daraus eine Schlammschlacht machen würde. Biraz düsünmeyi gayret et yazmadan evel. entel bela |
|
||||
|
||||
![]() Was willst du dagegen tun man ??
Protestieren ? |