Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 25.10.2005, 17:10
eniskaya

Standard Ich habe Mathe Studiert

yillardir Kuran arastiroyrum EHLI-Kitap arastiriyorum... dahlen Matematigin ilk harfinede rastlamadim.... hihiii...

Artik corba kitabi olmadigi vardi DININ oda oldu... AFIYET OLSUN
Alt 25.10.2005, 19:01
eniskaya

Standard Keske tüm insanlik DIN azmani olacagina

Demokrat olsalarrrr... pähhhhhhh... wer brauchte da noch einen KARA HOCA... den würde ich zum Mond schießen
Alt 25.10.2005, 20:02
unknown

Standard Peren ben Bekliyorum

Yaz lütfen Acele de etme Zamanimiz cok..

sen bitirmeden Yanit vermemeye calisacagim..
Vaktin oldugu zaman yaz..
Alt 25.10.2005, 21:29
Benutzerbild von roman
roman roman ist offline
Neuer Benutzer

Standard Yazdığını bende düşündüm Enis,

Bu radyonun içeriği ve içinde çalışanları çok kaliteli, dürüst ve çok human insanlardan oluşur.

Çoğu çok yakinen tanırım, öğrencim olanlarda vardır içlerinde bir döneme ait.

Sanıyorum ezilen azınlık olarak bu çevre ile hem, human, hem demokrat olarak ilişkiye geçip yardımcı olmaya çalışmışlar.

Ama, bu çevrenin iç yüzünü tanıyınca tüm dürüst demokrat kişilerin yapması gereken gibi uzak durmayı daha doğru bulmuşlardır.

Bu cübbeli cevre dürüst değil, saydam ve açık değil, yukarıda bahsettiğim meziyetleri(demokat ve humanist olma) eminim daha önce yaptıkları gibi kendi çıkarları için tekrar kullanmayı denemiştir.

Ama, kurnazlık süreklilik haline gelince Avrupa kültür yapısının temellerinden olan sivil ve bağımsız ve bireysel düşünebilme ve onu dürüstçe uygulayabilme denilen medeni cesaretin ve insani dürstlülüğün nasıl bir yaptırımları olabileceğini hesap edememişler.

Bilinir ki Türkiyeli kurnazcılar çevresinin bütün sosyal ilişkileri yalnızca çıkar ve kurnazlıklar temelinde oluşur, buna önce izin verince işleri bitinceye kadar çok sevilirsin, ama erken farkına varırsan ve buna karşı çıkarsan bu soytarı kurnaz çevreden nefret ie anılırsın.

Bu acı durum salt Türk olmayanlar ile kurulan kypak insani sahtekar ilişkilerde değildir, Türk aile ilişkilerinde de, arkadaşlık ilişkilerinde de ve daha uç noktada kadın ve erkek ilişkilerinde de durum budur.

Şark kurnazlığı denilir bu tür sahtekar ilişkilere.

Evrensel insani yapının milliyeti ve dini ve cibilyeti yoktur, yalnızca insan olma vardır.

Ben dürüst Türkiyelilere ve dürüst tüm farklı milliyetlere aynı saygıyı ve sevgiyi taşırım.

Çıkar amaçlı hiç bir ilişki dürüst değildir, adı ne olursa olsun.

Selamlar...
Alt 26.10.2005, 07:53
Benutzerbild von 6666mahfuz
6666mahfuz 6666mahfuz ist offline
Neuer Benutzer

Standard Hinweis im Evangelium auf den Prophpeten

..der Apostel Johannes nach dem Testament Jesu im Evangelium schrieb, nämlich dass Jesus sprach:

&gtWer mich haßt, der haßt auch den Herrn. Hätte ich unter ihnen nicht die Werke getan, die vor mir kein anderer tat, hätten sie keine Sünde. Aber von un an sind sie stolz und glauben, daß sie mich und den Herrn besiegen. Aber es muß erfüllt werden das Wort, ds im Gesetz steht:
&gt Sie haßten mich ohne Grund!&gt. Wenn aber Munhamannaa gekommen sein wird, den Gott euch senden wird aus der Gegenwart des Herrn, und der Geist der Wahrheit, der vom herrn ausgegangen sein wird, dann wird er Zeugnis geben von mir, und auch ihr werdet Zeugnis geben, weil ihr von Anfang bei mir wart. Darüber habe ich zu euch gesprochen, damit ihr nicht klagt.&gt Fußnote1

Munhamannaa bedeutet auf Syrisch Mohammed, auf Griehisch ist es Paraklit.

Fußnote1em hier wiedergegebenen Text(Johannes15, 23-27) liegt die syrische-palästinensische Version des Evangeliums zugrunde.

Aus:
Ibn Ishak
Das Leben des Propheten, Goldmann-Verlag
Alt 26.10.2005, 09:28
Benutzerbild von 6666mahfuz
6666mahfuz 6666mahfuz ist offline
Neuer Benutzer

Standard Mathe okudun, kafa maalesef calismiyor

... saydigim sureleri okudunmu?? Okuduysan, nasil algiliyorsun??

Söyledigim kisi Londra da ingliz vatandasi olarak yasiyor ve Islamiyeti en medeniyetli sekilde yasamaga calisiyor, munafik seni yoksa kafirmi desem-)))

Ist doch kein Wunder, wenn die Erbakanies und Sülös dich am liebsten killen möchten, muahaha, du bist ein Ignorant(cahiliyet) der übelsten Sorte...so ignorant, dass es schon wehtut, und damit sie sich von den Schmerzen befreien können, sehen sie (die vorgenannten) nur einen Ausweg, natürlich sind sie auch schwach wie du....

Secime gitin, äääähhhh?? Ne oldu?? ha oy vermisin, ha vermemissin, die Probleme sind gleich und die Lösungen auch...jedem wird in die Tasche gegriffen, JEDER, muß draufzahlen, bis auf die wenigen oberen Zehntausend.

Du glaubst sowohl an den Weihnachsmann als auch an den Osterhasen, denn ob Merkel/Schröder ist ähhh alles gleich, grau in grau ...

Tu lieber was für Deutschland und mache Kinder-)))
Vielleicht bringen sie es ja bis zum Mega Döner-Imbiss Besitzer, muahaha
Alt 26.10.2005, 12:23
eniskaya

Standard Mükemmel düsünceler bunlar

evet TR toplumunun özeti neredeyse sahtekar toplum olarak denilecek nitelikte.... yani herkes isirmaya sira bekliyor..

Evrensel insani yapının milliyeti ve dini ve cibilyeti yoktur, yalnızca insan olma vardır.

Cok dogru bir tesbit... insanoglu insandir olmasa hic bir pulu Azman yine Aznmandir altindan olsa culu....

Toplumumuz ne yazikki... cok cok geri kalmis kokusmus DIN anlayisinda bogulmus bir hal almis... bunlari kirmak en büyük hedefimiz olmali... Atalarinin DININE isyan etmeyen ileri gidemez
Alt 26.10.2005, 12:29
eniskaya

Standard Bla bla... cehalet gider esseklik baki

kalirrrr.... 100 sefer dedim... sonunda DIN bireyseldir.. bir HZ. Isa yada bir HZ. Muhammed bunlar DINI farkli farkli algilamislardir... denk mal etwas nach mannn
Alt 26.10.2005, 16:01
Benutzerbild von xstudentxnrw
xstudentxnrw xstudentxnrw ist offline
Neuer Benutzer

Standard bende yazamadim bak.. eee.. kuruntucu

:O)
Alt 26.10.2005, 16:02
Benutzerbild von xstudentxnrw
xstudentxnrw xstudentxnrw ist offline
Neuer Benutzer

Standard evet.. Allahin izin verdigi melekler

ve insanlarin sefaatine dair ayetleride sev.. bütün Kurani sev.. ;O)
Antwort