| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() kemalizm war nichts amerikanisches!!! es ist etwas rein türkisches!!!
ve türkcülerin sonu asla gelmeyecek!! uyuyan halk yavas yavas kendine geliyor!!! |
|
||||
|
||||
![]() bu reformlar nasil geldilerse öylede giderler!!! bugün kürtler bayram ediyorlar.. kutlasinlar gecici bayramlarini!!!.. heveslerini alsinlar..
Türklük var oldukca, tamamen yok olmadikca, size rahat nefes yok!!.. yarininizdan korkun!! |
|
||||
|
||||
![]() sen gittikce bayanlari alcaltiginin farkinda degilmisin?
kendi kendime mi savas cikarayim :-)))) ben türkiyenin su durumdan memnunum... daha ne günler gelecek sende göreceksin... hilafet devletiymis de sirf müslümanlar varmis hehehehehehehhehehehehe sen gece iyi uyumadin galiba sacmaliyorsunda |
|
||||
|
||||
![]() ben sana diyorum ki hava cok soguk...sende cevap olarak tavsan gecti diyorsun... kardesim hele bir beyninde toparla yazdigimi...ön yargi ile nereye kadar gideceksin ki....
und außerdem kannst du mir nicht unterstellen, dass ich nicht weiß, was freiheit bedeutet... klar weiß ich das... nur jeder kann es anders interpretieren.... und wenn du dich nicht als frei bezeichnen willst, bitteschön... aber ich strebe nach der freiheit...das kannst mir ja nicht verbieten, oder??? |
|
||||
|
||||
![]() von 60% ist nicht die rede gewesen!!!...
|
|
||||
|
||||
![]() , wie man es möchte....
bardak yari dolu, ya da yari bos misali |
|
||||
|
||||
![]() einerseits kann ich frauen verstehen, die ihren körper verkaufen!!!! aber nur die, die in der türkei leben!!! denn in deutschland hat man es wirklich nicht nötig... verstehst du eigentlich nicht, wie schwer das sein muss... das ist nicht jederman"s sache...
aber zu dem , was du geschrieben hast, du hast äpfel mit birnen verglichen, was hat das eine mit dem anderen zu tun...???? |
|
||||
|
||||
![]() Özgürlügün bir anlami yani manasi vardir, bunun icerigini bilmelisin, yoksa sana göre özgürlük bana göre özgürlük dersek özgürlükten uzak oldugumuzu anlarsin. Bende sana Mersine gidelim diyorum sende evet tersine gidelim diyorsun. Hicbir insan özgür degildir bunu böyle bilesin, gözlerini biraz ac ve gerceklerden kacip durma hanimefendi.
|
|
||||
|
||||
![]() Tabiki sen türkiye cumhuriyetinden memnunsun, nasil olsa hergün orada kadinlara tecavüz ediliyor ve icki su gibi iciliyor, faiz helal sayiliyor, sen memnun olabilirsin velakin bir Müslüman asla.
|
|
||||
|
||||
![]() Er ist möglich, dass hat auch keiner bestritten. Dann bist Du aber ein Ger tsedek, und kein Jude wie die anderen.
|