Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login

Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales

Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort

Themen-Optionen Thema durchsuchen
Alt 26.04.2004, 23:35
yildiz21

Standard achso...

a a sagci ve solcu da varmis bu dünyada...

was für ein scheiss, bleibt doch auf der neutralen ebene, ist das so schwer?
Apropo die solcus haben die Türkei kein bisschen weitergebracht, ich finde sogar eher ausgeschöpft....insanlar ekmek parasi icin cabaliyor, bu millet " biz solcuyuz, biz kültürümüzü biliriz, laiklik, usw....eeee hani o yazik fakir insanlar noldu? Veya Türkiye Van tarafinda zamaninda hic yardim etmediler insanlar oralarda cabaliyordu...Die Strassen von Van wurden mit 12000 km gemessen, und nur 2000 km sind asfalt strassen, sonst nur toprak strassen, tja da fragt man sich wer sich für so etwas schon längst eingesetzt hat, wo doch diese kuluturellen türken so von sich rumprotzen wie geil die sind...es ist nur ein beispiel!
Alt 26.04.2004, 23:39
yildiz21

Standard o.T.

Tja, ich frage mich bloß wieso es der Türkei so wirtschaftlich besser geht? Hö, woran liegt das, achso vom arschlecken wa....
Alt 26.04.2004, 23:43
yildiz21

Standard aynen...

ich stimme dir vollkommen zu lala1!!
Alt 27.04.2004, 00:32
unknown

Standard Agzi olan konusuyor!

Kürtler beni ilgilendirmez ve ilgi alanimi kaplamaz cünkü onlar ayri bir etniktirler. Ama Alevilige gelince mangalda kül birak istemiyorum. Ben Aleviyim belki Senin bilmedigin Alevilerdenim. Hünkar Haci Bektasi Veli"nin sözlerine göre hayatimi sekilendirmeye gayret gösteririm. Ancak ELINE, DILINE ve BELINE SAHIP olani. Allah"i ve peygamberleri inkar etmeyenleri, ahirette inananlari ALEVI"DEN sayarim.

DENIZ GEZMISLERI, ABDULLAH ÖCALANLARI bizden saymam, zaten onlar safii kürtleridir.

Karl Marx ve Friedrichs Engels"in eserlerini Alevi yasam bicimi gösterenlere lanet olsun.

Koyun beni Hak askina yanayim
Dönen dönsün ben dönmezem yolumdan
Yolumandan dönüpte inkar mi edeyim
----

Pir Sultan"im arsa cikar ünümüz
O"da bizim ulumuzdur Pirimiz
HAKK"a teslim olsun garip canimiz

Burada bir de Aleviligi ve Kürtlügü ayni corpanin tuzuymus gibi gösterme. Anadolu Alevi"liginin besigi Nevsehir"nin Haci Bektasi Ilcesinddir ve Sivas"in Banaz köyündedir.

Kürtleri lüften Alevilikle alakaliymis gibi gösterme.
Alt 27.04.2004, 00:44
Benutzerbild von roman
roman roman ist offline
Neuer Benutzer

Standard Yazılarını büyük bir zevkle okuyorum. o.

ohne Text
Alt 27.04.2004, 00:46
Benutzerbild von kes
kes kes ist offline
Neuer Benutzer

Standard du hast kein wissen...

erkundige dich mal...

bist sehr dumm..das sage nicht nur ich
Alt 27.04.2004, 00:56
Benutzerbild von roman
roman roman ist offline
Neuer Benutzer

Standard ? o.T.

ohne Text
Alt 27.04.2004, 09:55
Benutzerbild von kerio
kerio kerio ist offline
Neuer Benutzer

Standard yazi cok uzun oldugu icin

öncelikle ilk kismina deginmek istiyorum arkasi yarin artik:

yazinda diyorsun ki:S.Kutup, sosyalist hümanistliğe dayanarak diyor ki:

“İslamiyet diğer dinlere nefret manasını taşıyan dini taassubu asla kabul etmez.” [C. Sulhu s.22]

Hıristiyan ve Yahudi gibi kâfirleri sevmemek, taassup olarak gösterilmektedir. Halbuki Allah dostlarını dost, Allah düşmanlarını düşman bilmek her Müslümana farzdır. Kur’an-ı kerimde de buyuruluyor ki:

(Müminler, müminleri bırakıp da, kâfirleri dost edinmesinler! Onları dost edinenler, Allahü teâlânın dostluğunu bırakmış olurlar.) [A. İmran 28]

(Ey müminler, Yahudi ve Hıristiyanları dost edinmeyin!) [Maide 51]

- peki peygamberimizin yahudiler ile olan medine deki beraber yasamini nasil acikliyorsun? burada yahudi ve hristiyanlardan kasit dine karsi acikca savas acmis olanlardan baskalari degildir. onun icin Seyyid Kutubun yazdigi fevkalade dogru ve kacinilmaz birseydir.

kimseye sadece bir dinin mensubu diye kin ve düsmanlik beslenmez. ve her hristiyan ve yahudi kurana göre kafir olarak adlandirilamaz.

kuran demiyormu sizin diniz size benim dinim bana diye?

bunun manasi beraber bu dünyada yasayabilmenin sarti senin kendi dinini yasayabilmen ama ayni oranda bende kendi dinimi yasayabilmemdir. bunun ayni beldede mümkün olmasi ancak karsilikli anlasma ve saygiya dayanmazmi?

bence sen kafir kavramini anlamamissin.
Alt 27.04.2004, 10:01
Benutzerbild von kfloeckchen
kfloeckchen kfloeckchen ist offline
Neuer Benutzer

Standard genau!!

persönliche Beleidigungen und gegenseitige Beschimpfungen bringen niemanden was.
Alt 27.04.2004, 10:12
Benutzerbild von 1985elif
1985elif 1985elif ist offline
Neuer Benutzer

Standard ach du scheisse.....unfassbar was ich

hier lesen muss...mein gott....was denkst du dir dabei wenn du so etwas von dir gibst....hast du keine freiheiten...darfst du nichts oder warum schreibst du sowas ehrlich gesagt kann ich das gar nicht nachvollziehen.....ich wundere mich das es menschen gibt die so etwas differenzieren...ich bin suni und jetzt sag nochmal das was du von dir gegeben hast ist doch schwachsinn.....was ich daraus entnehme du hast keine ahnung vielleicht wolltest du auch nur aufmerksamkeit...ich verstehe es nicht wie kann man nur so etwas schreiben.....sorry das regt mich auf wenn du keine ahnung hast dann schweig doch......

ne desem allah yardimcin olsun...
Antwort