| | Mitglied werden | | | Hilfe | | | Login | ||||||||
![]() |
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum |
Hilfe | Kalender | Heutige Beiträge | Suchen |
![]() |
|
Themen-Optionen | Thema durchsuchen |
|
||||
|
||||
![]() birde örnek olacaksin......bunamissin sen be...
muahahahahahha...edeyimmis...terbiyesiz..... senin ne oldugun belli.....yürüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü....arka pilaka kontrol+ü var sekerimmmmmmmmm |
|
||||
|
||||
![]() niye kiskanayim ki....
in meiner family hat es genug intelektuelle ...tztzttz.... |
|
||||
|
||||
![]() birde gelmis bana Argo Nutugu cekmeye kalkiyorsun...
ben neymisim bakalim ? neyse, etrafindaki inanlarin etkisi altinda kaldigini pek sanmiyorum - aile terbiyesi alsaydin cidden bazi terbiye kurallarini asmazdin --- hem büyüklerime saygi diyorsun- aklin sira fesat ve kirici fiilen tecavüzünle beni yaralamak isteyiyle - ama nafile - ben bazi seylerin üstesinden gecmisim- sen Alevi ve Kürtleri bir kümese koy bakalim - Atgözlüklü ... |
|
||||
|
||||
![]() sana baska sey yaramaz....aileme laf söyleme....seni real lifede bulup pisman ederim.....laf söyleyeceksen bana söyle...ama aileme degil!!!git isine....seninle ugrasmiyorum ben...
|
|
||||
|
||||
![]() alde oda ?
tam basitsin sen ! helal yani ! lafi dogru oku ! yoksa okuladami gitmedin sen ! Ailene laf etmedik - aile terbiyesinden bahsettik ! Bir ailenin terbiye vermesi ayri bir olay- o terbiyeyi taspik etmek ayri bir olay. Hast Du sprachliche Probleme, oder was ? Du hast doch selber zugegeben , dass Du von deinem Umfeld beeinflusst wurdest ! |
|
||||
|
||||
![]() benim akilliligima laf ediyorsun....keske herkes benim kadar akilli olsa...
burdakilerin cogu-...haben einen iq=zimmertemperatur.... herkese iyi günler.... |
|
||||
|
||||
![]() Also ist Gott kein Wesen, der außerhalb mir existiert???? Oder verstehe ich dirch falsch??
|
|
||||
|
||||
![]() auch immer nennen soll...
den mut hättest du nie...du bist eine von denen die meinen :gewalt ist keine lösung... muahahahahhaha....aber mit dir kann man ja nciht kommunizieren......muahahahahahha..... ich glaube du hast sprachliche probleme.... denn du hast nicht gesagt dass ich die erziehung nicht aufgenommen habe sondern keine bekommen habe......jeton gec düsüyor sende galiba @pabucdilli muahahahhhah |
|
||||
|
||||
![]() bir abime sözüm var...ich sage nichts mehr dazu...vor ihm habe ich im gegensatz zu dir respekt.....
|
|
||||
|
||||
![]() ist gar nicht notwendig. ich denke halt darüber anders, weil ich diese sache etwas anders sehe.
|